Gå til innhold

Tilbud, rabatter og andre julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bestilte it sminkeskrinet hjem til meg og latet som den jeg bestilte til var mitt barn :fnise: har ikke fått det enda.

link til best selger klubben https://www.bestselgerklubben.no/bokklubber/Bestselgerklubben/Kampanje/gavekort/gktb/index.action?promotionCode=BESINTB14008

på nobook.no kan man registrere seg så blir bøkene automatisk avbestilt, gjelder både bokklubben og bestselger klubben :laugh:

Jeg spør jo sikkert superdumt :P men kan jeg registrere meg som medlem for å se hva jeg kan få på de to også hvis jeg ikke syns det er noe så kan jeg avbryte før jeg har mottatt noe som helst? :P

Skrevet

Jeg spør jo sikkert superdumt :P men kan jeg registrere meg som medlem for å se hva jeg kan få på de to også hvis jeg ikke syns det er noe så kan jeg avbryte før jeg har mottatt noe som helst? :P

ja du har 14 dagers angrerett på inmelding også :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Weightless har 25-50% rabatt til søndag 😁

Anonymous poster hash: e7ef1...5d8

Skrevet

ja du har 14 dagers angrerett på inmelding også :fnise:

Jeg testa :P Men fant ikke noen ting som var helt sånn YES! Så tenkte at da angrer jeg bare :P Men jeg har ikke printer xD Har sendt dem mail da, så får se om det ordner seg :P Tenkte ikke på at det kom angrerett skjema på mail som måtte sendes inn :P

Skrevet

Kan man bestille den pakken igjen? Jeg var medlem for lenge siden men vet ikke om det går å melde seg inn på nytt og motta gavekortet igjen :P

Skrevet

Kan man bestille den pakken igjen? Jeg var medlem for lenge siden men vet ikke om det går å melde seg inn på nytt og motta gavekortet igjen :P

jepp! har vært medlem før jeg og :D

Skrevet

jepp! har vært medlem før jeg og :D

Fikk ikke det til :( prøvde med en annen e-post adresse men de sier jeg har vært medlem før. Kanskje jeg skal skrive opp et annet navn, men vil liksom ikke gjøre noe som ikke er "lov" :fnise:

Skrevet (endret)

Fikk ikke det til :( prøvde med en annen e-post adresse men de sier jeg har vært medlem før. Kanskje jeg skal skrive opp et annet navn, men vil liksom ikke gjøre noe som ikke er "lov" :fnise:

så rart! jeg har vært medlem før:P mulig fordi det er "karantene tid" , har du samboer som kan bli medlem? :laugh:

Endret av happyendings
Skrevet

så rart! jeg har vært medlem før:P mulig fordi det er "karantene tid" , har du samboer som kan bli medlem? :laugh:

Jeg var ferdig der for over ett år siden så det er nok litt rart :P

Skrevet (endret)

ja det var rart! samme med meg :vetikke: må være noe feil , i betingelsene står det "

Jeg får lov til å bestille en velkomstpakke men har ikke fått gavekortet på 1500... så mja... må bare angre på medlemskapet :P

Edit: ser nå at du linker til bokklubben, jeg pratet om bestselgerklubben hele tiden :fnise: kanskje det er den som ikke lar deg få gavekortet flere ganger.

Endret av Ulzzang
Skrevet

Måtte bare angre til slutt, det ble bare så tungvint og dumt...

Skrevet

Jeg får lov til å bestille en velkomstpakke men har ikke fått gavekortet på 1500... så mja... må bare angre på medlemskapet :P

Edit: ser nå at du linker til bokklubben, jeg pratet om bestselgerklubben hele tiden :fnise: kanskje det er den som ikke lar deg få gavekortet flere ganger.

åja! det tok meg ca. 1 dag på bestselger klubben så fikk jeg gavekortet på mail. å måtte trykke på en link :laugh: kanskje du kan sjekke imorgen, eller send mail til dem du har jo 14 angrerett på innmelding :)

Skrevet

åja! det tok meg ca. 1 dag på bestselger klubben så fikk jeg gavekortet på mail. å måtte trykke på en link :laugh: kanskje du kan sjekke imorgen, eller send mail til dem du har jo 14 angrerett på innmelding :)

Jeg fikk mail der der står at jeg må logge meg inn i siden og velge gavekortet blant velkomstpakkene men da fikk jeg ingen gavekort opp. Blæææ ble bare for tungvint for meg haha

Skrevet

Jeg fikk gavekortet opp på sia mi i løpet av en halvtimes tid ca...

Skrevet

på bestselger klubben må man også kjøpe 3 bøker fra 150kr til 300, men da har man kanskje 600kr igjen til ting, litt krokete å lete frem den siden men de har kjempe masse ting. hvis du leter godt så finner man en del på tilbud som man kan bruke de resterende "600kr" på, alt fra bøker til 69 kr til interiør. på nobook.no kan man registrere seg slik at bøkene blir automatisk avbestilt :laugh:

aah, men det var jo ikke så gale da:) og så flott med nobook.no!! vertfall for en så glemsk person som meg!

Har du motatt pakken enda? Står det bestselgerklubben på/inni bøkene?

Anonymous poster hash: c27eb...e29

Skrevet (endret)

aah, men det var jo ikke så gale da:) og så flott med nobook.no!! vertfall for en så glemsk person som meg!

Har du motatt pakken enda? Står det bestselgerklubben på/inni bøkene?

Anonymous poster hash: c27eb...e29

ja nobook er kjempe greit! har ikke fått pakken enda, bestilte nettop. tenker hvis det det står bestselger klubben bakpå eller inni ,pleier det å være lite så sette kanskje en lapp med navn til mottakeren og at den er fra meg og årstall. :laugh: god erfaring fra det, siden min farfar fikk en bok han likte så godt men han husket ikke den var fra meg. så da setter jeg alltid en liten lapp med "info" på

Endret av happyendings
Skrevet

Karmaloop.com har 40% på en mengde varer nå!

Og takk for tips om Get Inspired - der gjorde jeg et par veldig gode julegavekjøp i dag :)

Gjest sophia21
Skrevet

Noen som kjenner til den sida her og vet om den er seriøs? http://youwish.no/gavetips/julegavetips

I så fall virker det som en super side om man har en kjæreste/god venninne/mor/etc. som "har alt" og man heller vil gi eller dele en opplevelse med :)

Skrevet

Noen som kjenner til den sida her og vet om den er seriøs? http://youwish.no/gavetips/julegavetips

I så fall virker det som en super side om man har en kjæreste/god venninne/mor/etc. som "har alt" og man heller vil gi eller dele en opplevelse med :)

Ser sånn ut https://no.trustpilot.com/review/www.youwish.no

Fint for dem som bor sentralt :)

Anonymous poster hash: e64d2...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...