AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hei, mann 42 var før mørk blond, nå veldig grå. Jeg har valgt å være stolt over fargen og latt vær å farge, selv om jeg helst gjerne skulle ga unngått å bli grå.. Jeg lurer på hva jentene mener om grått hår på menn på min alder. Jeg er ellers slank og kjekk.Anonymous poster hash: a962b...e68
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Kvinner som er yngre enn deg vil kanskje ikke synes det er så hot ettersom de kan få menn som er yngre. Dersom du vender deg til kvinner på din egen alder, tror jeg det er helt OK. Anonymous poster hash: b2261...d27
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Noen menn kler det veldig godt. Jeg er 24 og ser en gang iblant menn rett over 40 men grått hår som er attraktive - gitt at de selvsagt er i veldig god form, kler seg bra osv. (de fleste forfaller noe). Noen menn farver håret og klarer å få til et diskre resultat, men da tror jeg de får veldig god hjelp. Det verste er de som farver håret i en knallbrun eller sort farve som ikke står til den etterhvert mer gustne hudtonen og det ser ut som de går med tupe eller en slags hjelm... Jevnt over synes jeg det naturlige er best. Anonymous poster hash: d9392...e95
Gjest Tassen10 Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Jeg tror det er som med hår ellers hos menn. En hot mann forblir hot, selv om han barberer hodet, eller det blir grått. Noen menn kler alt, og noen kler ingenting
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Kan legge til at jeg synes det er mer naturlig at menn farver håret dersom de blir grå veldig unge. Noen blir grå tidlig og kombinert med et ellers ungt utseende så kan det se greit ut å farve det. Men 42 er ikke en veldig unaturlig alder å begynne å bli grå i, og da synes jeg det er greit å la naturen gå sin gang. Anonymous poster hash: d9392...e95
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Hadde du turt å farge håret om KG sa det så bedre ut? Er ikke veldig vanlig for menn å farge håret. Anonymous poster hash: c28b5...9be
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #8 Skrevet 3. september 2014 Hvis en mann ser bra ut ellers spiller det for meg liten rolle hva slags farge han har på håret.Anonymous poster hash: fe84d...91a
Bananfluggu Skrevet 3. september 2014 #9 Skrevet 3. september 2014 Grått hår er supersexy! Jente 27. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 En av de deiligste mennene jeg vet om er helgrå, og han har vært det siden han var ganske ung. Om han plutselig hadde farget håret, hadde han ikke vært så kjekk lenger. Noen menn kler grått hår veldig godt, andre ser skikkelig gamle ut med grått hår. Det kommer an på helheten, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 jeg syns litt gråe hår er hot hot hot spesielt ved tinningen!! veit ikke hva det er, men jeg syns faktisk mange menn blir kjekkere med det Anonymous poster hash: c51f1...535 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 jeg syns litt gråe hår er hot hot hot spesielt ved tinningen!! veit ikke hva det er, men jeg syns faktisk mange menn blir kjekkere med det Anonymous poster hash: c51f1...535 å jeg er bare 23 Anonymous poster hash: c51f1...535
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 syns også grått hår på menn kan være rimelig sexy Anonymous poster hash: 87aa3...d63
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 TS her, mange takk for alle svarene. Frisøren min sa at salt og pepperhår var fint, så jeg trøstet meg med det. Jeg får passe på nå som jeg fortsatt er solbrun og litt grå, kanskje jeg får draget på en ungjente på 30... Hvor er forresten beste sted å gå på byen i Oslo for oss menn som er kommet alderen der fyrstekake nytes til fest men som liker jenter rundt 30+- ute på vift?Anonymous poster hash: a962b...e68
Gjest daisydaisy Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Kommer an på hvordan mannen ser ut, ja. Ta Richard Gere f.eks., i Pretty Woman var han utrolig kjekk og hadde vel antydninger til grått hår. Synes derimot ikke det er hot generelt, da jeg som oftest har sett gamle menn med grått hår.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 Hvor er forresten beste sted å gå på byen i Oslo for oss menn som er kommet alderen der fyrstekake nytes til fest men som liker jenter rundt 30+- ute på vift?Anonymous poster hash: a962b...e68 Er fra Bergen så vet ikke, nå er jeg 20, men vi går bare rundt i sentrum på nattestid og satser på å treffe jenter på veien hjem. Kan vel gjøre det samme etter du er ferdig med fyrstekakene? Anonymous poster hash: c28b5...9be
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 TS her, da skal jeg ikke farge håret, heller være sølvrev og gentleman..Anonymous poster hash: a962b...e68 3
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2014 #19 Skrevet 4. september 2014 Hei, mann 42 var før mørk blond, nå veldig grå. Jeg har valgt å være stolt over fargen og latt vær å farge, selv om jeg helst gjerne skulle ga unngått å bli grå.. Jeg lurer på hva jentene mener om grått hår på menn på min alder. Jeg er ellers slank og kjekk.Anonymous poster hash: a962b...e68 Gjør ingenting.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #20 Skrevet 4. september 2014 Du treffer meg på St.Hanshaugen, TS!Anonymous poster hash: ce2c8...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå