Gå til innhold

kjenner dere mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja bare lurer på om dere jenter/damer kjenner mye når dere blir veldig våte? Da tenker jeg med vanlig penisstørrelse mellom 12-18 cm.

Merker at det er ganske stor forskjell fra jente til jente hvor våt/ vid hun er, men sex er jo mye mere enn bare inn og ut. Har opplevd å være alt for stor, til at det ikke var noe friksjon i det hele tatt, hehe;) Men da kiler det på en måte, så er jo deilig å kjenne at det er vått der og glatt, så klager ikke.:)

Anonymous poster hash: e584b...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mye, ja.

Anonymous poster hash: db658...3ef
Skrevet

Jeg kjenner mye, ja.

Så bra da.:) Må jo være kjedelig om man ikke kjenner at den er inni nesten. Tror kanskje det er litt tabu for kvinner å innrømme at man er litt vid der nede. Er ikke ofte man hører damer som innrømmer det.:)

Skrevet

Så bra da. :) Må jo være kjedelig om man ikke kjenner at den er inni nesten. Tror kanskje det er litt tabu for kvinner å innrømme at man er litt vid der nede. Er ikke ofte man hører damer som innrømmer det. :)

Nei, det er vel ikke så gøy å innrømme at man er vid.

I mitt tilfelle har det dog vært det motsatte problemet. Jeg får vondt i starten av samleie og noen ganger ellers pga jeg blir nesten for trang. Når jeg har sex med gutter som har stor penis må jeg "presse" utover, for ellers får de vondt. Kan ikke stramme, da sier de at penisen kveles. :P

Skrevet

Nei, det er vel ikke så gøy å innrømme at man er vid.

I mitt tilfelle har det dog vært det motsatte problemet. Jeg får vondt i starten av samleie og noen ganger ellers pga jeg blir nesten for trang. Når jeg har sex med gutter som har stor penis må jeg "presse" utover, for ellers får de vondt. Kan ikke stramme, da sier de at penisen kveles. :P

Så bra å slippe å bekymre seg for å være for vid da.:) Da passer du sikkert best med gutter som har liten da sikkert?;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke vid, men jeg var sammen med en kar i 4 år å hadde sex kun med han. Når det ble slutt fikk jeg en ny kjæreste og han hadde veldig tykk penis, mens jeg var med han, hadde jeg fortsatt sex med eksen.. men merket ingenting nesten.. dette var da i samme periode. Men jeg har det helt fint med kjæresten nå.. har nok tilpasset meg til han tenker jeg.. uansett hvor våt jeg er så merker jeg den :-)

Anonymous poster hash: 694c1...9b2
  • Liker 1
Skrevet

For min del kommer det veldig ann på.. Min forrige "kjæreste" tror jeg kanskje jeg var for vid for etter en stund, kunne nesten ikke kjenne forskjell på om han fingret meg eller faktisk var inni meg :O litt rart, for de første gangene så var jeg for trang..

Anonymous poster hash: 9ce33...c1f
  • Liker 1
Skrevet

For min del kommer det veldig ann på.. Min forrige "kjæreste" tror jeg kanskje jeg var for vid for etter en stund, kunne nesten ikke kjenne forskjell på om han fingret meg eller faktisk var inni meg :O litt rart, for de første gangene så var jeg for trang..

Anonymous poster hash: 9ce33...c1f

Ja det er ikke tvil om at jo mere man har sex jo videre blir man. Sånn har det vært med alle partnerene mine. De har kjentes trangere ut i starten, så ble de videre etter hvert.:)

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hos meg blir det bare deiligere når jeg er våt. I begynnelsen kan det være litt smerter helt til det blir skikkelig smøring :fnise: Synes det er ekstra deilig når han har sprutet inni meg og vi har runde nr to. Da er det skikkelig deilig og vått :)

Skrevet

Hvis jeg har squirtet så kjenner jeg lite. Eller også hvis jeg er ekstremt våt.

Anonymous poster hash: 7b13d...5f8
Skrevet

Hos meg blir det bare deiligere når jeg er våt. I begynnelsen kan det være litt smerter helt til det blir skikkelig smøring :fnise: Synes det er ekstra deilig når han har sprutet inni meg og vi har runde nr to. Da er det skikkelig deilig og vått :)

Du høres jo perfekt trang ut, hehe;) Er nok mange damer og ikke minst menn som drømmer om å ha sex med ei så stram mus.:)

Skrevet

Du høres jo perfekt trang ut, hehe;) Er nok mange damer og ikke minst menn som drømmer om å ha sex med ei så stram mus. :)

Ja, det skal jeg love deg. En sånn mus drømmer i alle fall jeg om :biggrin:

Anonymous poster hash: 4da7d...91d

Skrevet

Hvis jeg har squirtet så kjenner jeg lite. Eller også hvis jeg er ekstremt våt.

Okei, kan jo bli for vått eller glatt, hehe:P Men syns du det er plagsomt når du ikke kjenner så mye, eller går det stort sett greit?:)

Skrevet

Ja, det skal jeg love deg. En sånn mus drømmer i alle fall jeg om :biggrin:

Anonymous poster hash: 4da7d...91d

Hehe ja har bare prøvd ei så stram et par ganger, men det var himmelsk.:D

Gjest krokodillen
Skrevet

Så bra da.:) Må jo være kjedelig om man ikke kjenner at den er inni nesten. Tror kanskje det er litt tabu for kvinner å innrømme at man er litt vid der nede. Er ikke ofte man hører damer som innrømmer det.:)Anonymous poster hash: e584b...5c2

Er ikke nødvendigvis vidden som er problemet men hvor blaut det blir

Gjest krokodillen
Skrevet

Ja det er ikke tvil om at jo mere man har sex jo videre blir man. Sånn har det vært med alle partnerene mine. De har kjentes trangere ut i starten, så ble de videre etter hvert.:)Anonymous poster hash: e584b...5c2

Dette er ikke en sannhet nødvendigvis. Jenter har muskler der og desto eldre du blir desto mer muskelsvinn blir det, på lik linje som andre steder på kroppen

Skrevet

Er ikke nødvendigvis vidden som er problemet men hvor blaut det blir

Ja til en viss grad..:) Men ei trang våt mus vil fortsatt føles veldig trang, selv om hun er skikkelig våt. Det blir bare veldig glatt og vått, men den melker kuken like godt.;)

Skrevet

Da jeg først ble sammen med samboeren min kjente jeg nesten ingenting! Jeg kom rett fra et annet forhold med en mann med større penis. Dette er noen år siden, jeg kjenner samboeren min sånn passe i dag. Med eksen kjente jeg nesten for mye, det var ubehagelig.

Anonymous poster hash: 6276e...8da
Skrevet

Okei, kan jo bli for vått eller glatt, hehe:P Men syns du det er plagsomt når du ikke kjenner så mye, eller går det stort sett greit? :)

Går bare litt lenger tid før jeg kommer :)

Skrevet

Kjenner han veeldig godt inni meg, av og til kan det til og med føles for trangt, spesielt på starten. Men stort sett så er det ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...