Gå til innhold

Hvor treffer man menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn er det jo overalt, på bussen, kafeer, kino, treningssenter, biblioteket, museum, stranden, osv.

Skulle du treffe på en som faller i smak, så spør du om han vil gå å ta en kaffe en dag, noe i den duren. Enten sier han ja, eller så er han opptatt eller ikke interessert. Gjør dette et par ganger så treffer du nok en til slutt :)

Herregud så kleint... Hvor mange menn har du kapret med denne strategien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så kleint... Hvor mange menn har du kapret med denne strategien?

Hvorfor er det kleint da? Er det farlig å snakke til hverandre uten å være drita på et utested?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så kleint... Hvor mange menn har du kapret med denne strategien?

Hvorfor er det kleint da? Er det så farlig å snakke til hverandre uten å være drita på et utested?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det kleint da? Er det så farlig å snakke til hverandre uten å være drita på et utested?

Casual small talk med tilfeldige mennesker er en ting, men det å gå aktivt inn for å skaffe seg kjæreste over ostedisken på Rema eller foran dinosaurskjeletter på museum hører nok mer hjemme i Hollywood enn andre steder. Tror du har sett for mye på film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casual small talk med tilfeldige mennesker er en ting, men det å gå aktivt inn for å skaffe seg kjæreste over ostedisken på Rema eller foran dinosaurskjeletter på museum hører nok mer hjemme i Hollywood enn andre steder. Tror du har sett for mye på film

Der tar du feil. Hørt mange ganger om folk som traff sin kjære på treningsstudio, kurs, butikken osv.

Jeg ble selv invitert på date på bussen forrige uke faktisk. Litt uvanlig, men hvorfor ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at OP sliter med å treffe menn så ville jeg ikke begynt med å snakke til fremmede, høres ut som noe proffe sjekkere driver med, og det er vel ikke i denne kategorien vi befinner oss i akkurat.

Ville brukt sjekkenettsider, tinder osv.



Anonymous poster hash: c9972...79c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor treffer man menn, om ikke på byen? Jeg er ikke ute etter ONS, jeg er ute etter et forhold, og da føler jeg ikke at byen er riktig sted å treffe noen på. Studiet jeg studerer er overveiende fylt opp av jenter. Jeg har ingen guttevenner, ikke engang i bekjent-kretsen. Er jeg ille ute da?

Anonymous poster hash: e8e10...c38

Ah, endelig en likesinnet! Jeg kjenner meg 100% igjen i din situasjon. Du må slippe alle dine hemninger løs. Ta kontakt med folk når du er ute og handler. Gå med hevet hode, hils på folk som du får øyekontakt med og være selvsikker. I matvarebutikken kan du spørre mannen som står ved fruktdisken om råd til å kjøpe modne advokadoer, smile til ham og lytte. Du kan dra en spøk, men ikke lek klovn! Legg merke til hva han har på seg, spør om hvor han har kjøpt den klokken han har på armen sin, om han bor i nærheten osv.

Kan også være en fordel å lære seg å kle seg skikkelig, ikke som en hore og ikke som en prippen høne.

Og mitt siste råd, les eller se videoer av David Wygant på youtube. Han er genial og som mann kan jeg si at han er utrolig kjekk(jeg er ikke homofil, btw).

Husk at det er ikke farlig å bli avvist, finnes plenty av gode menn der ute ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På UIB er det ganske vanlig at studentforeningene har kick off, julebord, hyttetur, osv. Der er det jo rimelig greit å bli kjent med folk, vil faktisk si det er vanskelig å ikke bli kjent med nye mennesker på en hyttetur og gangske mange som bruker det til å finne seg en partner.

Finn en forening på universitet eller fakultetsnivå om ditt studie er kvinnedominert.



Anonymous poster hash: 05fed...2f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...