AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Hvor treffer man menn, om ikke på byen? Jeg er ikke ute etter ONS, jeg er ute etter et forhold, og da føler jeg ikke at byen er riktig sted å treffe noen på. Studiet jeg studerer er overveiende fylt opp av jenter. Jeg har ingen guttevenner, ikke engang i bekjent-kretsen. Er jeg ille ute da? Anonymous poster hash: e8e10...c38 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 1. Brekk beinet. 2. Be legen om telefonnummeret hans. 3. ??? 4. Profit! Anonymous poster hash: ac7e8...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Meld deg på et kurs av noe slag der det naturlig vanker mange menn. Teoriopplæringen på trucklappen f.eks er en sikker vinner. Anonymous poster hash: 82c2d...227
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 1. Brekk beinet. 2. Be legen om telefonnummeret hans. 3. ??? 4. Profit! Anonymous poster hash: ac7e8...4e9 Legen var dessverre gift... Anonymous poster hash: e8e10...c38 1
GammelKaktus Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Menn er det jo overalt, på bussen, kafeer, kino, treningssenter, biblioteket, museum, stranden, osv. Skulle du treffe på en som faller i smak, så spør du om han vil gå å ta en kaffe en dag, noe i den duren. Enten sier han ja, eller så er han opptatt eller ikke interessert. Gjør dette et par ganger så treffer du nok en til slutt 1
mon_nom Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Datingsider? Sukker Møteplassen Match osv
Ms. Steele Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Selv har jeg møtt min kjære på nettet. Ser at det for mange er veien å gå. Jeg har altså veldig positiv erfaring med det! Hadde aldri møtt dette fantastiske mennesket hvis jeg ikke hadde meldt meg inn på Møteplassen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #8 Skrevet 5. september 2014 Hvor treffer man menn, om ikke på byen? Jeg er ikke ute etter ONS, jeg er ute etter et forhold, og da føler jeg ikke at byen er riktig sted å treffe noen på. Studiet jeg studerer er overveiende fylt opp av jenter. Jeg har ingen guttevenner, ikke engang i bekjent-kretsen. Er jeg ille ute da? Anonymous poster hash: e8e10...c38 Meld deg på noen studentaktiviteter. Man får det kult, treffer mennesker og finner ut hva man liker å drive på med. Finn noe som arrangeres tverrfaglig slik at du ikke bare møter jenter. Selv er jeg mann og meldte meg på dans for å treffe jenter(80% jenter) og lære meg å danse. Anonymous poster hash: 05fed...2f6
OppNedPåAlt Skrevet 5. september 2014 #9 Skrevet 5. september 2014 Begynn med en hobby! Fluefiske, dykking, surfing, paragliding og andre slike hobbyer der menn er i flertall
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #10 Skrevet 5. september 2014 Meld deg på et kurs av noe slag der det naturlig vanker mange menn. Teoriopplæringen på trucklappen f.eks er en sikker vinner.Anonymous poster hash: 82c2d...227 Hahahaha :-D Særlig at noen gidder å aktivt oppsøke truckførere.Anonymous poster hash: 66613...00f 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Fotballpub. Nettdating. Butikker menn liker? Jeg har møtt noen av mine ekser på byn så det går an det og. Anonymous poster hash: 9b8be...341
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 Utdann deg til fengselsprest? Anonymous poster hash: ac7e8...4e9 1
Gjest EnFyr Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 (endret) Du finner de inni huset sitt, stirrende på dataskjermen, mens de spiller skyrim, minecraft og civilization V. Av og til beveger de seg nærmere sivilisasjonen ved å heller gå til venner å spille fifa, mens de slurker på noen ølbokser og ser på vomben ekspandere i høyere tempo enn galaksen. Det minnet meg om noe annet, Mass effect er ganske populært. Endret 6. september 2014 av EnFyr 3
Gjest Absolutt Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Man må ikke stikke på byen. Èn øl etter jobb i hverdagen, kanskje du ikke synes det er så kleint å snakke eller flørte litt..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Hahahaha :-D Særlig at noen gidder å aktivt oppsøke truckførere.Anonymous poster hash: 66613...00f Hun sa bare hun ville treffe menn, ikke hva slags, eller hvilke interesser de skulle ha. Truckopplæring er en mannsbastion, og svært få kvinner å konkurrere med. Anonymous poster hash: 82c2d...227 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Menn er det jo overalt, på bussen, kafeer, kino, treningssenter, biblioteket, museum, stranden, osv. Skulle du treffe på en som faller i smak, så spør du om han vil gå å ta en kaffe en dag, noe i den duren. Enten sier han ja, eller så er han opptatt eller ikke interessert. Gjør dette et par ganger så treffer du nok en til slutt Har du gjort dette? Hatt sukess? Jeg tenker at man ikke kan gjøre dette som kvinne, unntatt om man er veldig utadvendt og frempå som person. Hvis man egentlig er litt sjenert så kjennes det unaturlig å ta kontakt på den måten. Anonymous poster hash: 3567c...82f
Collan Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Hvor treffer man menn, om ikke på byen? Jeg er ikke ute etter ONS, jeg er ute etter et forhold, og da føler jeg ikke at byen er riktig sted å treffe noen på. Studiet jeg studerer er overveiende fylt opp av jenter. Jeg har ingen guttevenner, ikke engang i bekjent-kretsen. Er jeg ille ute da? Anonymous poster hash: e8e10...c38 Jeg er elendig på sjekking, men jeg har noen tips til hvor du kan finne menn utenom byen. Studiet ditt er dominert av jenter, men er hele studiestedet det? Jeg vet at noen av de mindre høyskolene, som har begrenset med utdanningsretninger, kan være dominert av det ene eller det andre kjønn. Hvis studiestedet ditt ikke er blant disse er det jo bare å bli med på en eller flere studentaktiviteter. Da jeg studerte var det alle mulige slags foreninger som arrangerte mye forskjellig rart. Det mest åpenbare eksempelet er studentidretten, der du kan melde deg på en eller flere aktiviteter. Hva med kampsport? Eller kanskje dans? Med "Skal vi danse" har dans blitt i vinden, mange av begge kjønn melder seg på. Avhengig av størrelsen på studiestedet er det en større eller mindre skog av andre slags foreninger også, som arrangerer forskjellige greier. Hvis studiestedet ditt er blant de der hele stedet er dominert av jenter får du oppsøke foreninger i byen der stedet ligger. Hvis det ikke er en veldig liten plass skjer det garantert et eller annet der.
Gjest Keikolina Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 (endret) Hun sa bare hun ville treffe menn, ikke hva slags, eller hvilke interesser de skulle ha. Truckopplæring er en mannsbastion, og svært få kvinner å konkurrere med.Anonymous poster hash: 82c2d...227 Ja, sjeldent jenter der, jeg var den eneste. Endret 7. september 2014 av Keikolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå