Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #1 Del Skrevet 6. juli 2004 Denne tråden utløste litt av en debatt. Henger virkelig pupper og jantelov så sterkt sammen? Er det ikke lov å skille seg ut, hverken med store eller små pupper? Kanskje alle skulle bare hatt B-cup, alle som en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #2 Del Skrevet 6. juli 2004 Denne tråden utløste litt av en debatt. Henger virkelig pupper og jantelov så sterkt sammen? Er det ikke lov å skille seg ut, hverken med store eller små pupper? Kanskje alle skulle bare hatt B-cup, alle som en. Neh... :-? Men jeg kunne gjerne tenkt meg en C hilsen en med B75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 6. juli 2004 #3 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg takker gud for forskjellige typer pupper! Små, store, utstående brystvorter, innover brystvorter, hengende, struttende, rynkete. JATAKK! Dessuten synes jeg det er dust å si at pupper sånn-og-sånn er mote. Man har de man har (i hvert fall inntil man fikser på dem!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #4 Del Skrevet 6. juli 2004 Dessuten synes jeg det er dust å si at pupper sånn-og-sånn er mote. Man har de man har (i hvert fall inntil man fikser på dem!) Dust er det nok, men det er slik det er, og slik har motebransjen vært lenge. Det er ikke bare pupper det gjelder, men høyde, kroppsfasong, hårfarge, osv. Modeller som er "in" får jo langt flere oppdrag en de som ikke er "in". Men at det er dust, er sant nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #5 Del Skrevet 6. juli 2004 JA jeg tror det er en sterk jantelov på kropp og pupper. Store bryster tiltrekker mye oppmerksomhet fra begge kjønn - kvinner/jenter skuler stygt og menn glaner lystent (overdrevet - alle gjør jo ikke det ), mens små bryster ikke er et like sterkt seksuelt signal. Det er ikke særlig artig å være gjenstand for antagelser som at man er spesielt kåt, spesielt billig, eller generelt ute etter å stjele alle opptatte menn (bare et par oppfatninger jeg har blitt møtt med på by'n) fordi man tilfeldigvis fyller mer enn en B-cup.... Jeg tror vi har mange og sterke følelser knyttet til pupper fordi de er et såpass tydelig seksual-signal - det er mye kvinnelighet og kvinne-seksualitet knyttet til dem og størrelsen gir også assosiasjoner i ulike retninger. Derfor vekket vel motetråden så mye følelser også... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 6. juli 2004 #6 Del Skrevet 6. juli 2004 Når noe som inneholder mange følelser og ofte er knyttet opp mot folks bilde av deres kjønn blir diskutert blir ofte stemmningen deretter tror jeg (les: litt amper) Klart det hadde vært lurt om alle ble levert i 75B, da hadde det ikke vært noe å mene om det. Akkurat som mannlige deler kunne vært levert i 7 cm slapp og 17 stiv eller noe i den duren (sorry, men jeg vet faktisk ikke hva som er gjennomsnittstr på den fronten). Likevel tror jeg faktisk ingen mener at det _burde_ være sånn. Mine tanker er vel at de fleste vil ha noe de ikke har, sånn som at de med krøller gjerne vil ha rett hår og motsatt. Om man da er fornøyd med det man har så er man litt rar. Et annet problem er igjen de som må forsvare sin rett til å være fornøyd gjennom å rakke ned på andre. Klart man tar seg nær av ting man opplever som sårende (altså at noen mener feks at du er en inntørket ert uten sans for stil om du har bher i 60A). Jeg er den heldige vinner av venninner med et åpent sinn, og derfor endte vi en dag ut i en puppediskusjon. Hvor to med forholdsvis små pupper ikke kunne skjønne hva vi med store pupper klaget for, og visa versa. I løpet av den diskusjonen tror jeg vi alle så med litt blidere øyne på vår egen skjebne. Da noen av oss faktisk kan fylle opp en stroppeløs kjole, mens andre kan trene uten sportsbh, eller kjøpe den skjorten de vil på butikken, i en str som passer. Til syvende og sist burde vel vi damer som maser så grenseløst om at det innvendige teller klare å se forbi puppene hos en eventuell "medsøster" og ikke henge oss opp i om de er A/B/C/D/G eller Å i str. og heller sjekke hvor stort intellektet og hjertet hennes er. Vet ikke helt om jeg svarte på spørsmålet da men :oops: Iallfall: jeg vet ikke om det er jantelov, eller moteslaveri som gjør oss så sensitive overfor størrelser på pupper jeg, men at enkelte er veldig opptatt av det er vel åpenbart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #7 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er sant Suzy. Men selv jeg har faktisk aldri opplevd noe negativt eller fått negative kommentarer fra jenter. (har F-cup) Slaskete blikk/kladding/plystring/generalisering osv fra menn har jeg opplevd....Ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #8 Del Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke helt om jeg svarte på spørsmålet da men :oops: Iallfall: jeg vet ikke om det er jantelov, eller moteslaveri som gjør oss så sensitive overfor størrelser på pupper jeg, men at enkelte er veldig opptatt av det er vel åpenbart!! Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. juli 2004 #9 Del Skrevet 6. juli 2004 men det har jo alltid vært mote opp igjennom åra. De skulle være spisse en periode, små en periode og i det siste har de skulle vært store. Nå er det litt mer åpent for alle fasonger og størrelser er det jeg har fått inntrykk av...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #10 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå er det litt mer åpent for alle fasonger og størrelser er det jeg har fått inntrykk av...? Det vet jeg ikke, men det hadde i såfall vært fint. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #11 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er sant Suzy. Men selv jeg har faktisk aldri opplevd noe negativt eller fått negative kommentarer fra jenter. (har F-cup) Slaskete blikk/kladding/plystring/generalisering osv fra menn har jeg opplevd....Ubehagelig. Jeg har opplevd begge deler (men nå må du ikke glemme at jeg har et "handicap" til - jeg er blond også...) Nefrititi - klokt innlegg og som deg tror jeg nøkkelen ligger i seksualitet og seksuelle signaler, samt kjønnsbilde/selvbilde... og slike ting er følsomme saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #12 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er sant Suzy. Men selv jeg har faktisk aldri opplevd noe negativt eller fått negative kommentarer fra jenter. (har F-cup) Slaskete blikk/kladding/plystring/generalisering osv fra menn har jeg opplevd....Ubehagelig. Jeg opplevde faktisk mest fra jenter, som virket som de var overbeviste om at jeg gikk med utringning eller trang topp KUN for å "skryte". Sannheten er jo at det meste blir trangt med så store bryster, og at jeg ikke vil gå i collegenser på byen. Men nok stygge kommenaterer gjorde at ejg til slutt ikke gikk med utringede topper, kun de med rund liten hals. Men den mest sårende opplevelsen hadde jeg med en mann en gang, som ikke stoppet å prate høyt om puppene mine, han holdt på i det uendelige, selv om ejg ba han stoppe, ikke svarte tilbake osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #13 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette blir vel litt for oss jenter som p***-størrelsen er for menn. Skjønt jeg tror kanskje enkelte av de har mer selvironi på det punktet enn andre...Har en fetter som så fort størrelse kommer opp, stopper all dskusjon lett med å si: "Når`n er stiv er`n som ei vorte.Når`n er slapp er`n helt borte!" Kanskje vi jenter også skulle ha litt mer selvironi når det gjelder puppene våre... Sikkert lett for meg å si,da..Som har funnet en kjæreste som elsker jura mine og synes de er aldeles herlige, enda jeg selv kan kikke kritisk på de og tenke på hvor gjerne jeg skulle fått løftet de, redusert de...Alt etter humør og dagsform.Helt til han forteller meg hvor deilige de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #14 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg opplevde faktisk mest fra jenter, som virket som de var overbeviste om at jeg gikk med utringning eller trang topp KUN for å "skryte". Sannheten er jo at det meste blir trangt med så store bryster, og at jeg ikke vil gå i collegenser på byen. Men nok stygge kommenaterer gjorde at ejg til slutt ikke gikk med utringede topper, kun de med rund liten hals. Men den mest sårende opplevelsen hadde jeg med en mann en gang, som ikke stoppet å prate høyt om puppene mine, han holdt på i det uendelige, selv om ejg ba han stoppe, ikke svarte tilbake osv. Herregud, for noen ufyselige kvinnfolk du må ha vært borti. Det er sant det, at det meste ser trangt ut i vanlig topp. Det har jo ikke noe med "skryting" å gjøre. Det er her mye av janteloven kommer inn. Da jeg var yngre, gikk jeg alltid med lut rygg for å "skjule" puppene. Gjør ikke det nå lenger, da. Er stolt av puppene nå, heldigvis. :D Tror du har fortalt om den episoden med mannen en gang før, synes jeg å huske. Skikkelig uhøflig og hensynsløst av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #15 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette blir vel litt for oss jenter som p***-størrelsen er for menn. Skjønt jeg tror kanskje enkelte av de har mer selvironi på det punktet enn andre...Har en fetter som så fort størrelse kommer opp, stopper all dskusjon lett med å si: "Når`n er stiv er`n som ei vorte.Når`n er slapp er`n helt borte!" Kanskje vi jenter også skulle ha litt mer selvironi når det gjelder puppene våre... Sikkert lett for meg å si,da..Som har funnet en kjæreste som elsker jura mine og synes de er aldeles herlige, enda jeg selv kan kikke kritisk på de og tenke på hvor gjerne jeg skulle fått løftet de, redusert de...Alt etter humør og dagsform.Helt til han forteller meg hvor deilige de er. Det er nok noe av det samme, men i motsetning til en pi** så sitter puppene litt mer synlig til og de er alltid i sex-modus. En pi** må trossalt bli stiv før den er "seksuell" - pupper er seksuelle uansett - see? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #16 Del Skrevet 6. juli 2004 Joda,Suzy. Jeg er helt enig. Fant bare ikke noen bedre sammenligning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #17 Del Skrevet 6. juli 2004 Joda' date='Suzy. Jeg er helt enig. Fant bare ikke noen bedre sammenligning...[/quote'] Men jeg tror det seksuelle bildet av kroppsdelene er mye av det samme - så jeg er litt enig med deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 6. juli 2004 #18 Del Skrevet 6. juli 2004 Tro om kattungen er det....?Om vi nå får noe mer svar fra henne i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2004 #19 Del Skrevet 6. juli 2004 Tro om kattungen er det....?Om vi nå får noe mer svar fra henne i det hele tatt... Jeg er ikke helt trygg på hennes evne til å rasjonalisere rundt temaet, men nå skal vi ikke være ufine og barnslige og rakke ned på henne bare fordi hun er litt klossete til å uttrykke seg ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. juli 2004 #20 Del Skrevet 6. juli 2004 Dette blir vel litt for oss jenter som p***-størrelsen er for menn. Skjønt jeg tror kanskje enkelte av de har mer selvironi på det punktet enn andre...Har en fetter som så fort størrelse kommer opp, stopper all dskusjon lett med å si: "Når`n er stiv er`n som ei vorte.Når`n er slapp er`n helt borte!" Kanskje vi jenter også skulle ha litt mer selvironi når det gjelder puppene våre... Ikek helt enig. For menn får ha tissen sin i fred for innsyn, helt til han tar av underbuksa. Pupper synes uansett hvordan du er kledd. Og det er derfor folk kan kommentere dem, fordi de er jo der så synlige. Og da synes jeg det er vanskelig å ha selvironi fremfor fremmede folk. Foran kjente er det lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå