Gå til innhold

Generasjon nymfoman?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 19 som blir stadig mer oppgitt og sjokkert over mine medsøstre. Oppfører seg jo som flyfiller hele gjengen. Mange jeg kjenner har hatt 20+ partnere allerede. En har ligget med over 50 menn i en alder av 20. En annen driver på med flere pulekompiser. "Alle" har prøvd analsex, virker det som. Å suge fremmede menn på utesteder er nærmest standard fylleatferd, det samme er å bli med nye partnere hjem hver helg. Har også sett med egne øyne at fulle og kåte venninner ikke engang gidder å flytte seg inn på soverommet på fest, men har sex i stuen mens andre prater og drikker rundt dem. Eier jo ikke skam. Kjenner en som dessuten har prøvd sex med to eller flere gutter samtidig flere ganger, og som nå sier at bare en om gangen ikke er nok for henne lenger.

Vil ikke si at jeg er en spesielt prippen person heller. Har ligget med 9 stk. selv, tre kjærester og seks ons. Om noen skulle synes at det er horete, hva skal man da kalle de andre?

Anonymous poster hash: 538c8...318
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, steike da! Og jeg som trodde at JEG var gale når jeg var 20 og hadde ca det samme som deg! Jeg var den villeste av alle mine venninner.

Kanskje det kan være fordi sosiale media og reklame spiller mer på sex? At det er mer normalt å være åpen om slike ting nå?

Jeg føler ihvertfall folk er mer seksuelt åpen fortiden. Det er nesten helt normalt å se bilder av nakne mennesker over alt, spesielt på nettet. Uansett hvor jeg snur meg. Får meg til å tenke på sex ørten ganger om dagen..

Min teori :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...