AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Jeg skal trekke visdomstennene i overkjeven og lurer på om man blir hoven av dette? Skal på jobb dagen etter, og er redd for å se ut som en hamster:p Anonymous poster hash: ca7cc...d74
Wilma- Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Jeg var helt grusom etter å ha tatt mine, men jeg tok alle 4 på en gang. Er nok sikkert litt individuelt Blir brutalt når en går til tannlegen i utlandet!
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Har ikke blitt hoven, jeg har trukket og ikke operert ut
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Jeg har både trukket(oppe) og operert ut(nede), ble kun hoven nede, men det er jo et litt større inngrep da. Så litt ut som om jeg hadde fått meg en liten karamell i kjeven:P Anonymous poster hash: 45dd5...2ee
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Har ikke blitt hoven, jeg har trukket og ikke operert ut Da er det håp! Jeg ble enormt hoven da jeg opererte ut den ene, men det er vel vesentlig forskjell på en ordinær trekking og full operasjon.. Anonymous poster hash: ca7cc...d74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå