Gå til innhold

Tilbud, rabatter og andre julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på. Har dessverre ikke noe tips nå, men kanskje senere.

Spør i samme slengen om noen har tips til rimelige fotokalendere. Sikkert flere enn meg som kunne tenke seg å gi bort noen sånne til jul.

• Liker 2
Skrevet

Henger meg på. Har dessverre ikke noe tips nå, men kanskje senere.

Spør i samme slengen om noen har tips til rimelige fotokalendere. Sikkert flere enn meg som kunne tenke seg å gi bort noen sånne til jul.

http://landings.photobox.com/v3/no/sem-display-fotobok70/?channel=14615&utm_source=Facebook&utm_medium=display&utm_campaign=NO_Reach_Book70&utm_content=Visuel3&kaClkId=141031094508634507

Anonymous poster hash: 053fe...577

Skrevet

Medlemmer i kundeklubben til kitch'n får masse gode tilbud fram til jul, blant annet mummikopper til 99 kr stk

det tilbudet er bare siste uka i november, 24-30 november! Nå er det fullpris!

Men det er masse gode tilbud, har kjøpt noen gaver der allerede, og venter på å kjøpe mummikopper når tilbudet kommer!

(tilbudet gjelder halv pris på skåler og tallerkner i mummiserien også!)

Skrevet

Meld dere inn i kundeklubben på Kapp Ahl. Jeg får stadig tilbudsmeldinger på mobilen. Og i adventa i fjor fikk jeg 30% på hele kjøpet. Ofte får man ekstra rabatt på salg og 25% på en vare til ordinær pris.

Skrevet

25% rabatt på alle leker på toysrus.no i dag.

Skrevet

Elite foto har tilbud på julekort og fotokalendere. Tilbudet gjelder ut november. Har selv brukt dette tilbudet hvert år og er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 4813f...069

• Liker 1
Skrevet

Når det kommer til gavepapir pleier jeg å kjøpe på IKEA :) Det er billig, og i forhold til for eksempel Panduro er det forholdsvis mye i hver rull.

Skrevet

Europris har Black & Decker drill til 299,- Praktisk gave. Fin å gi ungdommer som snart skal flytte for seg selv, da blir det enklere å skru ikeamøblene sammen 😃

• Liker 1
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Coverbrands har alltid masse rabatter mot jul, og nå er det opptil 80 % salg. I tillegg har de salg på Lulus toalett/sminkevesker for tiden!

• 2 uker senere...
Skrevet

20% avslag på alt i nettbutikken til Coverbrands fram til 5. desember tror jeg det var. Bruk denne koden: CBJUL10. Den funket for meg en gang tidligere i dag, men nå står det plutselig at den ikke er gyldig så jeg vet ikke, men dere kan jo prøve!

Skrevet

Big Smile Day på Cubus i dag. 30% på alt utenom kosmetikk

Anonymous poster hash: e64d2...e31
Skrevet

det tilbudet er bare siste uka i november, 24-30 november! Nå er det fullpris!

Men det er masse gode tilbud, har kjøpt noen gaver der allerede, og venter på å kjøpe mummikopper når tilbudet kommer!

(tilbudet gjelder halv pris på skåler og tallerkner i mummiserien også!)

Nå er vi snart framme på riktige datoer for mummikopper til 99 kr hos Kitch'n! Må være medlem i kundeklubben, da, men det er gratis.

Kan forøvrig nevne at Babyshop nå har kommet med julekatalog. For eksempel er det tilbud på leker og biteleker til de minste, Stokke Flexibath med newborninnlegg, 3 for 2 på alle matbokser og drikkeflasker (blant annet fra Blafre), 40% på masse klær fra Hust&Claire, 3 for 2 på barnesengesett fra Borås m.m.

Skrevet

Nå er vi snart framme på riktige datoer for mummikopper til 99 kr hos Kitch'n! Må være medlem i kundeklubben, da, men det er gratis.

Kan forøvrig nevne at Babyshop nå har kommet med julekatalog. For eksempel er det tilbud på leker og biteleker til de minste, Stokke Flexibath med newborninnlegg, 3 for 2 på alle matbokser og drikkeflasker (blant annet fra Blafre), 40% på masse klær fra Hust&Claire, 3 for 2 på barnesengesett fra Borås m.m.

Ah, nice. takk. Da skal jeg handle litt gaver til de aller minste :danse: pluss mummikopper da såklart! på mandag starter tilbudet, wii.

Skrevet

getinspired har ofte tilbud på ull! Typ Kari Traa. Veldig fine julegaver :) tilbudet var fortsatt i går, vet ikke helt hvordan det ligger an nå!

Skrevet

Få gavekort på 50 kroner (om du er heldig får du mer) til å handle lego for på Brio.

Gå inn på jakten.no, velg sted, trykk på den grønne zoom knappen, finn den gylne legoklossen, skriv inn mobilnummeret ditt og du får en kupong til din mobil som du kan bruke på valgfri lego på Brio.

Jeg har hittil hentet gratis lego (tok de små tingene som kostet 50 kr pr.eske/pose) for 400 kr. :P

Anonymous poster hash: e9aaa...5c3
  • Liker 1
Skrevet

Nille har tre ruller med gavepapir til 10kr, ordinær pris er 12.90kr per rull :) Vet ikke hvor lenge, men helt sikkert ut uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...