nessi Skrevet 7. juli 2004 #61 Skrevet 7. juli 2004 Nå hadde jeg ikke tenkt å gi bort slike undertøysbilder i utgangspunktet. Men jeg spurte likevel nettopp samboer om han hadde likt slik gave. Han hadde definitivt ikke likt det, dvs han hadde sikkert syntes bildene var fine, men hva så? Han ser meg jo naken hver dag uansett. Hva skulle han med bilder i tillegg. Og var det alt han i tilfelle skulle få?????? Oppsummeringen blir: Nei takk fra oss begge. Akkurat det samme sa min samboer for 1 time siden. Han ville heller se meg "in nature" enn på bilde.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juli 2004 #62 Skrevet 7. juli 2004 syns synd på alle de fantasiløse og kjedelige forholdene jeg hører om her........... Ja, for toppen av spenning i forholdet er slike bilder.
Malou Skrevet 7. juli 2004 #63 Skrevet 7. juli 2004 Jo for faen, vet dere det ikke... Ingen undertøysbilder/aktbilder = dårlig sexliv og forhold som er dømt til å gå rett i vasken! Jennifer
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juli 2004 #64 Skrevet 7. juli 2004 Jo for faen, vet dere det ikke... Ingen undertøysbilder/aktbilder = dårlig sexliv og forhold som er dømt til å gå rett i vasken! Jennifer
Arkana Skrevet 7. juli 2004 #65 Skrevet 7. juli 2004 Dere som mener mannen deres hadde blitt skuffet over å få undertøysbilder, må bo sammen en homofil mann! Ikke kom her og si att ikke menn liker og se en pen, avkledd kvinnelig kropp! Jeg sier bare, "herregud", hvem prøver dere å lure! Ja, ja ganske interessant lesing dette her... Du glemmer at denne mannen kan se den samme, avkledde kvinnekroppen når han måtte ønske seg. Han trenger den ikke hengende på veggen.
Arkana Skrevet 7. juli 2004 #66 Skrevet 7. juli 2004 Jo for faen, vet dere det ikke... Ingen undertøysbilder/aktbilder = dårlig sexliv og forhold som er dømt til å gå rett i vasken! Jennifer
Alida Skrevet 7. juli 2004 #67 Skrevet 7. juli 2004 Personlig kunne jeg godt tenke meg å ta sånne bilder hvis jeg var litt mer fornøyd med kroppen :-? Men uansett synes jeg at man må respektere at man har forskjellige meninger om dette. Noen synes det er en flott gave å gi/få, mens andre synes det er teit . Sier jo ikke akkurat noe om hva slags forhold man har.
aline Skrevet 7. juli 2004 #68 Skrevet 7. juli 2004 det er nå jeg gjentar meg selv; har dere hørt om kunst eller? jeg kan se gater hver dag, men blir de samme gatene tatt bilde av på en kunstnerisk måte, så blir det liksom LITT annerledes å få dem som kunst!! selv om du kan se kjæresten naken når som helst, så er det vel noe LITT annet med ett kunstnerisk aktbilde? (og etter hva jeg har skjønt av denne diskusjonen så kan IKKE "undertøysbilder" og aktbilder sammenlignes, da har dere ihvertfall ingen aning om hva ett aktbilde er.
Malou Skrevet 7. juli 2004 #69 Skrevet 7. juli 2004 Jeg vet godt hva kunst er, jeg vet også godt at det er forskjell på et undertøysbilde og et aktbilde. Men jeg står fortsatt ved min fulle rett til å hverken ha lyst til å gi eller få et sånt bilde, selv om jeg har sett flere flotte aktbilder i mitt liv... Jennifer
Arkana Skrevet 7. juli 2004 #70 Skrevet 7. juli 2004 Jeg vet godt hva kunst er, jeg vet også godt at det er forskjell på et undertøysbilde og et aktbilde. Men jeg står fortsatt ved min fulle rett til å hverken ha lyst til å gi eller få et sånt bilde, selv om jeg har sett flere flotte aktbilder i mitt liv... Enig.
nessi Skrevet 7. juli 2004 #71 Skrevet 7. juli 2004 Jeg vet godt hva kunst er, jeg vet også godt at det er forskjell på et undertøysbilde og et aktbilde. Men jeg står fortsatt ved min fulle rett til å hverken ha lyst til å gi eller få et sånt bilde, selv om jeg har sett flere flotte aktbilder i mitt liv... Jennifer Helt enig Kan bli flotte bilder, men ikke noe jeg ville få tatt av meg selv. Det måtte i såfall bli sammen med min kjære. Det kunne vært moro.
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2004 #72 Skrevet 7. juli 2004 Vil også legge til Hva er galt med selvdigging??Er det gærent å digge seg selv nå?Snakk om jantelov...... Jeg trodde liksom at en morgengave symboliserte digging av mannen, jeg, i all den grad man skal digge noen. Ikke seg selv. (Forøvrig er nok ikke min mann homofil)
aline Skrevet 7. juli 2004 #73 Skrevet 7. juli 2004 Jeg kunne helt fint tatt aktbilder av meg selv, både til kjæresten og til meg selv.
Tari Skrevet 7. juli 2004 #74 Skrevet 7. juli 2004 Jeg trodde liksom at en morgengave symboliserte digging av mannen, jeg, i all den grad man skal digge noen. Ikke seg selv. (Forøvrig er nok ikke min mann homofil) Ikke min heller, ellers er det vel heller tvilsomt at han hadde giftet seg med meg :-)
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2004 #75 Skrevet 7. juli 2004 For meg måtte ikke dette nødvendigvis være til bryllupet. Synes det hadde vært en flott gave å gi til samboer i feks 30-års dag. Jeg syens liksom det er litt forskjell på en 30-årsgave og en morgengave, jeg da.
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2004 #76 Skrevet 7. juli 2004 Veldig enig!! Det er jeg da ikke uenig i. Har bilder av naken dame på veggen selv, jeg. Saken her er for min del om den ULTIMATE gaven man kan gi sin man i morgengave er et foto til tusenvis av kroner av seg selv.
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2004 #77 Skrevet 7. juli 2004 Jeg kunne helt fint tatt aktbilder av meg selv, både til kjæresten og til meg selv. Men her var det ikke aktbilder som ble diskutert, Aline. Jeg tok opp sexy undertøysbilder, som sikkert ser flotte ut. Men altså ikke akt.
aline Skrevet 7. juli 2004 #78 Skrevet 7. juli 2004 ...Saken her er for min del om den ULTIMATE gaven man kan gi sin man i morgengave er et foto til tusenvis av kroner av seg selv. kommer jo helt an på mottakeren det!! Jeg ville blitt veldig glad for kunst i morgengave, jeg har vært sammen med en mann som hadde forgudet å fått ett godt aktbilde i morgengave, også har jeg vært sammen med andre som jeg ikke vet om det hadde vært perfekt for....(har liksom ikke kommet så langt i tankegangen) Er kunst noe vedkommende prissetter høyt, så kan det være en god morgengave. Er ett aktbilde av sin kjære (kunstnerisk sådan) ikke noe han skjønner vitsen med, så er det ikke det. Og for mange så kan det kanskje være en god tilleggsgave. Hva ER den ULTIMATE morgengaven til mannen da?
aline Skrevet 7. juli 2004 #79 Skrevet 7. juli 2004 Men her var det ikke aktbilder som ble diskutert, Aline. Jeg tok opp sexy undertøysbilder, som sikkert ser flotte ut. Men altså ikke akt. ok, da beklager jeg alle mine innlegg i denne diskusjonen! sorry innblandingen.
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #80 Skrevet 7. juli 2004 Godt spørsmål Aline...Det kommer jo an på mannen det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå