AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Har aldri vært noe komfortabel i senga, før jeg møtte min nåværende kjæreste. Kan ikke skryte og si at vi har prøvd så mye ennå, men jeg begynner å slippe meg mer og mer løs. Er ikke like redd for å prøve nye ting, og føler meg heller ikke noe sjenert. Men sliter litt med at han skal se ned på underlivet mitt, fordi jeg synes ikke det er noe pent å se på. Vi er naken sammen med lyset på og vi dusjer sammen. Men gjemmer meg litt når jeg føler at synet hans går nedover på skrittet mitt Jeg elsker å se på han, og han lar meg få lov, men han forventer å få noe tilbake, men det skjer det ikke så mye av. Rett og slett fordi jeg skjemmes av underlivet mitt! Tok det lang tid før dere ble skikkelig komfortabel i senga? eller har dere bestandig vært det? Hva synes dere om at han skal se deg ned i skrittet? Anonymous poster hash: d1554...6aa
noelia Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Hadde dt slikt med typen min i starten. Han fikk ikke låv å ta på der engang, var ganske sjenert jeg. Nå er ingenting noe problem lenger men vi har snakket om problemet da. Han merka at noe var galt å jeg forklarte at jeg ikke følte meg heøt trygg..Etter det var han forsiltig, og ga masse komplimanger..det hjalp masse at han var klar over at jeg var ukonfortabelt å overtalte meg til å stole på han fordeom.. Nå er som sakt ingenting noe problem, jeg vet han liker å se på meg fordi gutter tiltrekkes av jenters utseende å at han elsker meg å derfor tenner på meg uavhengig av hvordan jeg ser ut:) Men komplimanger fra hans side var det som gjorde meg helt trygg. Det beste er å forklare det til han så han vet hvorfor du skjuler deg, så ikke han bare tror du er ego/innestengt i senga Alt årdner seg etter tiden uansett! Lykke til
Krysstina Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 (endret) Det beste er å forklare det til han så han vet hvorfor du skjuler deg, så ikke han bare tror du er ego/innestengt i senga Alt årdner seg etter tiden uansett! Lykke til Det er som noelia sier Endret 3. september 2014 av Krysstina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå