RockyRose Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hei! Har nettopp blitt vegetarianer, og tenkjer allereie fram til jul. Lurte difor på om nokon har ei god oppskrift på julepølser eg kan øve meg litt på? Las litt om nøttesteik, men eg treng pølser i julemiddagen..
Thorn Skrevet 4. september 2014 #2 Skrevet 4. september 2014 Jeg har kikket litt på denne oppskriften, men ikke testet den ennå. Ser for meg at det burde bli bra julepølser av den om man bare bytter ut krydderet med julepølsekrydder som f.eks. ingefær og muskat 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3 Skrevet 4. september 2014 Jeg har kikket litt på denne oppskriften, men ikke testet den ennå. Ser for meg at det burde bli bra julepølser av den om man bare bytter ut krydderet med julepølsekrydder som f.eks. ingefær og muskat Det der så ikke mye ut som pølser. .. Anonymous poster hash: 7ec5f...17c
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Det der så ikke mye ut som pølser. ..Anonymous poster hash: 7ec5f...17c Problemet med pølser er at de lages med tarm, som ikke er vegetarisk. Jeg synes bloggeren fikk til formen bra uten tarm. Hvis du leser nøye ser du at bloggeren lot det være noen grove biter i pølsen med vilje, men at det er helt mulig å lage pølsene med finere konsistens. Du kan jo prøve nå i god tid før jul så du finner ut om det er godt nok, da kan du også eksprimentere litt med julekrydder. Anonymous poster hash: 055da...4a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå