Gå til innhold

Tilbud, rabatter og andre julegavetips


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

ikke akkurat tilbud eller rabatt, men TIPS! lager nå hjemmelaget vin og skal fylle vinen på vinflasker når det er ferdig brygget. kjøpte vinsett med tilbehør på europris til 375 kr + 6 tomme vinflasker til 79kr + korker til 30kr(?) + ting som man fester korken i flaska til 130 kr.

vinen er nok til 23 liter så skal jeg lage etiketter på pc som festes på eventuelt bestille. :laugh:

kanskje jeg må kjøpe ølbrygge sett også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sophia21

Ser sånn ut https://no.trustpilot.com/review/www.youwish.no

Fint for dem som bor sentralt :)

Anonymous poster hash: e64d2...e31

Å takk, smart side! :)

Ja jeg tenkte på det, det var veldig begrenset hvor de hadde disse tilbudene, allerede utenfor Oslo ble det mye mindre. Bor heldigvis i en "stor"by så det kan være et alternativ for kjærestegaven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sophia21

ikke akkurat tilbud eller rabatt, men TIPS! lager nå hjemmelaget vin og skal fylle vinen på vinflasker når det er ferdig brygget. kjøpte vinsett med tilbehør på europris til 375 kr + 6 tomme vinflasker til 79kr + korker til 30kr(?) + ting som man fester korken i flaska til 130 kr.

vinen er nok til 23 liter så skal jeg lage etiketter på pc som festes på eventuelt bestille. :laugh:

kanskje jeg må kjøpe ølbrygge sett også!

Dette tror jeg kanskje noen søsken eller far kunne satt pris på :) Hva slags vin lager du, og syns du den ble god (om du har fått smakt den)? Er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke akkurat tilbud eller rabatt, men TIPS! lager nå hjemmelaget vin og skal fylle vinen på vinflasker når det er ferdig brygget. kjøpte vinsett med tilbehør på europris til 375 kr + 6 tomme vinflasker til 79kr + korker til 30kr(?) + ting som man fester korken i flaska til 130 kr.

vinen er nok til 23 liter så skal jeg lage etiketter på pc som festes på eventuelt bestille. :laugh:

kanskje jeg må kjøpe ølbrygge sett også!

Den vinen smaker jo helt døden! Vi lagde sånn i russetiden, og den smakte helt forferdelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke akkurat tilbud eller rabatt, men TIPS! lager nå hjemmelaget vin og skal fylle vinen på vinflasker når det er ferdig brygget. kjøpte vinsett med tilbehør på europris til 375 kr + 6 tomme vinflasker til 79kr + korker til 30kr(?) + ting som man fester korken i flaska til 130 kr.

vinen er nok til 23 liter så skal jeg lage etiketter på pc som festes på eventuelt bestille. :laugh:

kanskje jeg må kjøpe ølbrygge sett også!

Blir det noe godt da? Hjemmebrygget vin er dessverre sjelden særlig godt. *vonde minner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg kanskje noen søsken eller far kunne satt pris på :) Hva slags vin lager du, og syns du den ble god (om du har fått smakt den)? Er det vanskelig?

ja veldig god, kan kjøpe ferdig smaker på europris som smaker helt ok(som fersken osv). vi kjøpe hvitvin og rødvin men vi lager de med "julesmak" så vi bruker ingredienser som egentlig skal være i gløgg som kanel, stjerneanis osv. for å få smak :laugh: da får de egne smakstrekk. har bestilt smaktilsetning på internett også før, der får man mange gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det noe godt da? Hjemmebrygget vin er dessverre sjelden særlig godt. *vonde minner*

:fnise: har prøvd de standar smakene som fersken og kiwi, helt ok til å bli full på. men sånn så jeg skrev oppforbi så har vi bare helt basis vin vi lager, som vi smakstilsetter selv... det finnes jo utallige oppskrifter på nett om hvordan smakstilsette vin osv. så man kan lage god vin selv, hvis man legge bittelitt ekstra arbeid i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: har prøvd de standar smakene som fersken og kiwi, helt ok til å bli full på. men sånn så jeg skrev oppforbi så har vi bare helt basis vin vi lager, som vi smakstilsetter selv... det finnes jo utallige oppskrifter på nett om hvordan smakstilsette vin osv. så man kan lage god vin selv, hvis man legge bittelitt ekstra arbeid i.

Ok, jeg har aldri prøvd "vin" med smakstilsetning, bare hjemmelaget vin som liksom skal være rødvin eller hvitvin, og det er jo helt grusomt i de fleste tilfeller. :) Så "vin" med smakstilsetning kan jo kanskje funke, hadde vært nysgjerrig på å prøve hvertfall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk, smart side! :)

Ja jeg tenkte på det, det var veldig begrenset hvor de hadde disse tilbudene, allerede utenfor Oslo ble det mye mindre. Bor heldigvis i en "stor"by så det kan være et alternativ for kjærestegaven ;)

Skulle gjerne gitt kjæresten en slik gave, men da kommer reise og hotell i tillegg, så det blir fort veldig dyrt. Heldig som kan bruke siden :)

Anonymous poster hash: e64d2...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på bestselger klubben må man også kjøpe 3 bøker fra 150kr til 300, men da har man kanskje 600kr igjen til ting, litt krokete å lete frem den siden men de har kjempe masse ting. hvis du leter godt så finner man en del på tilbud som man kan bruke de resterende "600kr" på, alt fra bøker til 69 kr til interiør. på nobook.no kan man registrere seg slik at bøkene blir automatisk avbestilt :laugh:

Tusen takk for tips til nobook, men er du sikker på at det fungerer? Er redd for at jeg kommer til å regne med at den avbestiller automatisk, men så skjer ikke det og jeg ender opp med å måtte betale for bøkene.

Anonymous poster hash: 05012...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips til nobook, men er du sikker på at det fungerer? Er redd for at jeg kommer til å regne med at den avbestiller automatisk, men så skjer ikke det og jeg ender opp med å måtte betale for bøkene.

Anonymous poster hash: 05012...20a

den avbestilte nettop en bok for meg, har bare hatt nobook i to uker, men har fått mye bra tilbakemelding på gjerriknark.no :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget vin er nok kun for spesielt interesserte, altså. Lurer på hva vi skulle gjort med den dersom vi hadde fått det. Drukket full nabokatta? :fnise: For nei, slik "vin" smaker virkelig ikke bra. Vi drakk mye hjemmelaget vin da jeg var yngre, men etter at smaksløkene har fått utvikle seg, så hadde det aldri gått.



Anonymous poster hash: a33a1...025
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevognservice har 50% på ulltøy frå nameit. Ein del andre plagg til 70%. Kan jo vere verdt å sjekke ut. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For oss som bor nært svenskegrensa er det ganske lurt å stikke over for å kjøpe prosecco o.l.
De gjør vi. Kjekt å ha noen flasker stående i vinposer til dem som plutselig dukker opp på døra med gaver den 23. Koster ca 80 kroner for en helt grei sprudlevin i Sverige.



Anonymous poster hash: e64d2...e31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Barnevognservice har 50% på ulltøy frå nameit. Ein del andre plagg til 70%. Kan jo vere verdt å sjekke ut. 😊

Høres bra ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hjemmelaget "vin" fra Europris, ja det var virkelig et godt julegavetips, håper jeg får ei flaske under treet. :laugh:



Anonymous poster hash: 0a798...95c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ikke akkurat tilbud eller rabatt, men TIPS! lager nå hjemmelaget vin og skal fylle vinen på vinflasker når det er ferdig brygget. kjøpte vinsett med tilbehør på europris til 375 kr + 6 tomme vinflasker til 79kr + korker til 30kr(?) + ting som man fester korken i flaska til 130 kr.

vinen er nok til 23 liter så skal jeg lage etiketter på pc som festes på eventuelt bestille. :laugh:

kanskje jeg må kjøpe ølbrygge sett også!

Har du smakt på vinen? Jeg laget en hjemmelaget vin som smaker grusomt (den har stått lenge nok, og mer enn det), men en kompis av meg laget en ganske grei vin. Han brukte et annet sett.

Bare et tips, vinen kan bli helt ok, men jeg ville smakt på den før jeg ga den bort :)

Et annet tips: Man kan bruke brukte vinflasker, men disse må jo selvfølgelig desinfiseres :) Hvis man skal betale 79 kr per tomme flaske så øker jo dette snittprisen betraktelig.

Når det gjelder øl har jeg bedre erfaringer, den kan bli ganske god hvis man ikke bruker sett, men kjøper råvarene og brygger fra bunnen av. Ikke er det vanskelig heller, men krever en del rensing av alt utstyr (det må man uansett om man bruker sett eller gjør det fra bunnen av).

Endret av Aryamili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt på vinen? Jeg laget en hjemmelaget vin som smaker grusomt (den har stått lenge nok, og mer enn det), men en kompis av meg laget en ganske grei vin. Han brukte et annet sett.

Bare et tips, vinen kan bli helt ok, men jeg ville smakt på den før jeg ga den bort :)

Et annet tips: Man kan bruke brukte vinflasker, men disse må jo selvfølgelig desinfiseres :) Hvis man skal betale 79 kr per tomme flaske så øker jo dette snittprisen betraktelig.

Når det gjelder øl har jeg bedre erfaringer, den kan bli ganske god hvis man ikke bruker sett, men kjøper råvarene og brygger fra bunnen av. Ikke er det vanskelig heller, men krever en del rensing av alt utstyr (det må man uansett om man bruker sett eller gjør det fra bunnen av).

ja har smakt på den, ikke god alene men når vi har blandet den med hjemmelaget gløgg var den tipp topp! smaker gløgg med alkohol, kjenner ikke vin smaken så veldig :laugh: europris har 6 tomme vinflasker for 79 kr, det er ca 13 kr pr flaske.

ps. hadde ikke gitt vinen uten å tilsette hjemmelaget gløgg :fnise:

mulig vi kan kalle gaven gløgg med alkohohol :icon_lol:

Endret av happyendings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...