Gå til innhold

skal man egentlig vaske katten?


Gjest Christina146

Anbefalte innlegg

Vi har aldri vasket noen katt med unntak av den stakkars kattungen som falt i do før det ble trukket ned :fnise:

Huff. En gang for lenge siden, da jeg og bruttern var kids, sto han å pissa på badet med døra åpen. Da hadde vi en katt som var helt manisk etter rennende vann (vi kunne la krana stå å dryppe, så hadde han det moro i evigheter), og katta løp jo for å fange strålen med tiss, rett oppi dass, lillebror var jo ikke ferdig å tisse en gang, så han måtte jo tisse ferdig, på pus. Det var lite gøy å vaske tisskatta etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Doper du ned katten fordi det kanskje luktet litt vondt av potene?!! Så du er sikker på at svetten på dyna ikke kom fra deg selv?

katter svetter faktisk ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet vaske pus to ganger. En gang fordi han fikk så utrolig mange floker under magen (mye løs snø og langhåret pus) og jeg var for sen å ta tak i det. Dusjen hjalp ikke og jeg måtte ta han til dyrlegen for en barbering.

Andre gang var da han kom inn en regnfull morgen. Da hadde han bestemt seg for å ta turen over nabojordet der de dagen før hadde gjødslet. Naturgjødsel altså.. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. En gang for lenge siden, da jeg og bruttern var kids, sto han å pissa på badet med døra åpen. Da hadde vi en katt som var helt manisk etter rennende vann (vi kunne la krana stå å dryppe, så hadde han det moro i evigheter), og katta løp jo for å fange strålen med tiss, rett oppi dass, lillebror var jo ikke ferdig å tisse en gang, så han måtte jo tisse ferdig, på pus. Det var lite gøy å vaske tisskatta etterpå :P

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg vasket mi da hu var kattunge. Hu tørket foran peisen og ble superfluffy og enda mykere i pelsen enn vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte dessverre vaska minikatt her i dag. Hu fant ut siden at ovnsdøra stod oppe (uten fyr selvsagt) at hun skulle hoppe inn og rulle seg i ASKEN... Jeg fikk plutselig en anelse om at noe "feil" skjedde siden de alle ble så stille..

Så da ble det dessverre en bitteliten tur inni dusjen, og hun er litt misfornøyd med meg nå. Sitter i hjørnet og kikker stygt på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dessverre vaska minikatt her i dag. Hu fant ut siden at ovnsdøra stod oppe (uten fyr selvsagt) at hun skulle hoppe inn og rulle seg i ASKEN... Jeg fikk plutselig en anelse om at noe "feil" skjedde siden de alle ble så stille..

Så da ble det dessverre en bitteliten tur inni dusjen, og hun er litt misfornøyd med meg nå. Sitter i hjørnet og kikker stygt på meg :fnise:

Awwwh! Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som syns den videoen var humor??



Anonymous poster hash: fe907...90d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som syns den videoen var humor??

Anonymous poster hash: fe907...90d

Neida, sikkert et par umodne drittunger til.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare jeg som syns den videoen var humor??

Anonymous poster hash: fe907...90d

Mennesker som har psykopatiske trekk syns gjerne pining av dyr er morsom, vi som er normale syns selvfølgelig synd på katten og blir forbanna på slike som hu jævla fitta i videoen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme med min! Hehe, de tilgir fort

Det er egentlig bra, fordi noen ganger så går hu mellom beina mine når jeg skal noe og jeg snubler og faller over henne. Hver eneste gang blir hun skikkelig snurt :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...