Gjest Nesevisa Skrevet 4. september 2014 #21 Skrevet 4. september 2014 Har et veldig godt forhold til både min brors kone, mannens søstre og kona til mannens bror. Vi vil hverandre vel og trives veldig godt sammen. Barna har et flott nettverk av trygge og gode voksne rundt seg. Føler meg heldig!
umwar Skrevet 4. september 2014 #22 Skrevet 4. september 2014 Per dags dato er de relativt unge, og da blir aldersforskjellen veldig stor mellom oss. Er vel 12 og 8 år mellom oss. Men de er veldig hyggelige. Gleder meg til de blir litt eldre, for jeg tror vi lett kan få et veldig fint forhold utfra det vi har nå. Vi snapper og liker, slik alle andre her gjør
@Maja Skrevet 4. september 2014 #23 Skrevet 4. september 2014 Har eit supert forhold til samboeren til min bror, vi er litt som venninner og kan snakke om det meste (bor langt vekk, så treffes jo sjelden). Søster til kjæresten har eg ikkje rekke å bli kjent med enno, men har så langt blitt tatt veldig godt imot. Søster til ex-samboer hadde er lite med å gjer, trur både ho og mora misslikte med frå dag ein. Einaste dame som tok godt imot meg i den familien var samboer til min svoger.
MCH09 Skrevet 4. september 2014 #24 Skrevet 4. september 2014 Har et meget godt forhold til svigerinnen min, hun er som den storesøsteren jeg aldri fikk. Hun har en eldre datter fra et tidligere ekteskap og det er ofte at jeg vil spørre henne om råd og tips til hvordan jeg skal takle ulike situasjoner med min datter (som da er yngre enn hennes).
kameliablomst Skrevet 4. september 2014 #25 Skrevet 4. september 2014 Jeg og min samboers søster er bestevenner. Hun er omtrent som søsteren min - vi er veldig like både i smak, humor og det meste. Veldig glad i henne. Samboeren til min bror er også ei god venninne - ikke like close som hun første, men absolutt ei jeg kommer godt over ens med :-) :-)
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 5. september 2014 #26 Skrevet 5. september 2014 Har et greit forhold til dem, men ser dem kun i familieselskap o.l. Vi er nok litt for ulike til at det blir noe mer kontakt enn det.
minister-mio Skrevet 5. september 2014 #27 Skrevet 5. september 2014 Hun snakker om kjæresten til broren til sin kjæreste. Anonymous poster hash: 8342b...68e kjæresten til broren sin kjæreste? Er ikke det broren?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #28 Skrevet 5. september 2014 Min svigerinne og jeg matcher ikke helt personlighetsmessig, men jeg gjør virkelig mitt ytterste for å få igang ett godt vennskap av den ene og alene grunn at det er min MANNS SØSTER. Jeg elsker mannen min og jeg vil gjøre alt jeg kan for å få ett godt forhold til familien hans som er veldig viktige for han. Enhver kvinne som elsker og respekterer mannen son vil gjøre det samt vice versa. Det er en del av det å være i ett velfungerende forhold Anonymous poster hash: 038cb...b1e 1
frk94 Skrevet 5. september 2014 #29 Skrevet 5. september 2014 Bror sin kjæreste er bare 2 år eldre enn meg så vi har en del felles å snakke om føler jeg, i tillegg har hun satt 2 perfekte tantebarn til verden så jeg er henne evig takknemlig
Gjest Nosoul Skrevet 5. september 2014 #30 Skrevet 5. september 2014 Har et veldig godt forhold til kjæresten til broren min. Vi er ganske like og ses både titt og ofte. Dessuten er hun frisøren min, noe som kommer godt med Hun har vært i familien i mange år, så ser ofte på henne som en slags søster. Kjæresten til søsteren min har jeg også et godt forhold med, men han er jo endel eldre enn meg. Men snakker med han hver gang jeg møter på han.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #31 Skrevet 5. september 2014 kjæresten til broren sin kjæreste? Er ikke det broren?. Kjæresten til broren til sin kjæreste. 1) personen har en kjæreste 2) kjæresten har en bror 3) broren har en kjæreste Ikke helt uvanlig. Anonymous poster hash: ca074...61b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #32 Skrevet 5. september 2014 Jeg har ett godt forhold til min svigerinne hun var min venninne før de fant hverandre, og det hjelper sikkert på. Forholdet har jo endret seg litt pga det (er jo ikke alt en diskuterer med svigerinner). Men jeg stortrives i hennes selskap, og hun er en fantastisk mor til nevøen min Så jeg synes min bror har vært veldig heldig. Anonymous poster hash: 12498...33c
GørilB Skrevet 5. september 2014 #33 Skrevet 5. september 2014 Bror er singel, men han er 6 år yngre enn meg så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å bli bestevenner med dama hans, som kanskje kommer til å være enda yngre. Men man vet aldri. Når det gjelder mannens søstre så er hun eldste 14 år eldre enn meg, bestevenner er vi ikke, men vi har et helt greit forhold. Samme med den andre søsteren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå