AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #1 Skrevet 3. september 2014 Hvordan kan man slette samtaler på skype, hvor de også slettes hos de man har snakket med? Går det an? Vil det bli slettet hvis man blokkerer og sletter personen? Håper noen vet! Anonymous poster hash: adad4...f50
-Jiinxs- Skrevet 3. september 2014 #2 Skrevet 3. september 2014 Det kan jeg aldri tro er mulig. Lenge siden sist jeg bruke Skype men jeg hadde reagert negativt om dette var noe som var mulig.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3 Skrevet 3. september 2014 Det er bare mottakeren selv som kan slette meldingene. Ang sletting av kontakt: "Deleting a contact does not delete messages neither on yours or this contact’s computer." Anonymous poster hash: 9ce61...2c9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #4 Skrevet 3. september 2014 Åja, takk for svar! Men jeg har kontakter som jeg har snakket med tidligere, men som åpenbart har slettet meg, siden det står "venter på svar på venneforespørsel", eller noe sånt. og da er hele tidligere samtalen borte. Anonymous poster hash: adad4...f50
Gjest constance90 Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Loggen slettes vel av seg selv etter et par måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå