Mona26 Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hei! Skal innrede nytt soverom. Jeg vil gjøre det billig og tenker å kjøpe brukt på finn.no. Problemet er at jeg har ikke lappen og kjenner ingen i Oslo med bil. Har noen ideer eller tips til hvordan jeg på rimeligste mulig måte kan frakte sofa, tepper og div?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Leie bil og sjåfør. Har ikke studentene flyttebyrå/flyttehjelp? Maxitaxi. Anonymous poster hash: 8776d...457
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Pleide alltid å leie hos Oslo bilutleie før. Ellers går det kanskje an å legge ut en annonse på finn småjobber? IKEA leier også ut varebiler gjennom Hertz, 400 for 3 timerAnonymous poster hash: 3a123...a6e
Mona26 Skrevet 4. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2014 Pleide alltid å leie hos Oslo bilutleie før. Ellers går det kanskje an å legge ut en annonse på finn småjobber? IKEA leier også ut varebiler gjennom Hertz, 400 for 3 timerAnonymous poster hash: 3a123...a6e Så lurt med finn det fynka supert! Takker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå