Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #21 Skrevet 6. juli 2004 Jeg tror nok de fleste menn ville sat pris på gaven. Men jeg tenker bare emd meg selv, hva man kan få for 2-4000 kr.... Da er det MYE annet flott som står på lista for min del. Hm, skal spørre sambo når han kommer hjem.
Gjest Embla s Skrevet 6. juli 2004 #22 Skrevet 6. juli 2004 (hva svarte han?) Jeg ville følt meg så utrolig dum om jeg med stolt mine overrakte et gedigent bilde av meg selv i utfordrende/sensuell positur. (bare det å gå til fotografen og bestille slike bilder/posere ville være helt utenkelig for meg faktisk. Ville rett og slett følt meg selvoptatt og utrolig teit). Og det å bruke fra 2-4000 kroner på store bilder av meg selv: Tror ikke det. Mannen ville sikkert syntes det var en artig ting å få, hvis bildene var sensuelle og fine ville han sikkert studert de og tenkt at de var fine, men hva skulle vi så gjort med de? Hengt de opp over senga som erotika? For meg blir det (foruten dette med at jeg syns det virker en smule selvopptatt) også noe med å bruke så mye penger på noe som garantert ville bli puttet i en skuff. Ville heller tatt et flott fotograf bilde av oss to sammen (altså ikke erotisk eller i brudeutstyr). Det hadde vært en fin ting å ha! (for ikke å snakke om hvor teit jeg syns det hadde vært hvis mine foreldre hadde hatt et gedigent undertøysbilde av mamma på soverommet sitt )
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #23 Skrevet 6. juli 2004 (hva svarte han?) Jeg spurte nå, uten å legge føringer i svaret. Han sa: -han ville blitt skuffet, ihvertfall om han fikk vite at det kostet masse penger (forøvrig syntes han 2-4000 kr var avskyelig mye penger å bruke på noe så unyttig) -"hva skal jeg med det'a, skal jeg runke til det, eller?" -"hvor skal jeg ha det?" -"Jeg vil heller ha noe jeg ønsker meg" -"Vil ha noe i tillegg, ikke bare et bilde" -Syntes det var litt selvdiggende. -Ville nok blitt litt glad om det var billig og ikke til å ha på veggen og han fikk noe annet i tillegg. Ah, vi er så samkjørte at det er helt herlig! :kysse:
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #24 Skrevet 6. juli 2004 Ville heller tatt et flott fotograf bilde av oss to sammen (altså ikke erotisk eller i brudeutstyr). Det hadde vært en fin ting å ha! Å ja! Vi skal til fotograf snart. Kanskje vi kunne tatt sånne da, i bar overkropp eller noe sånt....
Gjest Embla s Skrevet 6. juli 2004 #25 Skrevet 6. juli 2004 Jeg spurte nå, uten å legge føringer i svaret. Han sa: -han ville blitt skuffet, ihvertfall om han fikk vite at det kostet masse penger (forøvrig syntes han 2-4000 kr var avskyelig mye penger å bruke på noe så unyttig) -"hva skal jeg med det'a, skal jeg runke til det, eller?" -"hvor skal jeg ha det?" -"Jeg vil heller ha noe jeg ønsker meg" -"Vil ha noe i tillegg, ikke bare et bilde" -Syntes det var litt selvdiggende. -Ville nok blitt litt glad om det var billig og ikke til å ha på veggen og han fikk noe annet i tillegg. Ah, vi er så samkjørte at det er helt herlig! :kysse: hehe, syns samboeren din hadde noen gode svar da (også lurer jeg på om alle de som vurderer å gi bort sånne bilder av seg selv ville blitt like begeistret hvis deres egen morgengave besto av et gedigent og rådyrt fotografbilde av mannen, i tanga, lett hengslengt på en skinnfell Tenk så skuffende
Augustbrud02 Skrevet 7. juli 2004 #26 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er så enig så enig med deg i det du skriver Poirot. Jeg har heller ikke skjønt at disse bildene skulle være så fantastisk flotte å gi bort. Men personlig kunne jeg ikke tenke meg at vi skulle hatt noe sånt bilde av meg hengende på soverommet heller, da ville jeg heller hatt et bilde av oss sammen. Det kunne ikke falle meg inn å gi bort noe sånt som dette til mannen min!
Rose Skrevet 7. juli 2004 #27 Skrevet 7. juli 2004 Å snu det hele på hodet setter ting litt i perspektiv ja. Hadde blitt skuffet om mannen min hadde brent av 4000 kroner får å ta bilder av seg selv og gi meg i morgengave. Og det bare uker eller måneder før vi skal bruke mange nye tusenlapper på bryllupsbilder. Ønsker meg et minne for livet som jeg kan stolt vise andre også, og det samme tror jeg han gjør.
Loolaa Skrevet 7. juli 2004 #29 Skrevet 7. juli 2004 Poirot: Jeg har et nakenbilde av meg som henger sammen med mange andre bilder, hvor alle kan se det. Det er veldig fint, synes jeg, ikke fordi det er meg, men pga stemningen i bildet. Det ble dog ikke tatt ifm med bryllup eller for å være en gave til mannen min, men fordi en venninne ville øve seg på fotografering.
Gjest lmari Skrevet 7. juli 2004 #30 Skrevet 7. juli 2004 Jeg er enig med deg, Poirot, jeg har liksom aldri helt skjønt det store med sånne bilder. Jeg kan til en viss grad forstå at noen gutter synes det er stilig å se sin kjære på sånne bilder, men når de har "the real thing" ved siden av seg i senga så skal det vel litt til at de tar bildene fram igjen gang etter gang? Synes det er vel mye penger å bruke på noe som skal ligge i en skuff, må jeg si... Men som noen sier her inne, hvis gutten eksplisitt har sagt at han ønsker seg det, så blir det noen annet..
nessi Skrevet 7. juli 2004 #31 Skrevet 7. juli 2004 Enig med med deg Poirot. Jeg skjønner heller ikke at noen vil bruke så mye penger på å gi bort bilde av seg selv. Tror helt klart min kjære ville bli skuffet hvis han bare fikk bilde av meg i gave. Han ville nok satt pris på bildet, men hadde nok ønsket noe mer. Skulle jeg brukt så mye penger på fotograf, ville jeg heller at vi skulle gått og tatt noen fine/spesielle bilder av oss begge.
Suzy Skrevet 7. juli 2004 #32 Skrevet 7. juli 2004 Jeg syns undertøysbilder er en morsom ide og en glimrende gave under visse forutsetninger: Bildet bør være slik at det kan vises fram til alle (altså smakfullt), det bør ikke koste for mye (jeg har tatt slike bilder av en bekjent og de ble lekre og rimelige) og de bør være et tillegg til en annen gave. Finner det ikke noe mer narsisistisk å gi bort slike bilder enn å gifte seg - men de kunne jo like godt vært en gave ved en annen anledning?
Malou Skrevet 7. juli 2004 #33 Skrevet 7. juli 2004 Synes jeg ser mitt eget ansikt hvis jeg fikk bilde av sambo i tanga eller lignende i morgengave eller hvilken som helst annen gave. :klø: Hva skulle jeg bruke DET til likssom? Med andre ord ville jeg ikke gitt en tilsvarende bilde av meg til han heller. Hadde vel forsåvidt ikke følt meg bekvem med å ta et sånt bilde heller, men det er nå en annen sak.. Men folk står selvfølgelig fritt til å gjøre hva de vil, selv om jeg tviler på at det er så vanlig som det til tider kan virke som her inne. Jennifer
~*Unni*~ Skrevet 7. juli 2004 #34 Skrevet 7. juli 2004 Hva du skulle bruke DET til liksom? :o Veldig så lite erotiske folk er da? Nå vet jeg at det er forskellige måter å være erotiske/romantiske på da men dette er da faktisk en av dem. Jeg synes faktisk at det er en god ide og er litt betuttet over at andre som ikke synes det må rakke ned på denne gaven :-( Ingen som tvinger de som ikke vil.... Har ikke hørt om noen som MÅ si at f.eks playstation er en dum gave de ikke skjønner seg på.(bare et tilfeldig eks)
Jens Skrevet 7. juli 2004 #35 Skrevet 7. juli 2004 Jeg ga min mann undertøysbilder. Han ble helt fra seg av iver og glede! Vi har god økonomi, så det vi trenger kjøper vi. For den som har alt, var dette faktisk en fin overaskende morgen gave. Bildene er hengt opp på soverommet og tar seg veldig bra ut på veggen der. Tenk så gøy om 50 år å fortsatt ha de! Dere som mener mannen deres hadde blitt skuffet over å få undertøysbilder, må bo sammen en homofil mann! Ikke kom her og si att ikke menn liker og se en pen, avkledd kvinnelig kropp! Jeg sier bare, "herregud", hvem prøver dere å lure! Ja, ja ganske interessant lesing dette her...
Malou Skrevet 7. juli 2004 #36 Skrevet 7. juli 2004 Nå var det jo nettopp erotiske bilder det var snakk om i denne tråden da Unni, ikke Playstation eller andre gaver... Jeg skjønner så absolutt ikke hvorfor du bryr det med at jeg ikke har noen interesse hverken av å gi eller få naken/undertøysbilder heller. For meg er det mange andre måter å være erotisk/romantisk på... Men som jeg skrev, folk kan vel få gjøre som de vil? Og andre kan vel få ha en mening om det? Jennifer
Jens Skrevet 7. juli 2004 #37 Skrevet 7. juli 2004 Vil også legge til Hva er galt med selvdigging??Er det gærent å digge seg selv nå?Snakk om jantelov......
Malou Skrevet 7. juli 2004 #38 Skrevet 7. juli 2004 Snakk om å tro at man vet alt om mannfolk... Men bare fortsett å lev i troen du Jens... Jennifer
Lullu Skrevet 7. juli 2004 #39 Skrevet 7. juli 2004 Jens: Du hadde blitt like glad om mannen din hadde gjort det samme? Bilder av seg selv i undertøy i morgengave? Og ingen diamantring Som jeg skrev, for min del har dette med økonomi å gjøre. Kunne aldri brukt så mye penger på slike bilder, men jeg kan jo gjøre det selv rett og slett. Undertøy m/ slør forran en hvit bakrunn eller slikt :-) Hva folk velger å gi er jo opp til hver enkelt. For meg er både playstation og slike bilder uakutellt å gi som hovedgave. For andre er dette bidt i blinken.
Jens Skrevet 7. juli 2004 #40 Skrevet 7. juli 2004 Jeg vet hva min mann liker, og det er alt jeg trenger å vite!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå