AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Hva sier dere under akten for å tenne partneren? Syns dirty talk blir litt kleint noen ganger, men samtidig kan det jo være utrolig tennende! Anonymous poster hash: 1352e...600
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Kunstig og dumt. Anonymous poster hash: 46c7c...451
Gjest alegria Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Kunstig og dumt. Anonymous poster hash: 46c7c...451 Hvorfor det?
Gjest HarryDotter Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Det trenger ikke være kleint....det skal ofte ikke så mye til...iallefall for at hun skal gi meg ekstra tenning...bare en liten "jeg elsker hvordan du føles inni meg" og jeg er solgt! Hahaha
Odin-Den-Enøyde Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Trenger heller ikke dirty talk, for meg blir det kleint. Men funker det for andre er det selvfølgelig ingenting i veien med det. Selv kjenner jeg ekstra tenning om dama stønner uten at det er overdrevet eller høy stønning, samtidig som hun viser med hele kroppen at hun iker det jeg gjør. Alt i alt, å se at hun nyter det og har det godt gir full tenning 1
Gjest rangle Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 trenger ikke bli kleint i det hele tatt det, men spørs jo da om man er skikkelig usikker og bare slenger ut noe og håper på det beste:P Hvis du tenker veeldig mye over hva som egentlig blir sagt daa virker det sikkert kleint, men ikke der og da
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 Hva sier dere under akten for å tenne partneren? Syns dirty talk blir litt kleint noen ganger, men samtidig kan det jo være utrolig tennende! Anonymous poster hash: 1352e...600 Bit i puta førkje, no kjem æg inn. HARDT.
Prestekragen Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Haha, har aldri vært noe kløpper på dirtytalk med kjærester og faste sexpartnere. Syns det er mye lettere på ONS, altså menn jeg verken har følelser for eller bryr meg om. Vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare sånn. Uansett, jeg og kjæresten hadde ordentlig digg analsex forleden, og jeg klarte bare ikke la være å si "åh, det er så deilig når du tar meg sånn hardt" mellom stønnene. Og da fikk jeg et stønn til svar, og han kom ganske raskt etter det. Og kjæresten verken stønner eller lager noe særlig lyder, ever! Så tror det var en slager.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Uansett, jeg og kjæresten hadde ordentlig digg analsex forleden, og jeg klarte bare ikke la være å si "åh, det er så deilig når du tar meg sånn hardt" mellom stønnene. Og da fikk jeg et stønn til svar, og han kom ganske raskt etter det. Og kjæresten verken stønner eller lager noe særlig lyder, ever! Så tror det var en slager. Vi ELSKER det! Men ikke mange som tørr å gjøre det dessverre :/ Anonymous poster hash: 3b4df...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 jeg og kjæresten gjør det det ofte når vi har sex, men det er mest han som prater. ingen av eksene mine gjorde det, så før syntes jeg at tanken på det var veldig kleint. synes det er digg nå, han blir helt vill når jeg sier noe dirty, særlig når jeg er den dominante og er litt streng med han. han kaller meg tøsa hans osv. når han er dominant, digger det Anonymous poster hash: dcb25...c2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå