Gå til innhold

Tattovering på hals

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har time i morgen. Skal tattovere hals. Noen som har tips til hva jeg kan ta for å komme meg gjennom det? Har hørt det skal være rimelig forferdelig. Er forøvrig siden av halsen, og tattoveringen går over 6 timer.

Anonymous poster hash: e6a72...93a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gjør det, ikke gjør det, tattovering på hals ser alltid så skittent ut :(

Men, hva med ei helflaske konjakk? Da holder du deg vel lykkelig og glad gjennom prosessen?

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser kjempekult ut. Blir såklart veldig uglesett, men driver egen bedrift så vanskeligheter med å skaffe jobb etc er ikke noe problem :) Er avholds. Men må jo klare å finne noe sterkere enn paracet/ibux gjennom prosessen!

Skrevet

Noen med formening om hvilken side som er finest å ta den på? Har ikke helt bestemt meg enda

Skrevet

Huff, noe av det styggeste jeg ser. Tenker alltid at de angrer sikkert hver gang jeg ser noen med tatovering på halsen.

Anonymous poster hash: 85e5f...c9c
Skrevet

Slapp av, pust med magen og så går det nok bra. Trur ikke du finner så mye du kan putte i deg som gjør at smerten forsvinner og du fortsatt er i stand til å bli tatovert.

Eneste må være noe slags bedøvende krem, men det er noe du bør snakke med tatovøren om.

Anonymous poster hash: e9f54...6c7

Skrevet

Jeg tok tattis på halsen dagen jeg ble 18. Jeg hadde ingen smertestillende eller alkohol. Og jeg overlevde helt fint. Og til dere som tror jeg angrer, så nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet

Når jeg tattoverte fingrene kjente ikke jeg det engang, har bare hørt at halstattoo skal være helt forferdelig og at mange ikke klarer å gjennomføre engang. Mulig det bare er overdrevet tull. Og til moralistene: Jeg lagde ikke tråden for å høre meningene deres.

Skrevet

Når jeg tattoverte fingrene kjente ikke jeg det engang, har bare hørt at halstattoo skal være helt forferdelig og at mange ikke klarer å gjennomføre engang. Mulig det bare er overdrevet tull. Og til moralistene: Jeg lagde ikke tråden for å høre meningene deres.

Kjempevarierende fra person til person. Skal du har farge?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Noen med formening om hvilken side som er finest å ta den på? Har ikke helt bestemt meg enda Anonymous poster hash: e6a72...93a

det er jo ikke helt optimalt at du ikke er trygg på dette enda.

Skrevet

det er jo ikke helt optimalt at du ikke er trygg på dette enda.

Her er jeg veldig enig. Husk nå inderlig at denne varer hele livet ut. Fint motiv, selvom jeg er litt imot å kopiere andres tattiser... ;)

Når du ikke har bestemt deg hvilken side det skal være på en gang, så ville jeg ha ventet til jeg var sikker!

Skrevet

Det dere kvinner bør tenke på er at når dere tatoverer dere så ødelegger dere ofte de naturlige kurvene som kvinnekroppen har. Det skjer noe med øyet som ser når tatoveringer av ymse slag forstyrrer øye som forventer å se kurver som ikke er der.

Vanskelig å forklare.... kanskje noen skjønner hva jeg mener ?

Skrevet

Side spiller ikke noen stor rolle, har faktisk ikke tenkt på det før nå dagen før jeg har time. Blir nok ikke helt som på bildet, men noe lignendes. Mulig jeg tar det i sort/hvitt da jeg tror det kanskje vil være finere. Er for sent å avlyse timen så det blir tattoo i morgen uansett :)

Skrevet

Side spiller ikke noen stor rolle, har faktisk ikke tenkt på det før nå dagen før jeg har time. Blir nok ikke helt som på bildet, men noe lignendes. Mulig jeg tar det i sort/hvitt da jeg tror det kanskje vil være finere. Er for sent å avlyse timen så det blir tattoo i morgen uansett :)

Hehe, det er sporty!

Skrevet

Bruk bedøvelseskrem :) Kan kjøpte det på Apotek.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporing

Kosemose,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...