Gå til innhold

Han er bipolar, jeg er forelska


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er bipolar og skjønner ikke helt hva det egentlig er du lurer på. Det eneste du spør om er om du bør fortelle han hva du føler for han eller holde igjen fordi du er redd for å skremme han - og det er jo noe alle kvinner lurer på med alle menn og ikke noe spesfikt med bipolar å gjøre...!
Ja du bør helt klart si hva du føler for han til han, men ikke legg noe videre press på han med at "men du er så fraværende så jeg blir så usikker" osv, da vil han bare føle seg mere utilstrekkelig enn han i utgangspunktet gjør.
Fortell han hvor godt du liker han, hvordan type kvalitetstid du gjerne kan se for deg å dele med han - for eksempel påpeke at "jeg forstår at du trenger å være mye for deg selv, og det skal jeg ikke ta fra deg, men om vi kan gå på kino noen ganger i året og slappe av sammen noen ganger i måneden så er jg fornøyd"  men kun hvis du er fornøyd da. Det er ikke så ille å leve med en som er bipolar, som kjæreste og venninde så er det eneste mine venner merker at jeg noen ganger blir borte i flere uker, da vet de at det er hodet som går litt amok og lar meg få ha den timeouten, og alt er som før når jeg tar kontakt noen uker senere. For egoistiske kjærester og venner som bare kjefter og tenker "du dro jo på fylla tre dager på rad så hvorfor kunne du ikke bruke EN dag på meg? " det fungerer ikke med noen som er bipolar fordi da vil den andre tenke at alt gjøres pga noe personlig mot den og det stemmer jo ikke, alt er jo tilfeldig og ihvertfall ikke rettet mot noen andre enn meg selv.



Anonymous poster hash: f483a...863
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...