AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 Dere som spiser det. Tips meg om noen gode og rare kombinasjoner Anonymous poster hash: 45fad...df4
Gjest crazycatlady Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Spiser av og til glutenfrie nudler med masse chili. Koker dem i vann med masse chili og cayennepepper og spiser dem som de er. Veldig godt om jeg er fysen og alene hjemme og har lyst på noe enkelt og godt. Det er min erstatning til dypt savnede mr lee med chili. Men det kan jeg dessverre ikke spise pga hvetemelet. Gid det kunne komme glutenfri mr lee! Ellers er Bami Goreng vanvittig godt.
Gjest Pheel Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Stekte kjøttboller til eller såklart wokgrønnsaker pluss kylling-/svinefilet.
dillyduzit Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Bruker dem enten til wok eller ramen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 Rå salmalaks, mango i skiver, vårløk, chili og koriander. Og litt sesamolje og soyasaus. Nam! Anonymous poster hash: c4a76...f64 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 Fiskekaker,wokgrønnsaker og saus blandet sammen av kormasaus og yoghurtnauturell. Alt blandes sammen i en stekepanne Anonymous poster hash: c5bb7...399
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Spiser de enten alene, med kjøttboller, kjøttdeig, potetmos, biffstrimler eller strimlet svinekjøtt. Anonymous poster hash: 2f3df...86b
Gjest Citronella Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Rå salmalaks, mango i skiver, vårløk, chili og koriander. Og litt sesamolje og soyasaus. Nam! Anonymous poster hash: c4a76...f64 Dette skal jeg prøve! Nam! Ellers så bruker jeg sjelden nudler, men Pad Thai er nydelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå