Gå til innhold

Må man finne seg i alt? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet en fyr jeg var nødt til å ta en liten oppvask med, fordi jeg syntes han virket ego.

Til slutt beklaget jeg og sa at nå har jeg forsøkt så godt jeg kunne, men jeg får det ikke til mer.

Han sa: "Hvis DET var så godt du kunne så... hahaha.. " og rullet med øynene.

Det var ingen måte jeg kunne sette meg i respekt på.

Rundt meg, f.eks. på Tinder, har han adgang til tusener av damer som poserer med forførende blikk og er så søte og pene. Det er altså konkurransen min. Jeg er ikke sånn som stiller meg på utstilling og vil lokke til meg en mann. Men nå begynner jeg å lure:

Må man gi en mann alt han vil og gjøre som han sier, for å holde på han?



Anonymous poster hash: 8ef8f...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du må finne deg en mann med en bra personlighet, og ikke en drittsekk slik som du holder på med nå.

Virker som du tiltrekker deg feil type menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som et klassisk tilfelle der ant mor har pluttenutta for mye med ungen sin, og han tror nå at alle damer skal bære han på gullstol fordi han er så awesome.

Nei det skal ikke være slik. Man skal ikke sitte igjen med en følelse av å gi og gi og aldri selv bli løftet opp.

Anonymous poster hash: ca848...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er dere sjøl like, hva?

Nei, det må du ikke.

Men noen menn er i den kategorien at de kan velge og vrake i kvinner. Som din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må du ikke. Synes ikke han høres ut som noen drømmemann akkurat når han er så respektløs i sin tale til deg. Det finnes da mange hyggelige fyrer der ute som både er snille, kjekke og ikke minst gir deg den respekten du har fortjent. Se etter andre gutter som passer deg bedre du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er dere sjøl like, hva?

Og med det mener du......?

Anonymous poster hash: bab36...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en fyr jeg var nødt til å ta en liten oppvask med, fordi jeg syntes han virket ego.

Til slutt beklaget jeg og sa at nå har jeg forsøkt så godt jeg kunne, men jeg får det ikke til mer.

Han sa: "Hvis DET var så godt du kunne så... hahaha.. " og rullet med øynene.

Det var ingen måte jeg kunne sette meg i respekt på.

Rundt meg, f.eks. på Tinder, har han adgang til tusener av damer som poserer med forførende blikk og er så søte og pene. Det er altså konkurransen min. Jeg er ikke sånn som stiller meg på utstilling og vil lokke til meg en mann. Men nå begynner jeg å lure:

Må man gi en mann alt han vil og gjøre som han sier, for å holde på han?

Anonymous poster hash: 8ef8f...26a

Haha! Hvorfor er du interessert i å ha noe med ham å gjøre?

Er det den fantastiske personligheten hans du er forelska i? ;)

Anonymous poster hash: b0c87...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hvorfor er du interessert i å ha noe med ham å gjøre?

Er det den fantastiske personligheten hans du er forelska i? ;)

Anonymous poster hash: b0c87...bcd

Spiller du dum? Jeg har ikke noe med han å gjøre lenger. Han er sikkert lykkelig med en av de som er søte og velvillige no matter what.

Anonymous poster hash: 8ef8f...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man møter rette personen vil det oppstå gjensidig respekt. Begge må gi litt for å få igjen. Sånn mener jeg et godt forhold skal være.

Om den ene forventer at den andre parten alltid bare skal gi og gi uten å få igjen, blir det kraftig ubalanse. Godt du kom deg vekk fra det der i tide, TS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her nevner at man skal gi og ta, og sånt.

Men jeg vet ikke sikkert om han var ego. Det var bare en magefølelse, og han brukte veldig mye tid på egne interesser. Derfor lurer jeg på om jeg bare var vanskelig.



Anonymous poster hash: 8ef8f...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med det mener du......?

Anonymous poster hash: bab36...265

Hvor mange ganger tror du jeg har hørt den sangen TS har?

Kvinner, dere må bruke hjertet og hodet når dere skal finne forholdsmateriale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man gi en mann alt han vil og gjøre som han sier, for å holde på han?

Anonymous poster hash: 8ef8f...26a

Mulig det funker på diverse flørter, elskere og narcissister, men er forholdsvis uinteressant for de fleste menn som ønsker et seriøst forhold. Vil jeg tro!

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det funker på diverse flørter, elskere og narcissister, men er forholdsvis uinteressant for de fleste menn som ønsker et seriøst forhold. Vil jeg tro!

Hvordan vet man om mannen er narcissist?

Anonymous poster hash: 8ef8f...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må bare finne en kvalitetsmann:) Bare synd den beste er tatt;D Hehe, men for å si det sånn; tinder er ikke plassen jeg ville gått for å finne meg mann, samme med på byen osv. Sier ikke man kan hit the jackpot der også men.



Anonymous poster hash: 1bf51...a97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Svar på spørsmålet ditt: vil du bli en underkua dørmatte, så kjører du bare på med å please.

Han høres forresten ut som en dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...hvor lenge "hold du ut" med han da? Og pleier alle menn du møter å ha så lite respekt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...