Gå til innhold

Nexus-kjøkken noen?


Nitha

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har nexus-kjøkken fra Ikea?

Tenker litt på å kjøpe det i eikelaminat.

Noen erfaringer i positiv/negativ retning? Har de alle størrelser i alt i dette kjøkkenet, for eksempel?

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Jeg har hatt Nexus kjøkken :hjerte:

Jeg hadde alle underskap + ett halvhøyt høyskap (!) + med innebygd stekeovn + overskap over kjøleskap i nexus. Resten av overskapene hadde jeg i de halvgjennomsiktige vitrinedørene (husker ikke hva de heter, men de utstilles ofte sammen med nexus).

Til kjøkkenet hadde jeg sort komposittvaskekum, sorte hvitevarer og sort benkeplate og stålplater mellom overskap/underskap, stålvifte og enkle buede stålhåndtak.

Syns det kjøkkenet er nydelig, det er så enkelt og pent og klassisk, samtidig som du kan gjøre mange endringer mht tilbehør/farger ellers i rommet.

Selve skapene er jo Faktum skap. De er de samme uansett hvilke dører du velger. Har veldig god erfaring med disse skapene. Nexus dører passer til alle Faktum skap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min har det i bjørk og vi har nettopp satt opp et kjøkken i eik, så langt er vi godt fornøyd. I tillegg har vi avsikt vitrineskapdører, som bryter opp litt. Det eneste vi vet kommer til å skje etter noen år er at benkeplaten kanskje må skiftes ut, da Ikea ikke er så gode på disse, etter vår erfaring, men så koster de ikke all verden heller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå levd med vårt Nexus kjøkken i over 2 år, og er veldig fornøyd!!!

Pent, stilrent og god kvalitet :-)

Har fått masse skryt av det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå levd med vårt Nexus kjøkken i over 2 år, og er veldig fornøyd!!!

Pent, stilrent og god kvalitet :-)

Har fått masse skryt av det også!

signerer denne!

VI måtte gjøre om litt på kjøkkenet i våres og kjøpte ekstra benkeskap, var litt redd for at det skulle være veldig stor fargeforskjell og mønster - nytt vs gammelt. Men det gikk over alt forventing og vi kan ikke se at kjøkkenet er gjort om ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...