Gå til innhold

Tips til vibrator


Gjest SmurfeLurfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SmurfeLurfen

Har ikke prøvd noen andre i det hele tatt.

Tror jeg fant Butterfly men blir kanskje for avansert og mye "styr". Vil helst ha noe enkelt siden vi er nybegynnere når det gjelder leketøy. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butterfly behøver ikke være så mye styr. Bare sett den på så kan den vibrere når du vil det eller ikke. Men samtidig kan det stå på under hele akten med vibrering.

Er enkel å sette på. Og om du ikke alltid gidder å bruke stroppene funker det og. det er jo greit ift at det også kan justeres på vibrasjonen fra lett til mer kraftig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penisring med vibrasjooooon!

Ellers kan du kjøpe en liten vibrator, lik den du har, bare i bedre kvalitet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en fifty shades g spot til min kone for et halvår siden, denne er billig å grei ca 300 kr, dette var hennes første introduksjon til vibrator verdenen, ettersom dette var noe hun åpenbart likte kjøpte jeg nå nylig en noe kraftigere oppladbar av merket fun factory, denne har hun brukt hver kveld, å jeg elsker å se henne nyte den

Anonymous poster hash: a1d14...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en klitoris-vibrator riktig nok, men den kan jo brukes litt her og der både på jenter og gutter. Jeg anbefaler klitoris-vibratoren fra fifty shades of grey:

kondomeriet.no/produkt/aim-to-please-klitorisvibrator/30964802

For oss som liker en kraftig liten sak - perfekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...