AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har hatt jevnlig kontakt med en hyggelig mann på Sukker i 3 uker nå. Han virker seriøs og ordentlig,muligens litt sjenert. Det var han som kontaktet meg først,men det tok lang tid før han gjorde det.Grunnet jobb og reiser på hver vår kant har vi ikke kunnet møtes tidligere, men vi bor i samme by så det burde ikke være noe problem. Nå er han kommet hjem etter ferie og jeg synes det hadde vært greit å møtes til en kaffedate etc,for å teste kjemien irl. Jeg er litt gammeldags..vil helst at mannen skal invitere meg ut og ikke omvendt For å få fortgang i dette spurte jeg i forgårs om han hadde planer for uken (jeg vet han har fri, og håpet han ville foreslå et møte). Han svarte han hadde ingen spesielle planer og at det var kjekt å ha fri, men skrev ingenting mer angående dette. Jeg svarte ham i dag.Svarte på et spørsmål fra han og skrev litt om løst og fast (har egentlig sluppet opp for samtaleemner for lenge siden - nok en grunn til at et møte irl ville vært greit nå). Til slutt i samme melding ga jeg ham det fulle navnet mitt og sa han kunne finne meg på face om han ville. Tenkte vi kunne prates mer der og forhåpentlig lage avtale om å møtes snart. Så langt har han ikke lagt meg til på face, og det er dette jeg stusser på. (Jeg vet han har profil der han også,og han er online på Sukker veldig store deler av dagen så han er på nett). Hva tror dere. Er han bare treg eller ikke interessert lengre? Anonymous poster hash: 8923b...f47
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville aldri lagt til en fra sukker på Facebook før vi hadde møttes. Er heller ikke redd for å være den som foreslår kaffedate, selv om jeg er kvinne.Anonymous poster hash: 57bd0...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Jeg ville aldri lagt til en fra sukker på Facebook før vi hadde møttes. Er heller ikke redd for å være den som foreslår kaffedate, selv om jeg er kvinne.Anonymous poster hash: 57bd0...3c8 Hvorfor ikke? Jeg pleier å ta praten over på fbook etterhvert som vi blir bedre kjent,og jeg ser at jeg ønsker å utvikle kontakten videre. Hittil har dette vært uten problemer, de som har fått det fulle navnet mitt har lagt meg til og jeg har lagt til dem som har gitt meg navnet sitt. Man kan jo bare slette hverandre senere om det skulle bli aktuelt? ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
Sandie Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Dette fremstår som litt merkelig oppførsel. Kanskje han har noe å skjule?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Ville kanskje sagt at han ikke var interessert, eller veldig sjenert. Merkelig oppførsel uansett.. Jeg ville uansett hatt personen på FB før møte Anonymous poster hash: f959b...98d 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Ville kanskje sagt at han ikke var interessert, eller veldig sjenert. Merkelig oppførsel uansett.. Jeg ville uansett hatt personen på FB før møte Anonymous poster hash: f959b...98d ja Er lei meg nå. Fortsatt ingen respons fra han. Jeg tenker også som du skriver, at han kanskje ikke er interessert lengre. Det er uansett rart om interessen har snudd så fort. De 3 ukene vi har hatt kontakt har han svart på meldingene mine ganske kjapt og tonen har vært god. litt sjenert virker han men hva er det å være sjenert for når noen vil legge deg til på face? Begynner og lure på om han kanskje skjuler et eller annet :/ ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #7 Skrevet 4. september 2014 Fortsatt ingen respons fra han.. Nå er det over 1 døgn siden jeg sendte ham meldingen som gjør at han kunne søke meg opp på FB. Har ikke orket å logge meg inn på Sukker for å se hva han svart på meldingen min (hvis han i det hele tatt har svart). J eg føler uansett at kontakten mellom oss på Sukker nå får sin naturlige ende etter dette. Ser liksom ikke noe poeng i å skrive videre mer nå. eller hva synes dere?. ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
Gjest Pito Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jeg har vært bort i sånne ja. Han har sannsynligvis kone og unger eller samboer og er bare ute etter spenning 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #9 Skrevet 4. september 2014 Jeg har vært bort i sånne ja. Han har sannsynligvis kone og unger eller samboer og er bare ute etter spenning Tragisk Han virket så seriøs. Han har ikke vært sex-fiksert i noen av meldingene han har skrevet. Heller ikke mast om å treffes tidlig eller få tlf.nr.mitt. Fikk derfor et godt inntrykk. Det eneste "negative" jeg vet er at han har vært på Sukker veldig lenge, flere år. En venninne som hadde profil der før husket ham igjen da jeg viste henne profilbildet. ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
Sandie Skrevet 4. september 2014 #10 Skrevet 4. september 2014 Er du sikker på at han har Facebookprofil ?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #11 Skrevet 4. september 2014 Er du sikker på at han har Facebookprofil ? Ja det er jeg og jeg klarte lett å søke ham opp da vi bor på et lite sted.Bildet på face er dessuten det samme som i Sukkerprofilen. Ellers er face-profilen ganske lukket,ser ikke stort. Jeg kom til å tenke på en ting: vil ikke de som har noe å skjule oppgitt falskt navn? han gav meg jo sitt ekte navn. ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12 Skrevet 4. september 2014 Kanskje han ikke har så mange venner (på face og i virkeligheten) og skammer seg over det?Anonymous poster hash: 57bd0...3c8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Kanskje han ikke har så mange venner (på face og i virkeligheten) og skammer seg over det?Anonymous poster hash: 57bd0...3c8 Dette tenkte jeg også på. Hva med å gi ham Snappen din i stedet? Anonymous poster hash: 91f5f...234
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #14 Skrevet 4. september 2014 Kanskje han ikke har så mange venner (på face og i virkeligheten) og skammer seg over det?Anonymous poster hash: 57bd0...3c8 Tanken har streifet meg...men når vi har hatt kontakt i 3 uker burde han vel være interessert nok til å slippe meg litt mer inn i livet sitt på tross av det? vi er begge over 30 år og jeg skammer meg ihvertfall ikke over lite venner på face. AB #13: Jeg har ikke Snap :/ ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
makkapakka Skrevet 4. september 2014 #15 Skrevet 4. september 2014 han er gift/samboer og er fornøyd med å ha noen på nettet å chatte med i kjedelige stunder
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #16 Skrevet 4. september 2014 Tanken har streifet meg...men når vi har hatt kontakt i 3 uker burde han vel være interessert nok til å slippe meg litt mer inn i livet sitt på tross av det? vi er begge over 30 år og jeg skammer meg ihvertfall ikke over lite venner på face. AB #13: Jeg har ikke Snap :/ ts Anonymous poster hash: 8923b...f47 Tre uker er ikke så mye. Og selv om du ikke skammer deg, kan det være han gjør det. Det kan ikke du bestemme.Anonymous poster hash: 57bd0...3c8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #17 Skrevet 4. september 2014 han er gift/samboer og er fornøyd med å ha noen på nettet å chatte med i kjedelige stunder Kanskje et dumt spørsmål men: Er dette utbredt? er nettop begynt med nettdating for første gang så blir litt sjokkert faktisk.. Fatter virkelig ikke vitsen med å holde på slik. alt vi har snakket om jo vanlige dagligdagse ting, fritid,reiser, hva vi ser etter i en kjæreste osv. (og der var vi forøvrige helt like på hva vi letet etter). Har ikke vært noe flørting,sex-snakk osv. trodde de som bare ønsket tidsfordriv gikk rett på sak der.. Trodde jeg hadde møtt en hyggelig seriøs mann, men... ts Anonymous poster hash: 8923b...f47
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #18 Skrevet 4. september 2014 Tre uker er ikke så mye. Og selv om du ikke skammer deg, kan det være han gjør det. Det kan ikke du bestemme.Anonymous poster hash: 57bd0...3c8 Ja, det kan godt være. Anonymous poster hash: 8923b...f47
makkapakka Skrevet 4. september 2014 #19 Skrevet 4. september 2014 Kanskje et dumt spørsmål men: Er dette utbredt? er nettop begynt med nettdating for første gang så blir litt sjokkert faktisk.. Fatter virkelig ikke vitsen med å holde på slik. alt vi har snakket om jo vanlige dagligdagse ting, fritid,reiser, hva vi ser etter i en kjæreste osv. (og der var vi forøvrige helt like på hva vi letet etter). Har ikke vært noe flørting,sex-snakk osv. trodde de som bare ønsket tidsfordriv gikk rett på sak der.. Trodde jeg hadde møtt en hyggelig seriøs mann, men... ts Anonymous poster hash: 8923b...f47 veldig, jeg merket når jeg ble sittende å chatte med dem i ukesvis da var de egentlig opptatt.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #20 Skrevet 4. september 2014 Ja, det kan godt være.Anonymous poster hash: 8923b...f47 Du skal i alle fall være åpen for at forklaringen kan være en helt annen enn den du frykter :-)Anonymous poster hash: 57bd0...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå