Gå til innhold

Dårlig tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i ca 3 mnd og vi er vel egentlig kjærester, vi har bare ikke gjort det offisielt enda, da jeg syntes vi skal holde igjen litt og ta det veldig med ro siden det er barn i bildet.

Men.. pga barn og jobb kan det gå 1-2 uker mellom hver gang vi sees enkelte ganger. Vi treffes ikke når barn er tilstede, da jeg ikke vil blande inn barn før vi har vært sammen lenge. Men jeg savner han ikke i det hele tatt når vi ikke sees! Han sender meg meldinger ofte å sier at han savner meg masse og tenker på meg osv osv, mens jeg helt ærlig omtrent ikke har ofret han en tanke. Alikevel gleder jeg meg jo til å se han når jeg vet det er kort tid til vi skal sees... Er dette er dårlig tegn i "start"fasen? Det har egentlig vært sånn hele veien, men det skal sies at jeg er veldig opptatt i hverdagen..

Anonymous poster hash: c4349...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Jeg mener det er et dårlig tegn, ja. I startfasene jeg har vært i har jeg alltid villet sett han hele tiden, savnet han masse når vi har vært fra hverandre og tenkt på han heeeele tiden. Om du er veldig opptatt får du jo mindre tid til å tenke på han og tiden går fortere, men det er vel naturlig å savne han når kvelden kommer og du ikke gjør noe lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Jeg mener at det ikke nødvendigvis er et dårlig tegn.

Jeg har selv aldri hatt det behovet for å henge 24/7 eller sende meldinger eller ringes hver dag, selv når jeg er nyforelsket.

Men jeg pleier å tenke en del på den jeg er forelsket i da, iallefall på nettene :)

Du vet jo bedre enn alle oss andre om det er et dårlig tegn eller ei, det er bare du som kan kjenne på hva du faktisk føler for han.

Jeg tenker at en mulighet er at du bare blir litt stressa når du får de meldingene av han, og tenker at han jo er "mer forelsket" enn deg eller noe, at du føler du burde hatt samme behov som han for å sende disse savner-deg-meldingene om du også var like forelsket. Men det er jo individuelt hvordan man er på den fronten når man er forelsket, du må ikke måle deg etter andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er et dårlig tegn, ja. I startfasene jeg har vært i har jeg alltid villet sett han hele tiden, savnet han masse når vi har vært fra hverandre og tenkt på han heeeele tiden. Om du er veldig opptatt får du jo mindre tid til å tenke på han og tiden går fortere, men det er vel naturlig å savne han når kvelden kommer og du ikke gjør noe lenger.

Uff:/ jeg har også i tidligere forhold alltid savnet personen masse når vi ikke har vært sammen, husker én uke føltes som en evighet før, men nå føles det mer ut som én dag.. Jeg er som regel opptatt fra tidlig morgen til sent på kveld, helt til jeg legger meg, så får ikke såå mye tid til å tenke på han, men.. alikevel.. Jeg er vel kanskje ikke forelsket (?), slik jeg burde være så tidlig.. :/

Ts

Anonymous poster hash: c4349...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg kjenne meg igjen i. Vi har datet i overkant av to måneder nå. Den første tiden så var jeg litt vinglete og mulig litt avvisende. Visste ikke helt om han var den rette osv. Vi har begge barn fra før og møter ble derfor litt avkortet. Kunne fint gå en uke og vel så det før vi så hverandre. Så når vi først har blitt godt kjent så kan jeg ikke tenke meg en bedre kjæreste! To måneder føles nå som en evighet. Jeg ble forelsket først for en ukes tid siden, men føles som om vi har vært sammen i en evighet fordi vi har kjent hverandre så lenge i forkant. Jeg har vært betatt av fyren selvfølgelig, men den store forelskelsen kom først en tid etterpå.

Gi det litt mer tid! Jeg holdt på å miste min store kjærlighet fordi jeg ikke følte meg forelsket til å begynne med. Når jeg var i ferd med å miste ham så våknet jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke et dårlig tegn for meg. Jeg var alene med barn, pendlet og jobbet en del overtid. Jeg rakk ikke å savne i hverdagen, men hadde stor glede av mannen da vi treftes. Han hadde bare barn annenhver helg og hadde derfor mer tid og ro til å savne.

Anonymous poster hash: 7e7ef...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge til at vi traff hverandre når vi hadde barnefri og et par år etterpå ble vi samboere.

Anonymous poster hash: 7e7ef...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...