Gå til innhold

Nesten kjæreste som har profil på date side?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært "sammen" i noen uker nå, han sier han vil ha bare meg, at det ikke er noen andre.

I dag fant jeg en profil på en datingside (Googlet han for første gang)

Den naive meg, sier at han sikkert har glemt hele siden.

Den skeptiske meg, tror han enda er på leting/flørter'n :(

Så, hva tror dere? Sikkert like delt som meg selv her.

Jeg skal selvfølgelig ta det opp med han i dag når jeg ser han. Men er han en luring, så er han vel en luring, så hvordan finner jeg ut av dette?

Velge å stole på, ja. Jeg vet jeg kanskje burde det, men vil jo ikke være naiv å bli lurt heller 😣

Anonymous poster hash: aa53c...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du tar det opp på en nøytral måte uten å være anklagende, vil du mest sannsynlig oppfatte om dette er en forglemmelse eller ikke. Generelt sett synes jeg du bør tro at han er uskyldig til det motsatte er bevist, dersom han ikke har gitt deg noen andre signaler på at han er useriøs.

Det er mange som har inaktive datingsider på nett, og som ikke en gang tenker over at de gjerne bør fjernes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du ta opp med ham.

Jeg møtte en fyr på en datingside, og etter noen uker spurte han om vi kunne bli et par og slette profilene våre fra datingsiden vi møttes på.

Jeg hadde like før dette skjedde, googlet ham, og sett at han hadde profil på Badoo, han stod som online veldig ofte der så selvsagt var det noe galt. Jeg konfronterte ham med dette og han ble sur, men da fikk jeg også klarhet i hva slags type han var og kunne gå videre. Det er også fullt mulig som nevnt over her at det bare er en inaktiv profil som aldri er i bruk.



Anonymous poster hash: 481f4...150
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet ham og fant det? Datingside med fullt navn, hvilken da?



Anonymous poster hash: 89e77...83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badoo :)

Anonymous poster hash: 7928a...bbc

Samme mann som jeg møtte? ;)

Bor han i Bergen?

Anonymous poster hash: 481f4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badoo :)Anonymous poster hash: 7928a...bbc

Sjekk når han logget på sist.

Anonymous poster hash: e8f6e...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i Bergen ;)

Hvordan sjekker jeg det? Jeg er på nett på mobil, og der får jeg ikke opp noe om noe nesten, med mindre jeg lager en egen konto, og det gjør jeg bare ikke... Hehe

Anonymous poster hash: 7928a...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemer med badoo, at det er laget en profil i mitt navn og jeg får henvendelser fra fremmede på epost. Når jeg prøver å logge meg inn for å fjerne meg derfra, får jeg bare beskjed om at mailen er endret eller noe sånt, så klarer ikke å faktisk logge meg inn. Syns det er kjempeekkelt å vite at jeg er der inne.

Så det kan jo hende at han ikke klarer å slette seg selv han heller? Aner ikke hva folk kan gjøre på nettet jeg, men, er ganske paranoid nå på om det ligger masse bilder osv ute av meg på nettdatingside:S::S:S



Anonymous poster hash: 8254e...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du ta opp med ham.

Jeg møtte en fyr på en datingside, og etter noen uker spurte han om vi kunne bli et par og slette profilene våre fra datingsiden vi møttes på.

Jeg hadde like før dette skjedde, googlet ham, og sett at han hadde profil på Badoo, han stod som online veldig ofte der så selvsagt var det noe galt. Jeg konfronterte ham med dette og han ble sur, men da fikk jeg også klarhet i hva slags type han var og kunne gå videre. Det er også fullt mulig som nevnt over her at det bare er en inaktiv profil som aldri er i bruk.

Anonymous poster hash: 481f4...150

Hva slags type han var? Fordi han ble sur på deg når du sjekket han ut? Og ikke stolte på han?

Han hadde i tillegg godt med på å slette datingprofilen der dere møtte hverandre, og bli kjæresten din, etter å ha datet deg et par uker.

Dere må slutte å tro og begynne å vite! Vite hva dere holder på med og hva dere faktisk har rett til å kreve..

Ikke rart dere skremmer vekk mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i Bergen ;)

Hvordan sjekker jeg det? Jeg er på nett på mobil, og der får jeg ikke opp noe om noe nesten, med mindre jeg lager en egen konto, og det gjør jeg bare ikke... Hehe

Anonymous poster hash: 7928a...bbc

Er det ikke slitsomt å tenke det verste om folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type han var? Fordi han ble sur på deg når du sjekket han ut? Og ikke stolte på han?

Han hadde i tillegg godt med på å slette datingprofilen der dere møtte hverandre, og bli kjæresten din, etter å ha datet deg et par uker.

Dere må slutte å tro og begynne å vite! Vite hva dere holder på med og hva dere faktisk har rett til å kreve..

Ikke rart dere skremmer vekk mannfolk!

Vil si det er ganske dårlig gjort å komme med et slikt forslag: Få meg til å slette profilen og deretter beholde sin egen + to andre profiler på hhv. Badoo og et annet sted. Og samtidig si til meg at nå er jeg ferdig med nettdating. Han jaktet videre bak min rygg og det skulle bare mangle han ikke skulle bli konfrontert med det. Mannen var aktiv i timesvis hver dag på de profilene han trodde jeg ikke visste om, så ja.enkelte ganger har man rett når man føler noe synes for godt til å være sant.

Anonymous poster hash: 481f4...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slitsomt å tenke det verste om folk?

Her hadde jeg en mistanke og den ble bekreftet. Av og til er det veste det som er fakta.

Du skriver selv i en annen tråd at du ikke anbefaler nettdating til folk, bl.annet fordi det er mange der som gir seg ut for å være noe de ikke er. Min historie er et eksempel på det.

Anonymous poster hash: 481f4...150

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si det er ganske dårlig gjort å komme med et slikt forslag: Få meg til å slette profilen og deretter beholde sin egen + to andre profiler på hhv. Badoo og et annet sted. Og samtidig si til meg at nå er jeg ferdig med nettdating. Han jaktet videre bak min rygg og det skulle bare mangle han ikke skulle bli konfrontert med det. Mannen var aktiv i timesvis hver dag på de profilene han trodde jeg ikke visste om, så ja.enkelte ganger har man rett når man føler noe synes for godt til å være sant.

Anonymous poster hash: 481f4...150

Du sa at det var DU som sa at du ville dere skulle være kjæreste og slette profilen, og nå er det plutselig han som sa det. Eller er det noe du sier nå fordi du kanskje innser at du var bittelitt irrasjonell i måten du håndterte det "forholdet" på?

Du er klar over at man ser ut som om man er pålogget uten at man er det på de fleste nettdatingsider??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at det var DU som sa at du ville dere skulle være kjæreste og slette profilen, og nå er det plutselig han som sa det. Eller er det noe du sier nå fordi du kanskje innser at du var bittelitt irrasjonell i måten du håndterte det "forholdet" på?

Du er klar over at man ser ut som om man er pålogget uten at man er det på de fleste nettdatingsider??

Hæe? Det sa jeg ikke. Les innlegget mitt over her innlegg # 3 :

Jeg møtte en fyr på en datingside, og etter noen uker spurte han om vi kunne bli et par og slette profilene våre fra datingsiden vi møttes på.

Anonymous poster hash: 481f4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg en mistanke og den ble bekreftet. Av og til er det veste det som er fakta.

Du skriver selv i en annen tråd at du ikke anbefaler nettdating til folk, bl.annet fordi det er mange der som gir seg ut for å være noe de ikke er. Min historie er et eksempel på det.

Anonymous poster hash: 481f4...150

Poenget er at du går rundt å tenker det verste, og jeg er ikke så sikker på om du fikk en bekreftelse eller om du bestemte deg for at det var sånn..

han utga seg for å være noen han ikke var? Fordi han sa til deg at han ikke hadde profilen sin, men så oppdaget du at han hadde en annen? Det er ikke å være noen annen enn man er, det er å være et normalt menneske som har drevet med nettdating og som fortsatt er i datingfasen med noen. Det hanlder om å kke ha behov for å skjule sporene sine, fordi han ikke forventer at han skal ha en mistenksom dame som løper rundt for å finne tegn på at han kan være drittsekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæe? Det sa jeg ikke. Les innlegget mitt over her innlegg # 3 :

Jeg møtte en fyr på en datingside, og etter noen uker spurte han om vi kunne bli et par og slette profilene våre fra datingsiden vi møttes på.

Anonymous poster hash: 481f4...150

beklager, jeg leste jeg han.. altså spurte jeg han om vi kunne bli et par.. ;) Min feil.. men det løser ikke det faktum at du måtte sjekke han ut..

Og si at han var en luring, så betyr ikke det at alle er luringer og at du skal ha som misjon å gå rundt å påvirke andre til å tenke det samme som deg!

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, jeg leste jeg han.. altså spurte jeg han om vi kunne bli et par.. ;) Min feil.. men det løser ikke det faktum at du måtte sjekke han ut..

Jeg synes dette er noe alle bør gjøre om de føler noe er galt. Jeg sjekket ham ut fordi jeg følte det var litt for mye litt for tidlig. Han var veldig "på" hele tiden, sa han elsket meg etter andre kaffedate og det virket i det hele tatt for godt til å være sant. Hva er vitsen med å slette profiler med en gang liksom?

Anonymous poster hash: 481f4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er noe alle bør gjøre om de føler noe er galt. Jeg sjekket ham ut fordi jeg følte det var litt for mye litt for tidlig. Han var veldig "på" hele tiden, sa han elsket meg etter andre kaffedate og det virket i det hele tatt for godt til å være sant. Hva er vitsen med å slette profiler med en gang liksom?

Anonymous poster hash: 481f4...150

Ja og det er helt greit å være skeptisk, men det er viktig å huske på at skepsis ofte kommer pga tidligere erfaringer. Tenkt hvis han virkelig hadde falt pladask for deg og det var grunnen til at han var veldig på? Jeg sier ikke at han var det og jeg sier ikke at du ikke hadde rett i tankene dine, men jeg tenker det er farlig å automatisk tenke slike ting hvis man skal date.

Man må klare å starte med blanke ark og ikke tenke det verste.. plutselig er det en fantastisk fyr som man skremmer vekk fordi man er paranoid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...