Gå til innhold

Angrer man på ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom sjansen skulle dukke opp i helgen har jeg veldig lyst å prøve. Jeg trenger litt nærhet, uten følelser, har ikke lyst på noe forhold akkurat nå. Kondom skal selvfølgelig være påbudt.
Jeg er ikke jomfru, har to forhold bak meg.

Angret du på dine ONS? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke med en gang, men i etterkant har jeg angret veldig... Nå som jeg har funnet mannen jeg ønsker å leve med, skulle jeg ønske at jeg lot være å ha ONS for å prøve det ut. I tillegg kan det være utrolig kleint! Jeg anbefaler det ikke. :(

Anonymous poster hash: 7e0ab...1cb
  • Liker 2
Skrevet

Om man angrer på ONS eller ikke, er nok veldig individuelt.

Mennesker er forskjellige. Og om jeg har angret eller ikke, har nok veldig lite å bety for hvorvidt du kommer til å angre.

Det viktigste er vel at du kjenner etter om du tror du kan ha glede av det. Personlig ser jeg ingen grunn til å angre på noe du selv vil. Jeg ser heller ingen grunn til at voksne samtykker mennesker ikke skal kunne ha uforpliktende sex.

Men vær oppmerksom på at at NÆRHET ikke alltid er det helt store ved et ONS...

Skrevet

Aha, kanskje jeg bare skulle prøve meg på litt kyssing da, det er vel litt mer uskyldig og kanskje noe man ikke angrer på i så lang tid framover :)

Ts

Skrevet

Ikke hør på disse her. Det er så mange som glorifiserer sex, som om det var en dyrebar gjenstand du kan ødelegge. Hvis du har et par ons så kan du få en del erfaring, og kanskje møte en du liker veldig?

Jeg møtte min nåværende kjærste som en ons, vi har nå vært sammen i snart 6 år (blir 6 år i slutten av september). Du har ingenting å tape ved en ons, med mindre du ikke bruker prevensjon naturligvis.

Anonymous poster hash: 840a4...a33

• Liker 2
Skrevet

Noen har jeg angret, de fleste ikke

Anonymous poster hash: c04ec...888
  • Liker 2
Skrevet

De fleste angrer faktisk når de finner mennene/kvinnene i deres liv. I mange tilfeller skremmer ONS bort de ordentlige mennene/kvinnene vekk også. En kamerat av meg møtte drømmedama og var klar til å slå seg til ro med hu, men hu klarte ikke å leve med fortiden hans. Kanskje dårlig gjort av henne, men det er bedre å bare la være å ha sex med tilfeldig folk.

TS, om du ønsker å eksperimentere litt så tror jeg er det er best å ikke gå gjennom, ikke til du er sikker og vet du ikke vil angre hvertfall. Er man usikker så er det best å la være :)

Anonymous poster hash: 08f62...06e
  • Liker 2
Skrevet

Aldri angret på noen av mine ons. Ikke min samboer heller. Vi er forøvrig sammen på 5. året og planlegger en fremtid sammen. Dessuten er det ren idioti å angre på ting man har gjort, så lenge det ikke fører til alvorlige konsekvenser.

Skrevet

Har aldri angret. Pult er pult...

Skrevet

Jeg må bare spørre, hva nøyaktig er det man kan angre på?

Anonymous poster hash: 840a4...a33

Skrevet

Jeg lever etter "det er bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort" :)

Har aldri angret på ONS.

Skrevet

Angrer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir flau av å tenke på dem.

Anonymous poster hash: 22b4a...4a6

• Liker 1
Skrevet

De fleste angrer faktisk når de finner mennene/kvinnene i deres liv. I mange tilfeller skremmer ONS bort de ordentlige mennene/kvinnene vekk også. En kamerat av meg møtte drømmedama og var klar til å slå seg til ro med hu, men hu klarte ikke å leve med fortiden hans. Kanskje dårlig gjort av henne, men det er bedre å bare la være å ha sex med tilfeldig folk.

TS, om du ønsker å eksperimentere litt så tror jeg er det er best å ikke gå gjennom, ikke til du er sikker og vet du ikke vil angre hvertfall. Er man usikker så er det best å la være :)

Anonymous poster hash: 08f62...06e

Hæ?!?

Jeg er faktisk en (kanskje litt for) ordentlig mann. Jeg vil faktisk gi beng i fortida til min tilkomne, så lenge hun enda synes hun har noe å oppleve seksuelt. Jeg er da ikke 17 år lenger heller. Poenget må da være å være den siste, ikke den første.

Skrevet

Jeg angrer på en av de. Men ikke de andre.

Anonymous poster hash: 97e10...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...