Gå til innhold

Sex med eks-kollega!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er rett og slett meeeget tilfreds og fornøyd nå!

Traff på en eks-kollega i byen (ikke PÅ byen) for 3-4 uker siden. Ei jente som er pen som dagen er lang, med perfekte former. En jente som er 3 nivåer bedre enn meg. Jobbet sammen med henne i et drøyt år, frem til sommeren 2012, og hadde ikke sett henne igjen før nå. Jeg, med litt lav selvtillit, trodde jeg aldri kunne få sjans på noe slikt.

Første dagen vi treftes igjen, tok vi bare en kaffe på en cafè og snakket sammen om den gamle jobben vi hadde til felles. Så ble jeg invitert på fest til en venn av henne og en drøss med folk jeg ikke kjente. Jeg ble ganske så full, og etterhvert steg selvtilliten såpass at jeg ga jenta komplimenter både for utseende og personlighet.. Det nådde ikke helt inn med en gang, og fikk bare et litt overfladisk "takk" tilbake..

Dagen etter var hun mer oppegående, og hun ga meg litt mer respons for komplimentene. Det endte meg at jeg noen dager senere kom på middag til henne, og jeg beit i meg alt av angst for at jeg ikke var god nok, og tok initiativ.. Hun var med på notene, og vi hadde fantastisk sex 2 dager på rad..

Det ble bare med det, for hun sa at hun ikke var ute etter forhold. Og det er jeg glad for, for det er ikke jeg heller. Men vi fikk en fantastisk opplevelse sammen, og det virket som hun også var fornøyd!

Det man kan lære av dette, er at uansett om du føler deg som dritt, så skal du bite i deg dårlig selvtillit og selvfølelse, og gå for det du ønsker. Man har ALT å vinne på å prøve seg!

Anonymous poster hash: 6fac9...d28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes digg ut :-)

Anonymous poster hash: 255c4...317

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...