AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 (endret) http://jojocrews.com/wp-content/uploads/2014/05/TREYSLANG.gif Dette er Trey Songz. Amerikansk r&b-artist. Er dette ekte??? Anonymous poster hash: 46b07...aea Endret 5. september 2014 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 (endret) http://jojocrews.com/wp-content/uploads/2014/05/TREYSLANG.gif Dette er Trey Songz. Amerikansk r&b-artist. Er dette ekte??? Anonymous poster hash: 46b07...aea Han bruker bare sleeve, som er dame her inne sa at mannen bruker under shortsen når de var i syden. Bruker det selv når jeg ønsker oppmerksomhet tidlig på kvelden. Når det er tid for ons, husker ikke jenta størrelsen fordi hun er så drita uansett, hehe:PAnonymous poster hash: 0139c...e35 Endret 5. september 2014 av Stjernesol
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Bruker det selv når jeg ønsker oppmerksomhet tidlig på kvelden. Når det er tid for ons, husker ikke jenta størrelsen fordi hun er så drita uansett, hehe:PAnonymous poster hash: 0139c...e35 Er det eneste måten du kan få oppmerksomhet på? Anonymous poster hash: 7f18c...973 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Er det eneste måten du kan få oppmerksomhet på?Anonymous poster hash: 7f18c...973 Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant.Anonymous poster hash: 0139c...e35 4
Surriball Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Ryddet for bilder med kopirett. Stjernesol, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Det jeg er interessert i er: sier du virkelig "oh my"? Anonymous poster hash: 3bfd8...c3c 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant. Anonymous poster hash: 0139c...e35 Jeg tenner absolutt ikke på slike menn. Anonymous poster hash: 7b513...206 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Jeg tenner absolutt ikke på slike menn. Anonymous poster hash: 7b513...206 Yoy talk the talk, but you don't walk the walk. Du påstår det imens dine nedre lepper sikler... Anonymous poster hash: fb551...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #9 Skrevet 8. september 2014 Jeg tenner absolutt ikke på slike menn. Anonymous poster hash: 7b513...206 Da må du være 1 av veldig få..Anonymous poster hash: 0139c...e35
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Er dessverre slik jenter er. Synd. Anonymous poster hash: 0c15c...e0a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #11 Skrevet 8. september 2014 Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant. Anonymous poster hash: 0139c...e35 Du hadde ikke fått noe fra meg heller om det hadde sett ut som at du hadde et utstyr men så var det ikke i nærheten av så stort som det fremstilte seg. Hadde regel rett bare gått når jeg så den originale størrelsen. Anonymous poster hash: 6ba8c...207
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #12 Skrevet 8. september 2014 Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant. Anonymous poster hash: 0139c...e35 Hvorfor trenger du en fake tissemann da? Anonymous poster hash: 7f18c...973 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Du hadde ikke fått noe fra meg heller om det hadde sett ut som at du hadde et utstyr men så var det ikke i nærheten av så stort som det fremstilte seg. Hadde regel rett bare gått når jeg så den originale størrelsen. Anonymous poster hash: 6ba8c...207 Hehe kan ikke si jeg klager. Får så mye fitte at jeg ikke klarer med alt.. Så har jeg heller ikke behov for noe sleeve, som jeg ser har blitt så populært her på kvinneguiden.Anonymous poster hash: 0139c...e35
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Hvorfor trenger du en fake tissemann da?Anonymous poster hash: 7f18c...973 Hehe aldri skjønt ironi?Anonymous poster hash: 0139c...e35
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Yoy talk the talk, but you don't walk the walk. Du påstår det imens dine nedre lepper sikler... Anonymous poster hash: fb551...fd9 Patetisk! Anonymous poster hash: 7f18c...973
Gjest Gunfreak Skrevet 8. september 2014 #16 Skrevet 8. september 2014 Det jeg er interessert i er: sier du virkelig "oh my"?Anonymous poster hash: 3bfd8...c3c
Konghung Skrevet 8. september 2014 #17 Skrevet 8. september 2014 Selvfølgelig er den ekte :-) Den er bare normalt stor :-)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #18 Skrevet 8. september 2014 Hmmm nei kjører sportsbil, har ei rimelig grei lønn, trener mye (kun for å se bra ut såklart), er litt kjepphøy og gir litt faen i ting og tang. Spør du hvorfor? Fordi det er dette jenter faller for desverre. Bare tilpasser meg hvordan damer er, og hvordan jeg kan lure de i seng. Er jo sånn verden er, overfladisk til de grader. Her må man bare gjøre det som behøves for å være på toppen av rangstien i kvinners øyne. Er nok ikke det beste koneemnet, men du verden så mye fitte jeg får. Ja vet det ikke er bra, men er jo sånne menn damer tenner på.. Drittsekker og bad- boys som kun tenker med pikken. Synd men sant.Anonymous poster hash: 0139c...e35 Jeg trur du juger jeg Anonymous poster hash: d10ea...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #19 Skrevet 8. september 2014 Jeg trur du juger jeg Anonymous poster hash: d10ea...a8d Hehe ja du må nu bare tro det..Anonymous poster hash: 0139c...e35
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå