Julievk Skrevet 3. september 2014 #1 Del Skrevet 3. september 2014 Noen som har tatt teoriprøven til bil nå den siste tiden? Er spørsmålene på prøven veldig ulike spørsmålene fra teoritentamen.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 3. september 2014 #2 Del Skrevet 3. september 2014 Utrolig mange av spørsmålene er identiske. Klarer du 8/10 av tester eller noe er det 99% sjanse for å lykkes. Med mindre du får nervesammenbrudd eller noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aella Skrevet 5. september 2014 #3 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Jeg syns faktisk spørsmålene på teoritentamen.no er vanskeligere. Jeg tok teoriprøven i fjor, og kjøpte et døgn med full tilgang til nettprøven, jeg tok den MANGE ganger, men bestod aldri, fikk alltid en feil for mye. Dagen etter tok jeg den ekte prøven, og bestod på første forsøk og på kun 18 minutter, Da hadde jeg gått gjennom svarene mine 2 ganger. Kom ut med bare 5 feil. Tips; Les NØYE! Når jeg tok den var det svarpunkter som var helt like bortsett fra et bittelite ord som gjorde at setningen hadde en helt annen betydning. Endret 5. september 2014 av Aella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå