AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #1 Skrevet 4. september 2014 De siste to dagene har jeg hatt ganske mye blod i avføringen min. Jeg har ikke vært noe syk, men har vært litt kvalm og vondt i magen den siste uken. Noen som vet hva det kan være? Har bestilt legetime, men den er ikke før på mandag... Anonymous poster hash: 93047...aaa
Millimani Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Det kan vel ha flere årsaker. Best å la legen hjelpe
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Mest sannsynlig ganske uskyldig, men smart å la legen sjekke blødninger uansett. Prøv å ikke grue deg så mye! Anonymous poster hash: 484c9...2ef
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #4 Skrevet 4. september 2014 Er det friskt (rødt) blod? Eller er det klumpete blod? Evt blod blandet i avføringen. Friskt blod kan være tegn på hemorider f.eks. Men med tanke på at du har hatt vondt i magen og vært kvalm, i tillegg til blod i avføringen, så ville jeg bestilt en legetime Anonymous poster hash: 3a71b...808
Millimani Skrevet 4. september 2014 #5 Skrevet 4. september 2014 TS har allerede bestilt legetime står det
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #6 Skrevet 5. september 2014 Det er friskt blod, og det er mye blod. Men legetimen er bestilt, så jeg må jo bare venteAnonymous poster hash: 93047...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå