AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Det er en del ting jeg syntes var pinlig at jeg har gjort. Blitt utsatt for verbal mishandling og krenkelser f.eks. Det tok en stund før jeg fortalte psykologen min om det. Men jeg fortalte det. Ikke sist jeg var hos psykologen, men gangen før, fortalte jeg at jeg hadde møtt en fin fyr. Altså han er helt fantastisk.. Men jeg er ikke klar for forhold, så jeg har prøvd å holde meg litt unna han. Så møtte jeg en annen. Først så jeg på han som en venn, men så plutselig ble jeg ekstremt fysisk tiltrukket av han. Vi hadde sex. Jeg er jo egentlig veldig interessert i han første, ikke i han jeg hadde sex med. Så da jeg sist var hos psykologen og snakket om hva jeg har gjort siden sist, sa jeg at jeg hadde fått noen nye venner (inkl. han jeg hadde sex med, men jeg sa ingenting om sexen). Psykologen spurte om det var noe kjærestegreier på gang. Jeg sa nei, bare vennskap.. Og så snakket vi om andre ting... Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke er interessert i før. Og jeg er jo interessert i han første jeg nevnte.... Han andre visste jeg var interessert i en annen, så jeg har mitt på det rene sånn sett. Jeg lot meg nok rive med av han andre, nettopp fordi begge visste at det ikke ville føre til noe mer. Noe som passet bra, siden jeg ikke er klar for noe seriøst akkurat nå. Bør jeg si det til psykologen? Jeg synes ikke det er så pinlig. Lurer bare på hva i all verden som skjedde, men nå går jo livet sin vante gang igjen. Og all min tiltrekning går mot han jeg liker, selv om vi ikke har hatt sex. Jeg er ikke akkurat promiskuøs. Men det kan jo ligge noe psykisk bak at jeg valgte å ha sex med han fyren flere ganger, selv om jeg liker en annen? Anonymous poster hash: ea24d...72f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg hadde fortalt det. Alt som har med relasjoner å gjøre forteller jeg til min psykolog, bettopp fordi jeg sliter i en del relasjoner. Man er jo der for å ta opp de viktige, innerste tingene, ikke for å smalltalke. Det kan ta tid å åpne seg opp, men for min del var det først da jeg virkelig kunne bli hjulpet.Anonymous poster hash: 1b62e...233
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå