Gå til innhold

Mitt svangerskap


primadonna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sitter jeg på toget hjem. Ser ut som en zombie, da jeg aldri får nok søvn. Blæren er også kjempe plagsom da jeg ikke klarer fullføre skoledagen uten noen toalettbesøk.. Jeg hater offentlig toalett. jeg tror det er vanskelig å forstå hvordan jeg kan være trøtt, og at det eneste jeg vil er å sove når jeg kommer hjem. Ihvertfall for gubben som har planlagt shopping, og tur etter jeg kommer hjem....hurra. Haha ellers har jeg blitt flinkere å spise, noe som gjør jeg ikke er like kvalm. Ironisk da grunnen til jeg har spist lite er nettopp kvalmen. Må øyeblikk spurte av toget til bussen, noe som betyr at jeg ikke rekker do besøket. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei disse mennne skjønner nok ikke så godt denne trettheten. De føler jo vi sover hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De får bare venne seg til det;) burde sove de også, blir ikke like mye søvn når baby kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fantastisk hvor mye den lille er utviklet, selv om den bare er noen cm. Den lille tisser, suger tommelen, og produsere blodceller.. Utrolig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føles rart å tenke på!:) hvor langt på vei er du nå? Det er vel feil ifht den tickeren din eller?:)

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet over i 2. Trimester. Ifølge alle andre kommer tiden til å gå fort nå. Hmm håper jeg det da? 12 dager til vi får vite om det er en liten gutt eller jente i magen. Utrolig! Kvalmen er her fortsatt. I går da jeg skulle på skolen ble jeg plutselig kjempe kvalm bare minutter før jeg måtte gå hjemmefra. Ikke hjalp det at togets toalett var i ustand. Da jeg endelig var fremme etter en time, sprang jeg bak første busk og spydde. Huff beklager detaljer. Syns det er morsomt at mine medstudenter er like i formen, eneste forskjellen er at de er bakfulle, og jeg gravid.

Ha en fin kveld

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for 2. trimester!! :strix: Kvalme er ikke noe særlig :( Spiser du regelmessig?

Takkk :)

Nei, men det er litt ond sirkel hehe. Jeg klarer ikke spise på morgenen, siden jeg er kvalmen og spyr av tanken på mat. Kanskje kjøpe inn grønne epler, klarer ikke forestille meg at det er noe man blir kvalm av, og prøve å spise lite og ofte :) hvordan er kvalmen hos dere?

Endret av primadonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke spiser ofte nok risikerer jeg å bli kvalm og evt kaste opp på kvelden. Noen ganger slår det heller til neste morgen, hvis jeg ikke spiste noe sent nok. Grønne epler er nok en god idé :) Agurk funker bra her, kanskje du kan prøve det også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for andre trimester :danse:

Off, det er en ond sirkel, det der ja! Jeg måtte tvinge i meg noe med en gang jeg våknet, om så bare en yoghurt :) Bare for at magen skulle ha noe å jobbe med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også kvalmen værre om jeg står opp tidlig. Så gjør ikke det ned mindre jeg må.. Eks. Kl 06.30 er kvalmen alltid sterk og da slitef jeg med maten.. Grønne epler hørtes lurt ut:) merker også at hvis jeg ikke spiser og drikker jevnt over dagen så blir det værre..:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg kjenner bevegelser i magen. Bobling aktig følelse. Men kanskje bare vanlige magebevegelser som man har også før man er gravid. Jeg er liksom litt i tvil. Trodde jo jeg var 4 uker lenger på veg enn hva ul viste . Har jo lest om dvaleperioder, og små feilmålinger som gir stort utfall på så små nurk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så hærlig å være gravid. Gomlet i meg en pakke med lapper på veg hjem med toget, og fortsatt sulten. Nå er det bare en uke til OUL, men først en veldig tung skoleuke ned undervisning til 18, mange dager gjesp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...