AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Så kom det til meg og, jeg som har gjort knipeøvelser siden ungene ble født for 18 år siden. På fjelltur idag, skled jeg og da jeg skule bruke krefter på å ikke gå i bakken tisset jeg meg ut. Det var ikke en liten skvett heller men slik at det ble vått ned over innsia av lårene, jeg som ikke måtte tisse engang. Er det slik det begynner? Må jeg tenke på operasjon? Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 7315c...428
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Begynner på hva? Hva slags operasjon? Anonymous poster hash: feeaf...059
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Er du frisk? Kan du ha blærebetennelse? Anonymous poster hash: ac900...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 TS her. Inkontinens tenker jeg på. Typisk for kvinner som begynner å dra på åra og som ikke har jobbet så mye med knipeøvelser. Det er en operasjon som kan tas for å fikse på dette, men jeg kjenner ingen som har gjort det, er derfor interessert i litt erfaringer. Akter nemlig ikke å bruke Teena lady om det kan unngås. Anonymous poster hash: 7315c...428
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Du har tisset på deg EN gang og tenker på operasjon? Vent og se om det skjer igjen først kanskje? Anonymous poster hash: b4ae0...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #6 Skrevet 4. september 2014 TS her. Inkontinens tenker jeg på.Typisk for kvinner som begynner å dra på åra og som ikke har jobbet så mye med knipeøvelser.Det er en operasjon som kan tas for å fikse på dette, men jeg kjenner ingen som har gjort det, er derfor interessert i litt erfaringer.Akter nemlig ikke å bruke Teena lady om det kan unngås. Anonymous poster hash: 7315c...428 Det kan også skyldes overgangsalder og minsket østrogenproduksjon, tror jeg. Da krymper og tørker slimhinnene i urinveiene ut, sånn at du blir mer lekk. Å ta østrogentilskuddkan da hjelpe. Snakk med lege eller gynekolog, de kan mye om dette. Ikke sikkert operasjon er en enkel løsning.Anonymous poster hash: 54c80...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå