AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Han er en del eldre enn meg, veldig kjekk selv om han begynner å få litt rynker, veldig godt trent, fin kropp, bra jobb, velkledd, sporty. Men hvorfor blir jeg nærmest kvalm av han? Jeg føler han er gammel og oppbrukt, sleip og glatt på en måte. Men han sier han er verdens snilleste og mest jordnære. Hvis vi er på tur sammen og jeg går bak han, så går jeg og ser på han og føler bare at alt er så merkelig. Men jeg smiler og ler. Jeg får dårlig samvittighet av å bli kvalm av han, hvis han bare er snill. Det er da ikke hans feil at han ser litt sleip ut? Anonymous poster hash: dd75a...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er du sammen med en du blir kvalm av? Anonymous poster hash: 0ede2...48b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Hvorfor er du sammen med en du blir kvalm av? Anonymous poster hash: 0ede2...48b For jeg har ikke noe grunn til å bli kvalm, har jeg vel??? Anonymous poster hash: dd75a...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Du har vel bare ikke lyst på han da... Anonymous poster hash: 9f8a2...823
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Er du egentlig tiltrukket av ham? Jeg kan reagere sånn dersom en fyr jeg ikke er interessert i kommer meg for nære. Jeg ville aldri inngått et forhold, ikke et vennskapelig forhold engang, med en som gjør meg kvalm. Anonymous poster hash: 42c6b...91d
LadyGirl Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Hvis det er f.eks måten han oppfører sge på eller kler seg på, så kan du kanskje endre klesstilen hans litt? eller snakke om oppførselen hans om det ligger der. For det virker ut som det var utseendemessig "sleip" du mente så er kanskje noe å ta tak i der?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Underbevistheten din prøver å fortelle deg noe. Han er ikke bra nok for deg, selv om han er perfekt i dagens samfunn. Så er det ikke det instingtene dine vil ha. Anonymous poster hash: 8f25f...720 2
Zevs Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Men han sier han er verdens snilleste og mest jordnære. Anonymous poster hash: dd75a...9ea Ja, da er han nok det! 1
Berit Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Tenk godt etter, hva er det ved han som gjør deg kvalm. Hvorfor blir du ikke kvalm av andre menn, eller blir du?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Tenk godt etter, hva er det ved han som gjør deg kvalm. Hvorfor blir du ikke kvalm av andre menn, eller blir du? Jeg blir kvalm av sånne som er sleipe, som ikke respekterer kvinner og har vært på hva som helst... sånne man bare merker at er ekle... Anonymous poster hash: dd75a...9ea
Ferny Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Jeg blir kvalm av sånne som er sleipe, som ikke respekterer kvinner og har vært på hva som helst... sånne man bare merker at er ekle... Anonymous poster hash: dd75a...9ea Hvor mye eldre enn deg er han egentlig? Og jeg tror du får en dårlig følelse fordi du har grunn til det. Noe underbevisstheten din har fanget opp...
Forglemmegei Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Hold deg unna, trust me. Det er en grunn til at du føler det sånn, og det vil alltid dukke opp på den ene eller andre måten senere.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #13 Skrevet 5. september 2014 Hvor mye eldre enn deg er han egentlig? Og jeg tror du får en dårlig følelse fordi du har grunn til det. Noe underbevisstheten din har fanget opp... 11 år... Anonymous poster hash: dd75a...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #14 Skrevet 5. september 2014 Hold deg unna, trust me. Det er en grunn til at du føler det sånn, og det vil alltid dukke opp på den ene eller andre måten senere. Håper ikke jeg begår den største feilen i mitt liv...? Anonymous poster hash: dd75a...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #15 Skrevet 5. september 2014 Hvis det er f.eks måten han oppfører sge på eller kler seg på, så kan du kanskje endre klesstilen hans litt? eller snakke om oppførselen hans om det ligger der. For det virker ut som det var utseendemessig "sleip" du mente så er kanskje noe å ta tak i der? Det er noe med uttrykket i ansiktet han ofte får. Kanskje noe med måten hans å gå på. Anonymous poster hash: dd75a...9ea
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #16 Skrevet 5. september 2014 Ikke vet jeg, men min erfaring er at den første magefølelsen stemmer. Jeg har prøvd å innlede noe med en jeg ikke var så fysisk tiltrukket av. Det gikk bare ikke.
Forglemmegei Skrevet 5. september 2014 #17 Skrevet 5. september 2014 Det er noe med uttrykket i ansiktet han ofte får. Kanskje noe med måten hans å gå på. Anonymous poster hash: dd75a...9ea Det høres ut som du blir frastøtt av noe, det er jo et dårlig tegn. Du kan jo prøve å gi det litt tid og se?
Kamikatze Skrevet 5. september 2014 #18 Skrevet 5. september 2014 Hvis det du finner mest tiltrekkende ved ham er at han er tiltrukket av deg, er det like greit å finne andre jaktmarker. Du behøver ikke overanalysere, du skylder ham ingenting. Hvis ikke du tenner på ham, eller ser for deg ham i halmen hver eneste natt i fremtiden er det bortkastet tid. Det er ikke hans evne til å rosemale seg selv du skal gå etter, men ditt inntrykk av fyren. Føler du at det ikke stemmer, stemmer det ikke, og vil trolig heller ikke kunne endres til det bedre. Det har overhodet ingen betydning om han virkelig er sleip eller ikke. Du velger ikke the gubbe åff your laif ut fra hva han sier, men hva han gjør. Ord er enkle å uttale, handling ikke alltid likeså. Selv om han er den reneste prins sjarmdude, og får andre kvinner til å sikle, er han ikke den rette for deg, hvis han ikke føles som den rette for deg. Det betyr ikke at han ikke er det rette for en annen, og at en annen er den rette for deg. En rett, en vrang... 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #19 Skrevet 5. september 2014 Hvis det du finner mest tiltrekkende ved ham er at han er tiltrukket av deg, er det like greit å finne andre jaktmarker. Du behøver ikke overanalysere, du skylder ham ingenting. Hvis ikke du tenner på ham, eller ser for deg ham i halmen hver eneste natt i fremtiden er det bortkastet tid. Det er ikke hans evne til å rosemale seg selv du skal gå etter, men ditt inntrykk av fyren. Føler du at det ikke stemmer, stemmer det ikke, og vil trolig heller ikke kunne endres til det bedre. Det har overhodet ingen betydning om han virkelig er sleip eller ikke. Du velger ikke the gubbe åff your laif ut fra hva han sier, men hva han gjør. Ord er enkle å uttale, handling ikke alltid likeså. Selv om han er den reneste prins sjarmdude, og får andre kvinner til å sikle, er han ikke den rette for deg, hvis han ikke føles som den rette for deg. Det betyr ikke at han ikke er det rette for en annen, og at en annen er den rette for deg. En rett, en vrang... Det er bare så vanskelig å vite om jeg bare er redd, eller virkelig ikke liker han... Alle sier at det som regel viser seg at magefølelsen var riktig... Kan noen fortelle fra når de hadde en ekkel magefølelse, og at det viste seg at fyren faktisk var en sleiping? Anonymous poster hash: dd75a...9ea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #20 Skrevet 5. september 2014 Jeg tror det ikke virker som du er åpen for noe? kanskje det har med personlighet å gjøre? Altså jeg har også hatt det slik tidligere at det er vanskelig å føle noe seksuelt selv om alt tilsynelatende står bra til med karen. Men hvis det er sånn at du ikke tåler utseendet hans i det hele tatt skjønner jeg det jo. Mye av dette har med kjemi å gjøre. Anonymous poster hash: 381a3...12e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå