cerruti Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Fins det noen slags rens man kan spraye på? Eller hvordan " vaske" sofa?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Møbelbutikker har flere alternativer. Har skinnmøbler. Støvsuger grundig først. Bruker bittelitt Milo i lunkent vann og vasker med froteklut eller en gammel bomullsokk. Lar det tørke og smører inn med sinnpleiemiddel. Ca 2 ganger pr. År. Har du atoffmøbler kan du kanskje bruke en dampvasker?Anonymous poster hash: d0d28...840
Serafina. Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Jeg vasket min stoffsofa med en fuktig klut skylt i lunkent eddikvann.
cerruti Skrevet 5. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2014 Ja, det er stoff, jeg tenker på!
Grønn Frosk Skrevet 5. september 2014 #5 Skrevet 5. september 2014 Sånn bilseterens har jeg brukt de gangene den har vært veldig stygg. Spray på, skrubb og støvsug. Får de som oftest på bensinstasjonen. Ellers klut med mild såpe og mye vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå