Gå til innhold

Er noe galt her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det kan godt være.

Anonymous poster hash: 8923b...f47

Du skal i alle fall være åpen for at forklaringen kan være en helt annen enn den du frykter :-)

Anonymous poster hash: 57bd0...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Gammeldags» eller ikke, noen ganger må man gå utenfor komfortsonen for å vinne. Menn er ikke tankelesere, og noen er dårlige til å ta hint. Og for alt vi vet kan han sitte og håpe på at du skal ta initiativet til mer kontakt, mens du sitter på din side og håper at han skal gjøre det samme.

Husk også at ikke alle bruker Facebook aktivt selv om de har en profil. Jeg har utallige eksempler på

Her ville jeg ha tatt kontakt, foreslått et møte og funnet en konkret dato som passer for begge. Om ikke annet, så finner du ut om han er interessert i å møte deg i det hele tatt, og om han ikke er det, så er det ikke vits i å bruke mer tid på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Gammeldags» eller ikke, noen ganger må man gå utenfor komfortsonen for å vinne. Menn er ikke tankelesere, og noen er dårlige til å ta hint. Og for alt vi vet kan han sitte og håpe på at du skal ta initiativet til mer kontakt, mens du sitter på din side og håper at han skal gjøre det samme.

Husk også at ikke alle bruker Facebook aktivt selv om de har en profil. Jeg har utallige eksempler på

Her ville jeg ha tatt kontakt, foreslått et møte og funnet en konkret dato som passer for begge. Om ikke annet, så finner du ut om han er interessert i å møte deg i det hele tatt, og om han ikke er det, så er det ikke vits i å bruke mer tid på dette.

Jeg ser den, men føler jeg har tatt initiativ til å bli bedre kjent, både ved å spørre om han hadde planer for denne fri-uken sin, og ved at jeg har gitt ham etternavnet mitt og gitt ham grønt lys til å legge meg til på fb. Har alltid gjort det slik før, og selv om ikke alle har vært så aktive på fb har de lagt meg til ganske fort og kontakten har endt med møter.

Føler jeg har mistet lysten til å kontakte ham igjen etter dette,synes det er fryktelig tafatt når menn oppfører seg slik.

Anonymous poster hash: 8923b...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...