Gå til innhold

Liker dere å bli sprutet inni?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker å la alt strømme inn i dama når vi er ferdige, det er en utrolig deilig følelse. Jeg sier selvfølgelig ifra hver gang jeg skal gjøre det (slik at de får anledning til å stoppe meg om de ikke vil), men er det mange av dere som liker at mannen spruter inn i dere?

Anonymous poster hash: a156c...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, elsker å føle at musa mi blir fylt opp med deilig, varm sæd.

Sånn, nå kan du gå og runke.

Anonymous poster hash: 86ad7...d80
  • Liker 19
Skrevet

Jeg elsker å la alt strømme inn i dama når vi er ferdige, det er en utrolig deilig følelse. Jeg sier selvfølgelig ifra hver gang jeg skal gjøre det (slik at de får anledning til å stoppe meg om de ikke vil), men er det mange av dere som liker at mannen spruter inn i dere?

Hvorfor skulle de ikke ville det? Om du tenker på graviditet, så kan det uansett være for sent selv om du ikke har sprutet liksom.

Skrevet

Hvorfor skulle de ikke ville det? Om du tenker på graviditet, så kan det uansett være for sent selv om du ikke har sprutet liksom.

Jeg spør om de har p-piller før jeg starter selvfølgelig (og man har alltids angrepiller) Og jeg har faktisk hatt noen som har sagt at de heller vil ha det i munnen eller på magen/rompa, så ikke alle liker det.

TS

Skrevet

Så klamydia bryr deg ikke? Hvis en dame ikke bry seg om å bruke kondom med deg så bryr hun seg seg nok ikke med andre menn også, og hvis de mennene ikke bryr seg om å bruke kondom med hun så bryr de seg nok ikke med andre damer også, osv osv osv.

Anonymous poster hash: 8ffb6...aa3
  • Liker 2
Skrevet

liker å bli spruta i, men prøver alltid å unngå det fordi jeg får vondt.. Reagerer på sæd så det svir veldig etterpå om han kommer i meg.

Anonymous poster hash: 9712d...c2d
  • Liker 2
Gjest _LilleMy
Skrevet

Jeg liker det mye bedre enn andre steder iallfall.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe jeg har tenkt over, det er bare noe som skjer når man har sex.

Skrevet

Helt likegyldig til det.

Anonymous poster hash: 703a5...5b2
Skrevet

Eneste som plager meg litt når han kommer inni meg, er jo alt klisset etterpå.. Ellers liker jeg jo det.

Anonymous poster hash: 98987...07f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker det men det jeg liker best er når pikken "pumper" inni meg sånn strammer seg liksom av og på rett etter han har spruta.

Anonymous poster hash: 92331...b82

• Liker 3
Skrevet

Til TS

Dette er egentlig ikke rakettforskning hvis du tar et lite steg tilbake og tenker på hva naturens hensikt med hele sexen er... :klo:

Skal vi forplante oss er det ikke unaturlig at begge kjønn synes det er digg å sprute hvor? :klo: - Akkurat ja :opplyser:

• Liker 6
Skrevet

kommer ann på. om vi tar en kjappis før vi går ut døra er det greit om han sier ifra så jeg tar det i munnen istedenfor, slik at jeg slipper følelsen av å gå med sædrester i meg :P

Anonymous poster hash: 25d5a...480
  • Liker 2
Skrevet

Liker ikke klisset som renner ut etterpå, men jeg digger han spruter inni meg fordi jeg digger støtene han gir rett før det går for han..

Anonymous poster hash: e94f7...cb9
Skrevet

Til TS

Dette er egentlig ikke rakettforskning hvis du tar et lite steg tilbake og tenker på hva naturens hensikt med hele sexen er... :klo:

Skal vi forplante oss er det ikke unaturlig at begge kjønn synes det er digg å sprute hvor? :klo: - Akkurat ja :opplyser:

Åja. Så det finnes ingen som har sex på noen annen måte enn den som er naturens hensikt? Hvis det er det så kan man ikke lenger gå ut fra at folk foretrekker å kun ha sex på den måten naturen har til hensikt at vi skal ha det. Det betyr også at det finnes de som ikke liker å ha sex på den måten som er "naturens hensikt".

Men for all del, det kan godt hende at du er en nynazist og mener at alt som ikke er A4 ikke er naturlig.

Anonymous poster hash: 2cc33...bbf

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg spør om de har p-piller før jeg starter selvfølgelig (og man har alltids angrepiller) Og jeg har faktisk hatt noen som har sagt at de heller vil ha det i munnen eller på magen/rompa, så ikke alle liker det.

TS

angrepillen er ikke ment som et prevansjonsmiddel. Ikke sikkert det virker heller. Vedder på at den dagen du klarer å smelle noen på tjukka så lager du en ny tråd om hun megga som "lurte" deg..
  • Liker 4
Skrevet

Åja. Så det finnes ingen som har sex på noen annen måte enn den som er naturens hensikt? Hvis det er det så kan man ikke lenger gå ut fra at folk foretrekker å kun ha sex på den måten naturen har til hensikt at vi skal ha det. Det betyr også at det finnes de som ikke liker å ha sex på den måten som er "naturens hensikt".

Men for all del, det kan godt hende at du er en nynazist og mener at alt som ikke er A4 ikke er naturlig.

Jeg har en stigende følelse av å mate troll her, men la gå:

Teskjemodus på: Spørsmålet i HI var om damer liker å få spruten inni? Jeg prøvde å forklare at nettopp det ikke ville være så unaturlig at de gjør. Akkurat som menn gjør det.

Det er IKKE det samme som å si at det er den eneste måten man kan sex på. :opplyser:

Ble det litt lettere å forstå nå?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en stigende følelse av å mate troll her, men la gå:

Teskjemodus på: Spørsmålet i HI var om damer liker å få spruten inni? Jeg prøvde å forklare at nettopp det ikke ville være så unaturlig at de gjør. Akkurat som menn gjør det.

Det er IKKE det samme som å si at det er den eneste måten man kan sex på. :opplyser:

Ble det litt lettere å forstå nå?

Men her skriver du noe annet. At det ikke er unaturlig at kvinner liker å få spruten inni seg. Det er noe annet enn å si at naturens store hensikt med en og hver kvinne er at hun skal få sprut inni seg.

Nei, jeg troller ikke. Jeg blir oppgitt. Men din sistnevnte forklaring får godkjent av meg.

Skrevet

Men her skriver du noe annet. At det ikke er unaturlig at kvinner liker å få spruten inni seg. Det er noe annet enn å si at naturens store hensikt med en og hver kvinne er at hun skal få sprut inni seg.

Nei, jeg troller ikke. Jeg blir oppgitt. Men din sistnevnte forklaring får godkjent av meg.

Du får lese det andre innlegget omigjen da og se om jeg ikke faktisk sier det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...