Gå til innhold

Oh my (enorm penis)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://jojocrews.com/wp-content/uploads/2014/05/TREYSLANG.gif

Dette er Trey Songz. Amerikansk r&b-artist. Er dette ekte??? :wow:

Anonymous poster hash: 46b07...aea

Han bruker bare sleeve, som er dame her inne sa at mannen bruker under shortsen når de var i syden. Bruker det selv når jeg ønsker oppmerksomhet tidlig på kvelden. Når det er tid for ons, husker ikke jenta størrelsen fordi hun er så drita uansett, hehe:P

Anonymous poster hash: 0139c...e35

Endret av Stjernesol
Skrevet

Bruker det selv når jeg ønsker oppmerksomhet tidlig på kvelden. Når det er tid for ons, husker ikke jenta størrelsen fordi hun er så drita uansett, hehe:P

Er det eneste måten du kan få oppmerksomhet på?

Anonymous poster hash: 7f18c...973

• Liker 1
Skrevet

Er det eneste måten du kan få oppmerksomhet på?

Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får.:) Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant.:)

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for bilder med kopirett.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Det jeg er interessert i er: sier du virkelig "oh my"?

Anonymous poster hash: 3bfd8...c3c

• Liker 3
Skrevet

Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. :) Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant. :)

Jeg tenner absolutt ikke på slike menn.

Anonymous poster hash: 7b513...206

• Liker 1
Skrevet

Yoy talk the talk, but you don't walk the walk.

Du påstår det imens dine nedre lepper sikler...

Anonymous poster hash: fb551...fd9

Skrevet

Da må du være 1 av veldig få..

Skrevet

Er dessverre slik jenter er. Synd.

Anonymous poster hash: 0c15c...e0a
Skrevet

Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. :) Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant. :)

Du hadde ikke fått noe fra meg heller om det hadde sett ut som at du hadde et utstyr men så var det ikke i nærheten av så stort som det fremstilte seg. Hadde regel rett bare gått når jeg så den originale størrelsen.

Anonymous poster hash: 6ba8c...207

Skrevet

Hvorfor trenger du en fake tissemann da?

• Liker 1
Skrevet

Du hadde ikke fått noe fra meg heller om det hadde sett ut som at du hadde et utstyr men så var det ikke i nærheten av så stort som det fremstilte seg. Hadde regel rett bare gått når jeg så den originale størrelsen.

Anonymous poster hash: 6ba8c...207

Hehe kan ikke si jeg klager. Får så mye fitte at jeg ikke klarer med alt.. Så har jeg heller ikke behov for noe sleeve, som jeg ser har blitt så populært her på kvinneguiden.:)

Skrevet

Hvorfor trenger du en fake tissemann da?

Hehe aldri skjønt ironi?;)

Skrevet

Yoy talk the talk, but you don't walk the walk.

Du påstår det imens dine nedre lepper sikler...

Anonymous poster hash: fb551...fd9

Patetisk!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det jeg er interessert i er: sier du virkelig "oh my"?

Anonymous poster hash: 3bfd8...c3c

51394-George-Takei-oh-my-gif-fXlS.gif

Skrevet

Selvfølgelig er den ekte :-) Den er bare normalt stor :-)

Skrevet

Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får.:) Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant.:)Anonymous poster hash: 0139c...e35

Jeg trur du juger jeg :)

Anonymous poster hash: d10ea...a8d

• Liker 1
Skrevet

Jeg trur du juger jeg :)

Anonymous poster hash: d10ea...a8d

Hehe ja du må nu bare tro det..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...