Gå til innhold

Ingen tar kontakt med meg på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...og ja, jeg venter på at gutta skal ta insj her:S Har mange matcher, men kanskje 2 av 10 som skriver, om ikke færre. I tillegg er det flest useriøse, som kun er ute etter ligg. Blæææ, spy og diare :( Hater singellivet akkurat nå. Gi meg "The Notebook"



Anonymous poster hash: 010ff...3d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar heller aldri kontakt med jenter selv om jeg er på TINDER - mest pga de fleste da tror at jeg kun er ute

etter et ligg ...

Det funker dårlig å vente på at noen tar initiativ ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kontakt med jenter som jeg synes ser digg ut, og merkelig nok - de fleste svarer...!

Jeg har ingen seriøste intensjoner med tinder. Liker alle jeg kommer over, selv om egentlig jeg ikke tåler trynet på dem.... Jeg lyger om hvem jeg er, og jeg er ellers veldig ufin mot folk jeg vet jeg aldri kommer til å treffe uansett. Tinder er for meg en useriøs arena, som jeg bruker som et useriøst tidsfordriv når jeg kjeder ræva av meg..

Endret av MS.MR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kontakt med jenter som jeg synes ser digg ut, og merkelig nok - de fleste svarer...!

Jeg har ingen seriøste intensjoner med tinder. Liker alle jeg kommer over, selv om egentlig jeg ikke tåler trynet på dem.... Jeg lyger om hvem jeg er, og jeg er ellers veldig ufin mot folk jeg vet jeg aldri kommer til å treffe uansett. Tinder er for meg en useriøs arena, som jeg bruker som et useriøst tidsfordriv når jeg kjeder ræva av meg..

Du høres jo.... sjarmerende ut.

Anonymous poster hash: 4e233...4ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er useriøst, så ikke rart du ikke treffer på andre enn de som bare vil ha et ligg.



Anonymous poster hash: 5d347...cba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg matchet med mange på Tinder, men startet nesten aldri samtalen med noen. Om jeg leste en interessant profil (noe VELDIG få har) gjorde jeg det kanskje. Men det er litt det som er greia med Tinder, sånn ca INGEN gidder å lese profilen din. Mister litt interessen med engang jeg da, når de spør om ting som står i den. Dessuten var profilen lagt opp på en (etter min mening) morsom måte slik at en smart jente kunne brukt en hel drøss forskjellige måter å ta kontakt med meg på, annet enn "hei" (ikke at det er noe galt med hei.. men jeg setter pris på litt morsommere måter å komme i kontakt med en person på.. en jente som vet å utfordre litt. Og de finnes, siden jeg har møtt noen av dem. Bare synd de bor så langt i fra, for da er det vanskelig å bli ordentlig godt kjent med hverandre).

Men hvem vet? Kanskje drømmejenta mi har vært der, uten at jeg tok initiativ til å si noe morsomt til vedkommede for å oppnå en kontakt. Jeg får prøve å vri om kvinnetankegangen min til at jenter liker å bli tatt initiativ til (noe jeg aldri har vært flink til). Noe TS også viser.

Synes forøvrig det er veldig cheesy med jenter som legger ut snapchatten sin der. Hvem gidder å få snaps fra masse sultne mannfolk de ikke kjenner?

Jeg tenker med engang at de er litt for glad i oppmerksomhet. Bye bye!

:goodbye:





Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en litt mer seriøs bane om du skal ha kjæreste. Tinder ER useriøst, og brukes mest for et ligg. Appellerer ikke det til deg så bør du registrere deg et annet sted før du mister håpet :)



Anonymous poster hash: 7e01f...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo.... sjarmerende ut.

Anonymous poster hash: 4e233...4ab

Har lite med min sjarm og gjøre eller ikke. Det er vel heller et hint om hvor useriøst Tinder egentlig er, og hvor lite seriøst jeg ser på Tinder som en "dating arena" etc. Man liker et bile, eller man liker ikke et bilde. Man kjenner ikke personen på bildet uansett, og for min del er det i 99% av tilfellene totalt uinteressant å bli kjent med personen som jeg har matchet med.

Jeg kommer heldigvis i kontakt med mennesker på andre måter enn Tinder.

Endret av MS.MR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det samme gjelder vel Sukker? Du ser et bilde du liker, og skriver til den personen pga utseende? Ikke alle som har utfyllende profiler der heller. Og har også opplevd at få tar kontakt med meg der også. Hva er galt med meg :((((



Anonymous poster hash: 010ff...3d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt du da?:)

Anonymous poster hash: ba9a6...2fd

Det har jeg prøvd, men da svarer de ikke. Pussige mannfolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det samme gjelder vel Sukker? Du ser et bilde du liker, og skriver til den personen pga utseende? Ikke alle som har utfyllende profiler der heller. Og har også opplevd at få tar kontakt med meg der også. Hva er galt med meg :((((

Anonymous poster hash: 010ff...3d0

Sukker er bestående av en haug av jenter som egentlig ikke vet hva de vil, og kun noen ytters få som faktisk vet hva de vil. Jeg har selv vert på sukker for en del år siden, og inntrykket mitt der var at jeg selv måtte være kontaktsøkende (man kan heller ikke ta kontakt med andre om man ikke betaler for det ((Sukker)) så mye av greia ligger sikkert der...),

På sukker tok jeg kun kontakt med de som jeg syntes hadde interessante profiler, og der brydde jeg meg ikke i stor grad om profilbilde, På en annen side, skal man ha en viss tiltrekning av en eventuel partner.

Tinder derimot, er noe som de aller fleste single har - fordi det er lett tilgjengelig. Men ikke alle single har intensjon om at de skal bruke Tinder til å treffe en partner. Ikke alle single har i det heletatt planer om at de gidder å treffe noen, men likevel har de Tinder. Ser du TS hvor dette fører?

Grunnen til at nesten alle har Tinder er fordi det er enkelt tilgjengelig, og gratis. Dermed blir tinder langt mer useriøst enn for eks. Sukker.

Jeg vedder skjorta mi på at det er veldig mange andre der ute også, som ser på Tinder som et meget useriøst tidsfordriv, forbeholdt ekstrem kjedsomhet.

(Eller drikkelek! Ny profil på Tinder..... Like alt man kommer over.... En shot pr. match.... 5 shoter om man er så uheldig at man matcher en mann....)

Endret av MS.MR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør helt rett i å ikke ta kontakt, gjør du det er du 'desperat', gå heller gjennom bildene dine og se hvilket signal du sender, skulder ut på en positiv måte!

Anonymous poster hash: b6fa7...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lite med min sjarm og gjøre eller ikke. Det er vel heller et hint om hvor useriøst Tinder egentlig er, og hvor lite seriøst jeg ser på Tinder som en "dating arena" etc. Man liker et bile, eller man liker ikke et bilde. Man kjenner ikke personen på bildet uansett, og for min del er det i 99% av tilfellene totalt uinteressant å bli kjent med personen som jeg har matchet med.

Jeg kommer heldigvis i kontakt med mennesker på andre måter enn Tinder.

Det blir vel så useriøst eller seriøst som du gjør det til, så når du er useriøs selv så er det ikke rart du ikke treffer noen seriøse der.

Jeg er av de mer seriøse, og jeg treffer masse menn på tinder som er like seriøse som meg selv (dvs at de ikke er ute etter et ligg eller bare å skravle i det uendelige, men å faktisk møtes og se om det har potensiale til å bli noe seriøst ut av det). Synes det er veldig greit for oss som ikke flyr på byen hver helg, eller hver måned for den saks skyld, for da er det ikke like mange arenaer der man kan møte noen og da er tinder greit å ha.

Jeg har vært på fire dater med menn derfra, og vi har gått turer/fjellturer sammen. De har vært veldig hyggelige menn alle sammen selv om det ikke klaffet med tre av dem. Han siste kommer jeg nok til å date flere ganger.

Anonymous poster hash: 436cb...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel så useriøst eller seriøst som du gjør det til, så når du er useriøs selv så er det ikke rart du ikke treffer noen seriøse der.

Jeg er av de mer seriøse, og jeg treffer masse menn på tinder som er like seriøse som meg selv (dvs at de ikke er ute etter et ligg eller bare å skravle i det uendelige, men å faktisk møtes og se om det har potensiale til å bli noe seriøst ut av det). Synes det er veldig greit for oss som ikke flyr på byen hver helg, eller hver måned for den saks skyld, for da er det ikke like mange arenaer der man kan møte noen og da er tinder greit å ha.

Jeg har vært på fire dater med menn derfra, og vi har gått turer/fjellturer sammen. De har vært veldig hyggelige menn alle sammen selv om det ikke klaffet med tre av dem. Han siste kommer jeg nok til å date flere ganger.

Anonymous poster hash: 436cb...746

Det er flott for deg at du har truffet noen på Tider.

Selv har jeg aldri truffet noen som jeg har snakket med på Tinder, og det skal jeg heller ikke, da jeg har 0 interesse av det (med mindre jeg matcher Rihanna etc...)

Som nevnt, jeg bruker Tinder kun når jeg kjeder meg ekstremt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder (og dessverre en del andre datingsider) er relativt useriøse. Florerer av desperate menn og kvinner som kun skal få seg et ligg. Selvfølgelig kan man være virkelig heldig og, men det tror jeg er ytterst få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste samtale starteren jeg har fått fra jenter er "hei", stor forskjell med hvem som har mest kreativitet her... :P

Anonymous poster hash: 4eac4...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste samtale starteren jeg har fått fra jenter er "hei", stor forskjell med hvem som har mest kreativitet her... :P

Anonymous poster hash: 4eac4...4fd

Det er også stort sett det jeg har fått med de mannlige matchene mine. Det var én som spurte hva som var den beste sovestillingen min, men den synes jeg har blitt temmelig kjedelig nå (jeg vet at den har gått litt rundt). Ellers er det også noen som fyrer på med komplimenter med en gang, og det er litt... ja, for mye med en gang.

Anonymous poster hash: 4e233...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...