Gå til innhold

Lymfeknute i lysken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært seksuelt aktiv på rundt to år, har heller ikke testet meg for kjønnssykdommer siden sist gang jeg hadde sex. For rundt et halvt år siden dukket det opp en liten kul i lysken min, på størrelse med en ert. Har antatt at det enten er en lymfeknute eller et inngrodd hår. Har ikke hos lege for å sjekke den ut.

Har nå en helt vanlig luftveisinfeksjon, og nå har det lille lymfeknuten blitt veldig stor, godt over en cm i diameter. Den har vært stor i 3-4 dager nå. Det er vondt å gå, og pga. plasseringen gjør normal aktivitet at den hovner opp enda mer.

Kan bestille time til legen og vente i et par uker, men har egentlig ikke tid til dette. Kan dra på legevakt, men vet ikke om dette er akutt nok. Kan selvfølgelig også fortsette å ha vondt. Har noen opplevd noe lignende, hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: f7b71...262
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet (endret)

Har ofte hovne knuter en det er ikke uvanlig eller farlig heller. Ganske så normalt når du både er syk og frisk. Ring til legen, men jeg vil tro du får avslag på akutt siden du er syk og de konkluderer med det er grunnen.

Men ring uansett!

Endret av constance90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...