Gå til innhold

får ikke vaginal orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest gjester'n
Skrevet

Jeg er bare 22, og har hørt at man ikke får dette før oppi 30årene....

stemmer dette?

Jeg har aaaaldri fått vaginal orgasme :cry:

Hvordan får jeg det til?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Ikke alle får det.

Jeg synes alt snakket om vaginalorgasmer bare gjør at enda flere kvinner føler seg utilstrekkelige og higer etter noe de ikke har. Og hvis de da ikke får det, føler de seg mislykket.

En del eksperter betviler jo tilogmed at det er noen fysiologisk forskjell fra andre orgasmer.

Skrevet
Jeg er bare 22, og har hørt at man ikke får dette før oppi 30årene....

stemmer dette?

Jeg har aaaaldri fått vaginal orgasme :cry:

Hvordan får jeg det til?

Trene musklene dine og bruke aktivt dem under samleie.

Gjest lurven
Skrevet

jo jeg tror nok man får det før 30 årene men hva vet vel jeg

Skrevet

Tror nok ikke at alder har noe å si, i så fall er jeg et sjeldent eksemplar :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ikke alle får det.

Jeg synes alt snakket om vaginalorgasmer bare gjør at enda flere kvinner føler seg utilstrekkelige og higer etter noe de ikke har. Og hvis de da ikke får det, føler de seg mislykket.

En del eksperter betviler jo tilogmed at det er noen fysiologisk forskjell fra andre orgasmer.

Enig :wink:

Skrevet

-de fleste av oss definerer samleie som vaginal penetrering med penis.

-samleie ved penetrering er ikke den beste måten for de fleste kvinner å oppnå orgasme, men ses på som den "beste" og mest "riktige"...

og sånn er det fremdeles i 2004!

Jeg og som sikkert mange andre jenter nyter følelsen av penetrering, men jeg trenger stimulering av klitoris for å oppnå orgasme under samleie. Og er selvfølgelig ikke flau over å si det. Har aldri opplevd vaginal orgasme, men føler meg ikke mindreverdig på grunn av det.

Vi har alle forskjellige behov, det èn liker, virker ikke for en annen.

Derfor finnes det jo ingen fasit - man er pent nødt til å prøve seg fram.

- så var det forspill da;

det tar ikke lengre tid for oss jenter å bli seksuelt opphisset enn for menn!! vi får bare for lite og ikke den rette stimulering...(sier ikke at det gjelder for alle altså...og det er sikkert mange gode menn der ute som kan sine ting... :wink: )

-SSax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...