Gå til innhold

Svigerinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags forhold har dere til svigerinnene deres?

Er det forskjell på brors kone og mannens søster? Hva med mannens brors kone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne burde jeg ha postet under samliv og relasjoner...

Skrevet

Søstre er en kategori, svigerinner er en kategori for meg. Deretter går det mer på personlighet og kjemi. Mulig jeg burde være mer obs på blodsbånd.

Skrevet

Folk har vel nærmere forhold til sine søsken enn til svigersøskene?

Anonymous poster hash: 502fb...edd
  • Liker 5
Skrevet

Forholder meg helt greit til mannens søster. Litt som en kollega. Men noen "venninne" blir hm aldri.

Anonymous poster hash: 3e35a...784

Skrevet

Vi har ikke noe forhold. De er ikke interessert i å bli kjent med meg, og etterhvert har det blitt vice versa. Vi sees i familiesammenkomster og hilser høflig, men ellers lite.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et godt forhold til mine svigerinner. :)

• Liker 1
Skrevet

Har et supert forhold til svigerrinnene mine:) Særlig min bror sin kjæreste , !

Skrevet

Helt ok forhold, broren til kjæresten sin kjæreste er en del yngre enn meg og vi har ikke supermye til felles, mine svigerinner som er gift med mine brødre har jeg bedre kontakt med, men dette tror jeg bare har med personlig kjemi å gjøre...

Anonymous poster hash: a5819...bf6

Gjest Blåskjell
Skrevet

Helt ok forhold. Litt nærmere min manns søster, enn de andre. Dette har nok med kjemi og at vi har mange av de samme verdiene. Vi har også barn som er omtrent jevnaldrende.

Min brors kone har vært i livet mitt siden jeg var en liten drittunge(!!!), og jeg tror nok hun ser på meg som en slik ennå. Deres yngste er syv år eldre enn vår eldste, så barna har jo også ulike interesser.

Hun som er gift med min manns bror er "alles bestevenninne" og spyr ut sitt perfekte familieliv og verdier på FB og instagram, mens vi som kjenner henne ser at hun fasaden er viktigere enn virkeligheten.

Skrevet

Jeg er enebarn, så har ingen sånne "brors kone"-svigerinner. Min manns søstre har derimot tatt vel imot meg, de er åpne og hyggelige, og jeg føler meg velkommen. Men de blir ikke nære venner, bare trivelige bekjentskaper, trolig pga forskjell i alder og livssituasjon.

Anonymous poster hash: 0cd1b...7b4

Skrevet

Broren min er singel, så akkurat på den siden av slektstreet har jeg foreløpig ingen svigerinnge.

Jeg har to svigerinner fra mannens side. Har ikke noe nevneverdig kontakt med dem, bortsett fra generelle likes på statusoppdateringer eller bilder på Facebook. Vi sees kanskje to til tre ganger i året. Jeg ser for meg at vi hadde møtt dem oftere om de hadde bodd nærmere oss. Vi har svært ulike verdier, men samtidig er det jo noen få fellestrekk på oss. Jeg har lært at jeg bør tenke minst mulig på det negative. Snakke minst mulig om det negative. Så får man bruke energien på det som er positivt/det man ikke er så uenige om.

Anonymous poster hash: 6460f...520
Skrevet

Min manns søster har brent alle broer i vårt forhold. Hun har sagt så mye stygt om meg og til meg. Hun holdt på å ødelegge bryllupet vårt totalt. Hun har blant annet sagt at vi er så forelsket at hun blir kvalm av oss og ikke takler å være rundt oss. Tror ikke helt selv at hun forstår hvor mye hun har ødelagt, hvor vanskelig hun har gjort det for oss å forholde seg til henne.

Jeg skjønte at vi ikke hadde nok til felles for å bli bestevenninner, men jeg trodde at vi hadde ett ok forhold. Hun har ytret sin sjalusi ved flere tilfeller. Hun er nok det mennekset i livet som har såret både meg og mannen min mest.

Min brors ekskjærester har vært ganske jevnaldrende med meg og vi har hatt mye til felles så dem har jeg hatt ett godt forhold til. Savner hun ene spesielt men de var unge da de ble sammen så det var forståelig at det ikke ble dem livet ut.

Anonymous poster hash: 09e5b...824
Skrevet

Helt ok forhold, broren til kjæresten sin kjæreste er en del yngre enn meg og vi har ikke supermye til felles

Anonymous poster hash: a5819...bf6

Kjæresten sin kjæreste, er ikke det deg?

Anonymous poster hash: 3ef26...d40

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten sin kjæreste, er ikke det deg?

Anonymous poster hash: 3ef26...d40

Hun snakker om kjæresten til broren til sin kjæreste.

Anonymous poster hash: 8342b...68e

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til samboers brors samboer, er kjempefan av den dama 😃 Er også veldig glad i min yngste bror sin samboer, ser de ikke så ofte men syns at kjemien er god når vi treffes og vi har det hyggelig 😃 konene til mine eldre brødre synes jeg lite om. De er egoister og bryr seg kun om seg selv og sin egen familie.

Skrevet

Min manns søster har altformye energi til overs og hun blander seg i vårt liv,det meste sier hun til mannen når jeg er ikke til stedet. Jeg pleier å si at hun mangler flere omganger med sex. Min svigerdatter er ok. Vi har ikke så stor kontakt eller noe mer til felles men...ok. Min manns brors kone er også ok.

Skrevet

Jeg har et helt ok forhold til mannens søster, vi er veldig forskjellige så vi har ikke så mye å prate om, men ellers har vi et helt fint forhold. Har et bedre forholdt til svogeren min sin samboer, vi har mer til felles og prater stadig vekk på nett. Min brors kjæreste har jeg bare møtt en gang, de er 10 år yngre enn meg og bor på andre siden av landet, så kommer nok aldri til å få det store forholdet til noen av mine søskens partnere (halvsøsken som alle bor på andre siden av landet).

Anonymous poster hash: c6a76...2ed

Skrevet

Jeg kjenner ikke min svigerinne så mye, hun bor langt unna og har ikke de samme interessene som meg så vi har veldig lite å snakke om, men misliker henne ikke. Hun er og mye eldre enn meg, har familie og er vel den typen som mener de som ikke har barn de har ikke et virkelig liv enda :fnise:

Skrevet

Jeg har et godt forhold til sambier sin bror, og samboer har et godt forhold til min søster :)

Når det kommer til sviger/svoger utover det, har jeg og samboeren et helt ok forhold til svoger på min side (mann til søster). Han har ikke så mye til felles med oss, og er heller ikke så sosial, så kjenner han egentlig ikke så godt enda de har vært sammen i mange år.

Hadde et veldig godt forhold til svigerinne på mannens side (kjærest til broren hans).

De var ikke sammen så lenge men jeg og hun fant veldig tonen, og selv om vi er veldig ulike så fant vi liksom hverandre veldig. Men det ble dessverre slutt mellom de to.

Vi holder litt kontakt på facebook å sånn men det er liksom ikke naturlig å treffes så mye lenger..

Anonymous poster hash: 3db3c...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...