shoppedilla Skrevet 28. november 2014 #141 Skrevet 28. november 2014 jeg bestilte it sminkeskrinet hjem til meg og latet som den jeg bestilte til var mitt barn har ikke fått det enda. link til best selger klubben https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/Kampanje/gavekort/gktb/index.action?promotionCode=BESINTB14008 på nobook.no kan man registrere seg så blir bøkene automatisk avbestilt, gjelder både bokklubben og bestselger klubben Jeg spør jo sikkert superdumt men kan jeg registrere meg som medlem for å se hva jeg kan få på de to også hvis jeg ikke syns det er noe så kan jeg avbryte før jeg har mottatt noe som helst?
Rachelzane Skrevet 28. november 2014 #142 Skrevet 28. november 2014 Jeg spør jo sikkert superdumt men kan jeg registrere meg som medlem for å se hva jeg kan få på de to også hvis jeg ikke syns det er noe så kan jeg avbryte før jeg har mottatt noe som helst? ja du har 14 dagers angrerett på inmelding også 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #143 Skrevet 28. november 2014 Weightless har 25-50% rabatt til søndag 😁 Anonymous poster hash: e7ef1...5d8
shoppedilla Skrevet 28. november 2014 #144 Skrevet 28. november 2014 ja du har 14 dagers angrerett på inmelding også Jeg testa Men fant ikke noen ting som var helt sånn YES! Så tenkte at da angrer jeg bare Men jeg har ikke printer xD Har sendt dem mail da, så får se om det ordner seg Tenkte ikke på at det kom angrerett skjema på mail som måtte sendes inn
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #145 Skrevet 29. november 2014 Kan man bestille den pakken igjen? Jeg var medlem for lenge siden men vet ikke om det går å melde seg inn på nytt og motta gavekortet igjen
Rachelzane Skrevet 29. november 2014 #146 Skrevet 29. november 2014 Kan man bestille den pakken igjen? Jeg var medlem for lenge siden men vet ikke om det går å melde seg inn på nytt og motta gavekortet igjen jepp! har vært medlem før jeg og :D
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #147 Skrevet 29. november 2014 jepp! har vært medlem før jeg og :D Fikk ikke det til prøvde med en annen e-post adresse men de sier jeg har vært medlem før. Kanskje jeg skal skrive opp et annet navn, men vil liksom ikke gjøre noe som ikke er "lov"
Rachelzane Skrevet 29. november 2014 #148 Skrevet 29. november 2014 (endret) Fikk ikke det til prøvde med en annen e-post adresse men de sier jeg har vært medlem før. Kanskje jeg skal skrive opp et annet navn, men vil liksom ikke gjøre noe som ikke er "lov" så rart! jeg har vært medlem før:P mulig fordi det er "karantene tid" , har du samboer som kan bli medlem? Endret 29. november 2014 av happyendings
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #149 Skrevet 29. november 2014 så rart! jeg har vært medlem før:P mulig fordi det er "karantene tid" , har du samboer som kan bli medlem? Jeg var ferdig der for over ett år siden så det er nok litt rart
Rachelzane Skrevet 29. november 2014 #150 Skrevet 29. november 2014 Jeg var ferdig der for over ett år siden så det er nok litt rart ja det var rart! samme med meg må være noe feil , i betingelsene står det " Velkomsttilbudet gjelder kun dersom du ikke har vært medlem av klubben siste 12 måneder" http://www.bokklubben.no/SamboWeb/kundeservice.do?rom=AK
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #151 Skrevet 29. november 2014 (endret) ja det var rart! samme med meg må være noe feil , i betingelsene står det " Velkomsttilbudet gjelder kun dersom du ikke har vært medlem av klubben siste 12 måneder" http://www.bokklubben.no/SamboWeb/kundeservice.do?rom=AK Jeg får lov til å bestille en velkomstpakke men har ikke fått gavekortet på 1500... så mja... må bare angre på medlemskapet Edit: ser nå at du linker til bokklubben, jeg pratet om bestselgerklubben hele tiden kanskje det er den som ikke lar deg få gavekortet flere ganger. Endret 29. november 2014 av Ulzzang
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #152 Skrevet 29. november 2014 Måtte bare angre til slutt, det ble bare så tungvint og dumt...
Rachelzane Skrevet 29. november 2014 #153 Skrevet 29. november 2014 Jeg får lov til å bestille en velkomstpakke men har ikke fått gavekortet på 1500... så mja... må bare angre på medlemskapet Edit: ser nå at du linker til bokklubben, jeg pratet om bestselgerklubben hele tiden kanskje det er den som ikke lar deg få gavekortet flere ganger. åja! det tok meg ca. 1 dag på bestselger klubben så fikk jeg gavekortet på mail. å måtte trykke på en link kanskje du kan sjekke imorgen, eller send mail til dem du har jo 14 angrerett på innmelding
Ulzzang Skrevet 29. november 2014 #154 Skrevet 29. november 2014 åja! det tok meg ca. 1 dag på bestselger klubben så fikk jeg gavekortet på mail. å måtte trykke på en link kanskje du kan sjekke imorgen, eller send mail til dem du har jo 14 angrerett på innmelding Jeg fikk mail der der står at jeg må logge meg inn i siden og velge gavekortet blant velkomstpakkene men da fikk jeg ingen gavekort opp. Blæææ ble bare for tungvint for meg haha
shoppedilla Skrevet 29. november 2014 #155 Skrevet 29. november 2014 Jeg fikk gavekortet opp på sia mi i løpet av en halvtimes tid ca...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #156 Skrevet 30. november 2014 på bestselger klubben må man også kjøpe 3 bøker fra 150kr til 300, men da har man kanskje 600kr igjen til ting, litt krokete å lete frem den siden men de har kjempe masse ting. hvis du leter godt så finner man en del på tilbud som man kan bruke de resterende "600kr" på, alt fra bøker til 69 kr til interiør. på nobook.no kan man registrere seg slik at bøkene blir automatisk avbestilt aah, men det var jo ikke så gale da:) og så flott med nobook.no!! vertfall for en så glemsk person som meg! Har du motatt pakken enda? Står det bestselgerklubben på/inni bøkene? Anonymous poster hash: c27eb...e29
Rachelzane Skrevet 30. november 2014 #157 Skrevet 30. november 2014 (endret) aah, men det var jo ikke så gale da:) og så flott med nobook.no!! vertfall for en så glemsk person som meg! Har du motatt pakken enda? Står det bestselgerklubben på/inni bøkene? Anonymous poster hash: c27eb...e29 ja nobook er kjempe greit! har ikke fått pakken enda, bestilte nettop. tenker hvis det det står bestselger klubben bakpå eller inni ,pleier det å være lite så sette kanskje en lapp med navn til mottakeren og at den er fra meg og årstall. god erfaring fra det, siden min farfar fikk en bok han likte så godt men han husket ikke den var fra meg. så da setter jeg alltid en liten lapp med "info" på Endret 30. november 2014 av happyendings
Gjest Mythic Skrevet 30. november 2014 #158 Skrevet 30. november 2014 Karmaloop.com har 40% på en mengde varer nå! Og takk for tips om Get Inspired - der gjorde jeg et par veldig gode julegavekjøp i dag
Gjest sophia21 Skrevet 1. desember 2014 #159 Skrevet 1. desember 2014 Noen som kjenner til den sida her og vet om den er seriøs? http://youwish.no/gavetips/julegavetips I så fall virker det som en super side om man har en kjæreste/god venninne/mor/etc. som "har alt" og man heller vil gi eller dele en opplevelse med
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #160 Skrevet 1. desember 2014 Noen som kjenner til den sida her og vet om den er seriøs? http://youwish.no/gavetips/julegavetips I så fall virker det som en super side om man har en kjæreste/god venninne/mor/etc. som "har alt" og man heller vil gi eller dele en opplevelse med Ser sånn ut https://no.trustpilot.com/review/www.youwish.no Fint for dem som bor sentralt Anonymous poster hash: e64d2...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå