AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hvor ofte er det mest vanlig å gå til psykolog? Er det oftere jo større problemer man har eller? Da tenker jeg flere ganger pr uke, en gang i uka, en gang annahver, skjeldnere... Anonymous poster hash: 50c3f...f2a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg har hørt om 5 ganger i uka, 2 ganger i uka og 1 gang i måneden eller bare en gang innimellom ved behov for den saks skyld. Vil tro det er noe man kommer fram til i samråd med psykologen og at det kan være mye i en periode og lite i en annen. Eller helt faste dager over mange år. Alt ettersom. Tror ikke man skal tenke at de som går ofte har større problemer, for det er subjektivt, men de trenger mer støtte og oppfølging kanskje? Enten fordi de føler det er trygt og best sånn selv, eller fordi de er rådet til det. Anonymous poster hash: 22dce...c95
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 det kommer veldig ann på hva du selv trenger. det er noe du og behandleren må finne ut av. det kommer ann på hva problemet er. hvor mye du trenger, hva problemstillingen er. men joda. det kommer jo litt ann på hvor store problemer du har. eks er du utbrent og trenger en å snakke med litt innimellom holder det med en gang i blant. eks 2.hver uke. mens har du veldig store problemer kan du eks få 1 gang i uka, og kanskje om det er ille en periode, så kan du få oftere. men det som er vanlig har jeg hørt da er 2. hver uke om du går offentlig, eks på DPS, men så klart. det varierer veldig, og kommer ann på din problemstilling og hva du trenger. Anonymous poster hash: 74ffe...37b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå