AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Noen som har erfaring med at stress påvirker PMS? Om man har PMS i en stresset periode så får man større plager? Type sterkere menssmerter, ekstra ømme bryster osv? Eller har det ingen sammenheng? Anonymous poster hash: de75c...f0a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Har ikke tenkt over det, men kan kanskje ha en sammenheng. Min PMS er forskjellig fra gang til gang, denne måneden var det så ille at jeg vurderte å kaste ut gubben Anonymous poster hash: 6eb62...92b 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Har ikke tenkt over det, men kan kanskje ha en sammenheng. Min PMS er forskjellig fra gang til gang, denne måneden var det så ille at jeg vurderte å kaste ut gubben Anonymous poster hash: 6eb62...92b Hehe! Kjenner meg igjen der ja.. Er veldig stresset generelt for tiden, og har så ekstrem PMS denne måneden at hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd jeg er gravid. Klarer ikke gå på tur med bikkja fordi puppene verker sånn! Humørsyk?! - ikke snakk til meg Godt jeg ikke er alene ihvertfall! TS Anonymous poster hash: de75c...f0a
Gjest Stining Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Jeg merker det veldig godt! Jo mer stresset eller ulykkelig jeg er jo værre mensesmerter og PMS! Hvis jeg har det veldig bra så merker jeg nesten ingenting! :O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå