Gå til innhold

Kenza ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva synes dere om henne? :)

Jeg beundrer henne for det hun har fått til, i tillegg er hun utrolig morsom og en av de vakreste jeg vet om...ja hun har mitt drømmeutseende hvis jeg kunne ha valgt fritt :sminkedokke:

Hun er en av Sveriges største bloggere for de som lurer, i tillegg til modell m.m. Snart aktuell på skjermen her hjemme med ny reklame for Glitter bl.a.

-en stor fan av Kenza :sol:

Anonymous poster hash: 8d017...277
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hva synes dere om henne? :)

Jeg beundrer henne for det hun har fått til, i tillegg er hun utrolig morsom og en av de vakreste jeg vet om...ja hun har mitt drømmeutseende hvis jeg kunne ha valgt fritt :sminkedokke:

Hun er en av Sveriges største bloggere for de som lurer, i tillegg til modell m.m. Snart aktuell på skjermen her hjemme med ny reklame for Glitter bl.a.

-en stor fan av Kenza :sol:

Har du link til bilde/blogg el.l?

Har ikke hørt om henne

Anonymous poster hash: 77612...817

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til bilde/blogg el.l?

Har ikke hørt om henne

Anonymous poster hash: 77612...817

Bare å Google Kenza det da, hun er overalt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt.. er det ingen som har noen mening om denne jenta? :) Hun er riktignok ei dere ville finne det vanskelig å hakke på i motsetning til f.eks FF og Sohie Elise, kanskje derfor? ;) Jeg synes hun er fantastisk! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt.. er det ingen som har noen mening om denne jenta? :) Hun er riktignok ei dere ville finne det vanskelig å hakke på i motsetning til f.eks FF og Sohie Elise, kanskje derfor? ;) Jeg synes hun er fantastisk! :rodmer:

Får oftere en mening fra folk hvis man linker. Folk er late og gidder ikke søke opp selv. Sååå viktig er det jo ikke for folk :P

Anonymous poster hash: 1886b...59a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen utpreget mening om henne. Hun er nydelig og virker som en veldig vanlig, smart og oppegående forretningkvinne. Jeg leser ikke bloggen da den er så som så, men følger på Instagram pga bildene.

Litt kjedelig sammenlignet med de du nevner, men det nok bare fordi hun ikke lever på "skandaler" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne! Hun er veldig pen, men hun virker samtidig hyggelig og smart, og mye selvironi. Hun er ikke så besatt av å fremstå perfekt som mange andre i den sjangeren. Dessuten har hun jo hode for business!

Anonymous poster hash: 181ad...579
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvor blir det av den ab-en som spør i alle tråder om vedkommende som blir diskutert har tatt silikon :klo:

Anonymous poster hash: 2466e...e9c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg trodde det var Kissie dere mente først! Kenza hadde jeg derimot aldri hørt om. Pen jente, men bloggen så litt kjedelig ut.

Anonymous poster hash: dbfef...3c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pen og oppegående hun.. Er det så mye mer å si egentlig?

Anonymous poster hash: 61a97...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Jeg synes hun er utrolig vakker! Leser bloggen innimellom, men synes den fort blir kjedelig og mye av det samme om og om igjen. Følger henne på instagram, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et av de vakreste ansiktene jeg har sett tror jeg. Men bloggen er ganske kjedelig, den er jo lik alle andre rosabloggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for glamouraktig utseende for min smak. Men hun er selvfølgelig pen.

Anonymous poster hash: 16315...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...