Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er egentlig gjennomsnittlig skostørrelse på en mann? Og er det viktig for dere kvinner at en mann har store føtter og hender?

Anonymous poster hash: b18a6...4c1

Videoannonse
Annonse
Gjest auroravictoria
Skrevet

Min mann har størrelse 45-46 i sko. Dermed over gjennomsnittet. Ja det er viktig at en mann har store hender og føtter. Mener JEG. Men tror ikke det er viktig for alle kvinner. Det er slik som med høyde - For min del er det viktig at han er høyere enn meg og også helst over 1.80. Dette henger også sammen med hender og føtter. Store/høye menn har også større føtter og hender :)

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Skostørrelse interesserer meg pent lite, men så liker jeg ikke veldig høye menn heller.

Skrevet

Jeg vil at han skal være høyere enn meg. Jeg er 165, så de fleste er høyere.

Og så foretrekker jeg barskinger. At han er litt kraftig og har store hender. Med det følger også store føtter. Hender som er rene, men som har fått greier fra bilmekking på seg, som bare ikke går vekk kan være hot.

Men nå liker jeg en med fingre som er mer "pianofingre" enn store. De er så rene og "fine".. Men de er ikke små og veldig tynne fordet.

Selv om han ikke er kraftig, har han muskler, og han han har store føtter. <3

Anonymous poster hash: 8c1ee...9a3
Skrevet

Ikke akkurat det som står høyest på listen over fysiske trekk jeg ønsker meg hos mannen:P Så for meg er det ganske ett fett. Grove mannehender kan være likså fint som pene, rette piano-fingre synes jeg:)

Anonymous poster hash: bd410...018
Skrevet

Min har 46. Vet ikke hva gjennomsnittet er, men han er vel langt over. Hadde vært fint om han hadde 45, for er noe herk å finne sko i 46.

Skrevet

Min har 46. Vet ikke hva gjennomsnittet er, men han er vel langt over. Hadde vært fint om han hadde 45, for er noe herk å finne sko i 46.

Men er det du som finner sko til kjæresten?

Anonymous poster hash: a58e0...efa

• Liker 1
Skrevet

Min har str 42(han er 1.85, og størrelsen er ikke representativ :lur: )

Jeg personlig synes det er fint med små føtter. På begge kjønn.

Skrevet

Men er det du som finner sko til kjæresten?

Anonymous poster hash: a58e0...efa

Jepp :)

Skrevet

Min har 39/40 i skostørrelse. Bryr meg fint lite. Han er best.

• Liker 1
Skrevet

Min har 44/45. Men bryr meg fint lite om skostørelser da.. Han er heller ikke så høy, han er vel 173, og det synes jeg er perfekt. Aldri likt høye gutter. Men så er jeg selv bare 158 og da :fniser:

Skrevet

Min har vel 41 tror jeg. Hendene er heller ikke spesielt store, men kraftige i forhold til en kvinnehånd, så det gjør meg ingenting. Han er forsåvidt ikke så høy heller, så alt i alt synes jeg hender og føtter matcher kroppen bra :) Aldri vært videre tiltrukket av høye menn med store føtter, men hadde i hvert fall aldri sett for meg at jeg skulle kunne være sammen med noen som er en cm eller to lavere enn meg. Men så sa det pang da, og da blir jo slike ting helt ubetydelig uansett ;)

Skrevet

Jeg vil at han skal være høyere enn meg. Jeg er 165, så de fleste er høyere.Og så foretrekker jeg barskinger. At han er litt kraftig og har store hender. Med det følger også store føtter. Hender som er rene, men som har fått greier fra bilmekking på seg, som bare ikke går vekk kan være hot. Men nå liker jeg en med fingre som er mer "pianofingre" enn store. De er så rene og "fine".. Men de er ikke små og veldig tynne fordet.Selv om han ikke er kraftig, har han muskler, og han han har store føtter. <3 Anonymous poster hash: 8c1ee...9a3

Greier fra bilmekanikere er olje, mange typer olje vil etter gjentatt eksponering føre til sterilitet.

Skrevet

Jeg tror 42 er gjennomsnitt.

Det er ofte det som er utstillingsmodellen i butikker også.

Og så er det den str jeg bruker. Og jeg får aldri kjøpt sko på tilbud.

Hver gang det er salg på sko, så er det kun større eller mindre str enn 42 igjen.....

Anonymous poster hash: 351ad...95a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...