AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Jeg har siden forsommeren hatt en elsker som jeg møter i helgene. Han jobber i en annen by, så vi får ikke sett hverandre oftere. Noe som er helt okay Vi er i samme vennegjeng, så ting er litt flaut å snakke om fortsatt. Vi har derfor ikke eksprimentert så veldig med sex'en. Det går veldig mye i vanlig sex og oral. Jeg tror jeg har merket på han at han er litt rumpegutt, så analsex er noe jeg kanskje kunne vurdert, men føler det kanskje hører mer hjemme i et forhold??? Har også tenkt litt sexleketøy, men dette hører kanskje også mer hjemme i et forhold? Jeg syntes det hadde vært spennende, men litt redd for reaksjonen hans. Hva tenker dere, spesielt dere gutter kanskje. Om dere har ei elsker over noen måneder, hva er go og hva er nogo? Til info så er vi begge 34 år og ingen forpliktelser. Anonymous poster hash: 5efcb...c43
Sphynx Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Snakk med han om det. Alle er forskjellige. Om det ennå er litt flaut å snakke om, så vil jeg påstå det er for tidlig....
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Bare jobb med sugingen for å si det sånn.
flinkeceline Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Jeg ville ikke tatt ut pisk og håndjern på første date iallefall, det er helt sikkert. Neida, det du burde gjøre er å prøve deg forsiktig frem i sengen, se hva han tenner på osv. For eksempel kan du forsøke å lage sugemerke på skinka og se om han setter pris på det. Da vet du at han er følsom i det området i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #5 Skrevet 3. september 2014 Jeg ser ingen grunn til at analsex og leketøy skal være reservert forhold. For meg er det reservert folk jeg er trygg på, uavhengig av andre ting. Anonymous poster hash: 745d4...b46 1
Gjest krokodillen Skrevet 3. september 2014 #6 Skrevet 3. september 2014 Jeg har siden forsommeren hatt en elsker som jeg møter i helgene. Han jobber i en annen by, så vi får ikke sett hverandre oftere. Noe som er helt okay Vi er i samme vennegjeng, så ting er litt flaut å snakke om fortsatt. Vi har derfor ikke eksprimentert så veldig med sex'en. Det går veldig mye i vanlig sex og oral. Jeg tror jeg har merket på han at han er litt rumpegutt, så analsex er noe jeg kanskje kunne vurdert, men føler det kanskje hører mer hjemme i et forhold??? Har også tenkt litt sexleketøy, men dette hører kanskje også mer hjemme i et forhold? Jeg syntes det hadde vært spennende, men litt redd for reaksjonen hans. Hva tenker dere, spesielt dere gutter kanskje. Om dere har ei elsker over noen måneder, hva er go og hva er nogo? Til info så er vi begge 34 år og ingen forpliktelser. Anonymous poster hash: 5efcb...c43 her i gården er det ingenting som har vært no go. ikke enda i hvert fall.
Tibbie Skrevet 3. september 2014 #7 Skrevet 3. september 2014 Å være elskere er jo mer sexy enn å være i et forhold. Start med anal, så ser dere an hva dere føler for sexleketøy
Sphynx Skrevet 4. september 2014 #8 Skrevet 4. september 2014 Jeg ser ingen grunn til at analsex og leketøy skal være reservert forhold. For meg er det reservert folk jeg er trygg på, uavhengig av andre ting. Anonymous poster hash: 745d4...b46 True, men når TS skriver at det er flaut å snakke om, så ser jeg ikke for meg at de kanskje er så trygg på hverandre seksuelt. Nøkkelen til god analsex er 50% tillit, 25% supergod glid og 25% forspill!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå